ik vond 'm positioneel wel erg sterk trouwensquote:Op donderdag 20 april 2006 02:58 schreef mcyodogg het volgende:
Op snelheid verslaat geen speler hem. Hij mocht wel wat vaker de bal opeisen trouwens.
hij maakte gebruik van de hele achterlijnquote:Op donderdag 20 april 2006 07:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik vond 'm positioneel wel erg sterk trouwens
Dat was wel tof jaquote:Op donderdag 20 april 2006 10:53 schreef BobRooney het volgende:
Ze zongen gisteren there's only one squirrel![]()
Het schijnt dat hij uit de jeugd van Barcelona afkomstig isquote:Op donderdag 20 april 2006 11:58 schreef Trancelocator het volgende:
Het wachten is nu op het debuut van de "Skunk". Het schijnt dat hij met zijn typische "in your face" mentaliteit een wedstrijd wel gemakkelijk naar zijn hand kan zetten.
Nee joh, van de Oude Dame met zijn zwart-wit gestreept.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:59 schreef WeebI het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij uit de jeugd van Barcelona afkomstig is
waarom nummer 13?quote:Op donderdag 20 april 2006 13:09 schreef Maikalo het volgende:
Zouden er ook al Arsenal shirts gedrukt zijn met Squirrel en nummer 13 ofzo?![]()
Kijk eens hoe hij ruimte maakt voor Forlan, wat een inzichtquote:
Gewoon Squirrel.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoe heettie?
OMG het is gewoon een reincarnatie van Solquote:Op donderdag 20 april 2006 13:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij heeft nummer 23 dat is goed nummer.
Zal zaterdag gelijk mijn shirtje laten bedrukken met 23 Squirrelquote:Op donderdag 20 april 2006 13:43 schreef Gunner het volgende:
[..]
OMG het is gewoon een reincarnatie van Sol
Sol the Squirrel![]()
DutchGoonerquote:Op donderdag 20 april 2006 13:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoe heettie?
quote:Op donderdag 20 april 2006 14:11 schreef WeebI het volgende:
Hij heet gewoon Squirrel, en hij gaat mee naar het WK verdomme
Hij wel en Kalou niet. Wat een actie!quote:Op donderdag 20 april 2006 14:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij is dus linksback met nummer 23.
Misschien kunnen wij een Nederlander van hem maken.
quote:Op donderdag 20 april 2006 16:32 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Abramovic: "Finally a Star-Player willing to play for peanuts!"![]()
Vieira speelt niet meer bij Arsenal hoorquote:Op donderdag 20 april 2006 17:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een held is het, hij voelde zich prettig met al die eikels op het veld.
quote:Op donderdag 20 april 2006 14:21 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
goede kopper, aan springkracht ontbreekt het zeker niet.
![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 14:21 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
goede kopper, aan springkracht ontbreekt het zeker niet.
![]()
Da's logisch,Paul Burges is dit seizoen voor de 3e keer uitgeroepen tot groundsman of the yearquote:Op maandag 24 april 2006 18:17 schreef Backdoorman het volgende:
ff offtopic hoor, maar ik wou nog ff mijn diepste bewondering uiten voor Arsenal's terreinknecht
Hij kan het nieuwe stadion niet vindenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:48 schreef Ricky_ het volgende:
Zijn carriere is in het slop geraakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |