Ik zeg toch ook dat je gedeeltelijk gelijk hebt, er wordt idd weinig meer over PTA-gerelateerde zaken gesproken, maar ook nog net zo vaak wel, gisteravond geloof ik nog een gesprek over spiegelen enzo...quote:Op woensdag 19 april 2006 23:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
loopt de spuigaten uit tegenwoordig, users blijven weg of worden constant geflamed totdat ze niet weerkomen!
lees de topics er nog eens op na joh. vroeger werdt er wel degelijk meer inhoudelijk gesproken!
normaal kun je er wel om doen.....zoals die plaatjes kunnen best achterwege blijven en zo ook laatste die sc!quote:Op woensdag 19 april 2006 23:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Fok is een groote bashplekLoop niet zo te janken, ik ga niet aardig lopen doen tegen mensen die ik niet mag, offline niet en online ook niet.
zonde hèquote:Op woensdag 19 april 2006 23:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
precies.
en zo zijn er veel meer users
ik reageeer normaal johquote:Op woensdag 19 april 2006 23:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat je gedeeltelijk gelijk hebt, er wordt idd weinig meer over PTA-gerelateerde zaken gesproken, maar ook nog net zo vaak wel, gisteravond geloof ik nog een gesprek over spiegelen enzo...
En reageer eens rustig man, je bent m'n leraar niet
Het is nooit anders geweest. Er is nooit ontopic gesproken betreft PTA. Wat dat betreft loop ik al iets langer mee dan wat jij dat doet zo wel in PTA als in de SC.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:21 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nee een slowchat blijft een slowchat maar een msn gesprek waar het tegenwoordig naar toe gaat moet/mag zeker niet gebeuren!
Wat, ik kan het helpen dat er een stukje van m'n desktop opstaat, ik ben niet zo goed met photoshopquote:Op woensdag 19 april 2006 23:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
normaal kun je er wel om doen.....zoals die plaatjes kunnen best achterwege blijven en zo ook laatste die sc!
dudequote:Op woensdag 19 april 2006 23:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En reageer eens rustig man, je bent m'n leraar niet
Bel 'm op danquote:
Ja, maar je 2e ik is er welquote:Op woensdag 19 april 2006 23:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
vandaar dat ik al een tijdje weg ben![]()
![]()
ook fout.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is nooit anders geweest. Er is nooit ontopic gesproken betreft PTA. Wat dat betreft loop ik al iets langer mee dan wat jij dat doet zo wel in PTA als in de SC.
En zo niet kom jij maar met een SC die voor 80% ontopic is.
huis gekocht oid?quote:Op woensdag 19 april 2006 23:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee ik ga slapen, morgenochtend tekenen bij de notaris![]()
2 sec. terug even jaquote:Op woensdag 19 april 2006 23:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja, maar je 2e ik is er wel
Die OP zorgt ook wel voor een kliekje èhquote:Op woensdag 19 april 2006 23:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ook fout.
tf was er vanaf topic 1.
fout 2
het is wel anders geweest.
kijk nou gewoon eens naar de laatste pakweg 50 slowchats.
of 60
hoeveel users reageren er? weinig.
en waarom? aan de drukte ligt het niet. in pta is het retedruk met topics en posts.
I wonder why.
ach, hij is er sowieso altijd.. Hij lurkt vast mee.. Post es een plaatje van een geile Lada of GAZ dan!quote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 23:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee ik ga slapen, morgenochtend tekenen bij de notaris![]()
De PTA-sc is altijd al een kliekje geweest. Er zijn meer users gewoon vertrokken dan dat ze weg gebasht zijn.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ook fout.
tf was er vanaf topic 1.
fout 2
het is wel anders geweest.
kijk nou gewoon eens naar de laatste pakweg 50 slowchats.
of 60
hoeveel users reageren er? weinig.
en waarom? aan de drukte ligt het niet. in pta is het retedruk met topics en posts.
I wonder why.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |