En vlug watquote:
Hij post nog in deel 522.quote:
Ik zag hetquote:
Dat had eigenlijk de TT moeten zijn.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:39 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
"Oock ick wasch den aanschouwer von flapperende delen des lichaam!"
Maar dat past nietquote:Op donderdag 20 april 2006 10:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat had eigenlijk de TT moeten zijn.
Neen, vandaer.quote:
Geyl.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:42 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Baviaan op je oog!
Jaquote:Op donderdag 20 april 2006 10:42 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Baviaan op je oog!
Goed excuus.quote:
En ook gewoon luisterenquote:
Iedereen luistert naar mij!quote:
Maar natuurlijkquote:
I know.quote:
Vrijgezel zekerquote:
Droom.quote:
Ooh... okquote:
Yeah!quote:
Ja, ja, ja.quote:
Uiteraard. Was je weg dan?quote:Op donderdag 20 april 2006 10:58 schreef Stofje het volgende:
Litso. Chowi. Jackson. DeLeider. Rest. Hebben jullie me (enigszins) gemist?![]()
Nee, helaas. Morgenavond is echt niet te doen helaas. We moeten die BeFmeet gewoon op die 26e mei doen in Amsterdam, zoals die andere meet ook.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:00 schreef Litso het volgende:
[..]
Uiteraard. Was je weg dan?
En ben je er morgenavond?
Razendsnel, eigenlijk.quote:
...Amsterdam...quote:Op donderdag 20 april 2006 11:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, helaas. Morgenavond is echt niet te doen helaas. We moeten die BeFmeet gewoon op die 26e mei doen in Amsterdam, zoals die andere meet ook.
Yep, hier ook, geen problemen met de snelheidquote:
De hoofdstad, de trots van het land. Met z'n grachten, ja z'n grachten, de hoeren op de wallen. Amsterdam, Amsterdam, Amsterdam Amsterdam Amsterdam!quote:
Waarom niet gewoon Utrecht?quote:Op donderdag 20 april 2006 11:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
De hoofdstad, de trots van het land. Met z'n grachten, ja z'n grachten, de hoeren op de wallen. Amsterdam, Amsterdam, Amsterdam Amsterdam Amsterdam!
Geen idee. Ach, ik vind een onafhankelijke BeFmeet ook prima in Utrecht. Zou dan wel heel graag zien dat jij, Litso, Dagonet, Misstique en, mits in Nederland natuurlijk, Janetje komen. Aangevuld met Jackson, mcDavid, c_c en cerror, woeiquote:Op donderdag 20 april 2006 11:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon Utrecht?
21e gaat mij sowieso niet lukken, trouwens.
Misstique komt sowieso niet als het in Utrecht is, zei ze. Alleen als het in Zwolle is, komt ze.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Geen idee. Ach, ik vind een onafhankelijke BeFmeet ook prima in Utrecht. Zou dan wel heel graag zien dat jij, Litso, Dagonet, Misstique en, mits in Nederland natuurlijk, Janetje komen. Aangevuld met Jackson, mcDavid, c_c en cerror, woei
Ja lach maarquote:Op donderdag 20 april 2006 11:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Yep, hier ook, geen problemen met de snelheid.
Litso heeft traag internet, na na na na na. *tong uitsteekt.
Ik zal sowieso mijn best doen om op zo'n meeting te komenquote:Op donderdag 20 april 2006 11:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Geen idee. Ach, ik vind een onafhankelijke BeFmeet ook prima in Utrecht. Zou dan wel heel graag zien dat jij, Litso, Dagonet, Misstique en, mits in Nederland natuurlijk, Janetje komen. Aangevuld met Jackson, mcDavid, c_c en cerror, woei
De snob.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Misstique komt sowieso niet als het in Utrecht is, zei ze. Alleen als het in Zwolle is, komt ze..
Ja, volgens mij heeft ze het nu veel drukker. Zoiets zei ze.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:14 schreef Litso het volgende:
[..]
De snob.
We nodigen gewoon dago uit, dan komt ze vanzelf wel mee.
Waar is Mt sowieso de laatste paar dagen? Ik zie haar niet vaak hier.
Druk met de nieuwe baan ofzo?
Maar ze vond het wel leuk, trouwens!quote:Op donderdag 20 april 2006 11:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, volgens mij heeft ze het nu veel drukker. Zoiets zei ze.
ik zag mijn username genoemd worden!quote:Op donderdag 20 april 2006 11:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |