Muwhahaha ik lach me rot, zo klinken die lui echtquote:Op donderdag 20 april 2006 09:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Overijssel![]()
oooooomaaaaa, mag ik een kaassoufleeeee of gaan we met de autooooo.
Dat is pas een irritant kut accent.
inderdaad debiel kut accentquote:Op donderdag 20 april 2006 09:58 schreef laforest het volgende:
[..]
Muwhahaha ik lach me rot, zo klinken die lui echtoverijssel.
bijna goed dan....quote:Op woensdag 19 april 2006 22:49 schreef Zwaffel het volgende:
je moe'n niet zo zeur'n jongs. Wees nog bliede dai een opleiding mon'g voln'g.
Ofzo![]()
Idd,drents is KUT
Paaaa er is geen broooood meerquote:Op donderdag 20 april 2006 10:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
inderdaad debiel kut accent
omaaa mag ik wat cooolaaaa
Niet alles in Overijssel klinkt zo. Dat is Twents. Weer een aparte divisie van Overijssel.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:58 schreef laforest het volgende:
[..]
Twentsquote:Op donderdag 20 april 2006 11:06 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Niet alles in Overijssel klinkt zo. Dat is Twents. Weer een aparte divisie van Overijssel.![]()
AccentenAparte divisies binnen provinciale gebieden
![]()
Niet liegen Mark!quote:Op donderdag 20 april 2006 09:57 schreef MaxMark het volgende:
Drenthe (+ taal) for t3h win.
* Koepert agreesquote:Op donderdag 20 april 2006 10:45 schreef Roel0f het volgende:
bijna goed dan....
ik ben ook drents maar ik geloof wel dat iedereen ook nederlands moet kunnen, je moet op zijn minst jezelf fantsoenlijk verstaanbaar kunnen maken....
dat is wat ik geleuve![]()
En waar kom jij dan wel niet weg? Als jij jezelf zou horen dan zou jij je pas rot lachen.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:58 schreef laforest het volgende:
[..]
whehe, waar kom je weg?quote:Op donderdag 20 april 2006 13:15 schreef diertjuh het volgende:
[..]
En waar kom jij dan wel niet weg? Als jij jezelf zou horen dan zou jij je pas rot lachen.
Zèeeeeeg, jongemaaaaan, dat is lemburrugs hoooooowr.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Overijssel![]()
oooooomaaaaa, mag ik een kaassoufleeeee of gaan we met de autooooo.
Dat is pas een irritant kut accent.
Limburgquote:Op donderdag 20 april 2006 19:53 schreef Camplo het volgende:
[..]
Zèeeeeeg, jongemaaaaan, dat is lemburrugs hoooooowr.
Zeg, kutuser! Ik kom uit Drenthe en ik kots op je hoofd! Met je zogenaamd grappige signaturequote:Op woensdag 19 april 2006 22:41 schreef Marruk het volgende:
Sjonge jonge, ik heb nu tijdelijk wat uitzendwerk als pakezel/chauffeur bij een handelsbedrijf, ik werk wat tot mijn opleiding weer begint, en overal waar ik terechtkom zijn er van die kansloze gasten die alleen maar drenths kunnen lullen.
Ik was eerst altijd wel redelijk positief over drenths, klinkt wel geinig enzo, maar als je het langer dan 2 dagen alleen maar aan je kop te horen krijgt dan word je er wel strontziek van
Kots hier met mij mee op kut accenten![]()
![]()
Drentheeeequote:Op donderdag 20 april 2006 21:46 schreef bitchslap het volgende:
[..]
Zeg, kutuser! Ik kom uit Drenthe en ik kots op je hoofd! Met je zogenaamd grappige signature![]()
Ik kots op types zoals jij!!
quote:Op donderdag 20 april 2006 09:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Is toch allemaal hetzelfde daarboven![]()
Met een beetje een kak-accent op plaatsenquote:Op donderdag 20 april 2006 22:59 schreef Salsagirl het volgende:
Ach ik ben accentloos![]()
En stoor me niet zo snel..
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:01 schreef Camplo het volgende:
[..]
Met een beetje een kak-accent op plaatsen
Gelukkig is Fries een taalquote:Op donderdag 20 april 2006 23:26 schreef Asmodean het volgende:
ik vind eigenlijk alle accenten vrij slecht, maar dat drentse accent is echt te hard voor woorden. het klinkt echt als de missing link uit de evolutie.
Hou je bek man mongooltje, ik kom ook uit Drenthe, waaorm denk je dat ik ermee te maken heb? Mijn vader komt uit Drenthe, mijn opa etc. etc. etc.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:46 schreef bitchslap het volgende:
[..]
Zeg, kutuser! Ik kom uit Drenthe en ik kots op je hoofd! Met je zogenaamd grappige signature![]()
Ik kots op types zoals jij!!
Waar je je allemaal aan kan storenquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:21 schreef Marruk het volgende:
[..]
Hou je bek man mongooltje, ik kom ook uit Drenthe, waaorm denk je dat ik ermee te maken heb? Mijn vader komt uit Drenthe, mijn opa etc. etc. etc.
Ik kots gewoon op dat achterlijke kutaccent inmiddels, na een paar dagen die fuckzooi gehoord te hebben ben ik het meer dan zat.
En donder toch op met signatures, heb ik op je tere zieltje getrapt? Heb je familie in Staphorst of Rouveen ofzo? Flikker toch fijn op naar je kutkerk
Juustem!quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:11 schreef Chokeme het volgende:
Drentsmooi taaltje.
Beter dan alles eronder
Je wil me dood huh?quote:Op woensdag 19 april 2006 23:31 schreef Mustard_Man het volgende:
mensen die geen ABN spreken in het openbaar (en in nederland wonen) moeten dood.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:22 schreef Hallahan het volgende:
Ik stel een grenscorrectie voor met Duitsland....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |