Jouw topografie kennis is niet optimaal geloof ikquote:
Maar hij leest de laatste zin wel, en limburgs is ook een hoerig klote accentquote:Op woensdag 19 april 2006 22:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jouw topografie kennis is niet optimaal geloof ik![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 22:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jouw topografie kennis is niet optimaal geloof ik![]()
1+1=2quote:
Dat denk je maar, en voor je het weet veroveren we de wereld.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:46 schreef Marruk het volgende:
[..]
Maar hij leest de laatste zin wel, en limburgs is ook een hoerig klote accent
hou je bek,kut abn'erquote:Op woensdag 19 april 2006 22:48 schreef MikeyMo het volgende:
idd, ik wordt er ook strontziek van, en dan lopen ze te mekkeren dat als je hun niet verstaat je maar moet iontegreren want je bent in drenthe ze spreken daar hun eigen taal...
spreek je verdomme ABN
Ze hebben vast nog wel wat hunnebedden over.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
Boeie. Maar je hebt wel gelijk, alle Drenthenaren moeten dood.
edit hebben ze daar dan opleidingen, in Drenthe? Waar studeer je voor, voor boer?
* Haarlemmer meldtquote:Op woensdag 19 april 2006 22:41 schreef Marruk het volgende:
Sjonge jonge, ik heb nu tijdelijk wat uitzendwerk als pakezel/chauffeur bij een handelsbedrijf, ik werk wat tot mijn opleiding weer begint, en overal waar ik terechtkom zijn er van die kansloze gasten die alleen maar drenths kunnen lullen.
Ik was eerst altijd wel redelijk positief over drenths, klinkt wel geinig enzo, maar als je het langer dan 2 dagen alleen maar aan je kop te horen krijgt dan word je er wel strontziek van
Kots hier met mij mee op kut accenten![]()
![]()
Je mag 1 steen als matras gebruiken, en een tweede als dekbed.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:52 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ze hebben vast nog wel wat hunnebedden over.
* Koepert als Drenth kotst terug.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:41 schreef Marruk het volgende:
Sjonge jonge, ik heb nu tijdelijk wat uitzendwerk als pakezel/chauffeur bij een handelsbedrijf, ik werk wat tot mijn opleiding weer begint, en overal waar ik terechtkom zijn er van die kansloze gasten die alleen maar drenths kunnen lullen.
Ik was eerst altijd wel redelijk positief over drenths, klinkt wel geinig enzo, maar als je het langer dan 2 dagen alleen maar aan je kop te horen krijgt dan word je er wel strontziek van
Kots hier met mij mee op kut accenten![]()
![]()
ik woon in groenlo en kan totaal geen platquote:Op woensdag 19 april 2006 23:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
't Achterhooks![]()
En veur de mensen die hier aan't drammen bunt over accenten, blief lekker in ow eigen ploats woar ze vast en zeker allemoal geweldig abn sprekt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |