abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37115144
Beste Scorpio,
ik zal wel iets fout gedaan hebben hoor? Ik moet iets aanvragen bij knuppel? Wat dan? Die enquete of het recht om iets te posten?

Alleen snap ik niet waarom dit geen onderwerp kan zijn. Het gaat hier toch ook over psychologie? Ik verwacht wellicht teveel intelligente mensen op dit forum, maar als ik de eerste reacties lees denk ik dat ik sowieso op een verkeerd adres ben.

In mijn ogen was dit een geschikt onderwerp om eens over te discussieren, en tegelijk een manier om reacties te krijgen.
Ik had kunnen verwachten dat er enkel puberale opmerkingen zouden komen als ik bij pubers en sexualiteit zou posten, maar waar kun je echte reacties krijgen dan?

Ach, veel succes met het lezen van al die humoristische, beschaafde en intelligente opmerkingen.
pi_37115174
nieuw hier?
pi_37115218
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:22 schreef jee-de-jee het volgende:
Beste Scorpio,
ik zal wel iets fout gedaan hebben hoor? Ik moet iets aanvragen bij knuppel?
.

Lees even deze post van Litso:

enquete over onderpresteren bij hoogbegaafde kinderen

Eerst toestemming aan de FA's vragen voor de enquete via forum@fok.nl en even alles wat handiger in elkaar zetten, want zo vindt niemand het prettig om mee te doen.

Oh, en niet drie topics tegelijk openen met hetzelfde onderwerp.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_37115346
Oke, bedankt Muus, dit is een antwoord. Eerst aanvragen dus, en klikbaar maken. Tjonge, ik wilde alleen wat antwoorden.
Is er ook een reden om geen vragen te mogen stellen? Slechte ervaringen?

En ja Jur, nieuw hier. En ik voel me errug welkom. Dus.
pi_37115418
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:31 schreef jee-de-jee het volgende:
Oke, bedankt Muus, dit is een antwoord. Eerst aanvragen dus, en klikbaar maken. Tjonge, ik wilde alleen wat antwoorden.
Is er ook een reden om geen vragen te mogen stellen? Slechte ervaringen?

En ja Jur, nieuw hier. En ik voel me errug welkom. Dus.
Welkom!

Maar anders komt elke Jan Doedel met enquetes en elke Truus Trut met aanvragen voor mensen voor programma's etc etc. Dan komen ze alleen om er zelf beter van te worden en mensjes te lokken en da's dan weer spam en da's niet leuk en *ademhaalt*.... Eerst willen ze zien of je wel kuis bent en dan mag je het plaatsen. . Vragen stellen mag altijd natuurlijk, maar hele enquetes e.d. moet je altijd eerst ff vragen.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_37115425
Opgelost en gast slotje
Mocht je nog meer vragen hebben is er uiteraard een R&P FB topic (ergens boven in de lijst van R&P) waar je alle vragen ook kwijt kan. Ik verwacht dat dit wel morgen gaat worden.

En om alvast een beetje antwoord te geven. Het is algemeen beleid van Fok dat voor vragen lijsten eerst even toestemming gevraagd moet worden via mail. Niks engs of streng maar ze beoordelen even of het niet voor bedrijven of verkeerde doeleinde is.

En voel je niet alsjeblieft niet weg gepest of iets want iedereen is van harte welkom op FOK!

/Edit wat Muus dus zegt

R&P Feedback <<< FB topic

[ Bericht 7% gewijzigd door Godtje op 20-04-2006 00:48:19 ]
pi_37115492
Beleid R&P: ! Update 22-02-2006 !

Of je leest even het beleid van dit forum en met name R&P.
♥ K, N, R en F ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')