O ik heb weer een bezoekje dokter er op zitten. Een stevige keelontsteking
![]()
Nu dus een ander soort antibiotica gekregen ivm die allergie. Mijn huisarts gaf nog wel aan dat hij het erg vreemd vond en zich afvroeg of er niet iets heel anders dan augmentin in die spuit is gegaan. Dit omdat ik daarvoor nog aardig wat uurtjes heb gehad waar amoxeline ingezeten heeft heb gekregen. En toen geen allergische reaktie had.
Dus 4 mei mijn dossier maar eens in zien. Nou ja gelukkig heb ik mijn kalium daar wel verdund gekregen (net als jij easy
![]()
)
Dalijk maar eens dropjes kopen.
Tex ik zou ook balen hoor (lekkere spuit 11 reaktie) En inderdaad mannen zijn zo anders dan vrouwen. Ik wil het ook nooit als excuus gebruiken en als iemand dat wel doet vind ik dat zo onterecht. Maar aan de andere kant kom ik toch regelmatig tot de conclusie dat mannen echt heel veel dingen gewoon zo anders zien en vooral daar naar handelen
![]()
Bo is vandaag lekker een dagje thuis. Was gisteren veel aan t hoesten en was erg moe. Vanmorgen heeft ze lekker tot kwart voor 8 geslapen. En nu wil ze lekker al mijn aandacht, want ik ben ziek he mama
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!