weet ik niet ;/ als ik écht moet bellen..bijv voor mn werk ofzo. Dan bel ik wel..maar voor de rest probeer ik echt zo weinig mogelijk te bellen. Ik weet niet wat het is..quote:Op woensdag 19 april 2006 21:40 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Hoe is dat gekomen dan?![]()
Ja, vroeger had ik dat ook. Je moet gewoon veel bellen en dan is het ineens weg ofzo.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:43 schreef snopprinses het volgende:
[..]
weet ik niet ;/ als ik écht moet bellen..bijv voor mn werk ofzo. Dan bel ik wel..maar voor de rest probeer ik echt zo weinig mogelijk te bellen. Ik weet niet wat het is..
en wat een saaie TT
quote:Op woensdag 19 april 2006 21:44 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja, vroeger had ik dat ook. Je moet gewoon veel bellen en dan is hethij ineens weg ofzo.![]()
wil je nu een ballon ofzo?quote:
Die slaat echt nergens opquote:Op woensdag 19 april 2006 21:42 schreef Messenga het volgende:
Er is een PUB Game in ontwikkeling!Download Hit The Pub! (0.0.2 Beta - door Christiaan)
En nu hou je op.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:53 schreef snopprinses het volgende:
ik ben niemands schatje mên![]()
ofja stiekem wel van 1 iemand ♥
quote:Op woensdag 19 april 2006 21:57 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ag laat mij ook eens verliefd zijn
Tuurlijk schat, van mij mag je.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:57 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ag laat mij ook eens verliefd zijn
is goed voor je humeur verliefd zijnquote:Op woensdag 19 april 2006 21:58 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Tuurlijk schat, van mij mag je.
Heb ik ook weleens gehad.![]()
Vind ik niet.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:59 schreef snopprinses het volgende:
[..]
is goed voor je humeur verliefd zijn
doe maar welquote:Op woensdag 19 april 2006 22:10 schreef plumbum het volgende:
dr zit "tweakers" in de link..ik ga dr echt niet op drukken he..![]()
Ja koelquote:Op woensdag 19 april 2006 22:15 schreef plumbum het volgende:
zullen we even onze postcount opkrikken door hier te blijven praten?
dribbel, had jij niet zo'n tof plaatje met n oversekste dribbel?quote:
Dies kapot, ik wacht tot iemand hem maaktquote:Op woensdag 19 april 2006 22:18 schreef plumbum het volgende:
[..]
dribbel, had jij niet zo'n tof plaatje met n oversekste dribbel?
wat is daarmee gebeurd?![]()
tragisch..ik vond het zo'n sympathiek hondje..quote:Op woensdag 19 april 2006 22:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dies kapot, ik wacht tot iemand hem maakt
Ja, net als DOMMELquote:Op woensdag 19 april 2006 22:20 schreef plumbum het volgende:
[..]
tragisch..ik vond het zo'n sympathiek hondje..
SCH!!quote:
dat komt uit je neusquote:Op woensdag 19 april 2006 22:24 schreef i2Them2 het volgende:
Het regent bier hier. 't is fantastisch![]()
quote:
ja, pubers moeten ook slapen.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:40 schreef MaddoxX het volgende:
wattisstil hier
Idem, 1e vrij morgen, moet alleen nog allerlei nuttige dingen doen voor school ofzo. Heb ik alleen ook geen behoefte aan nu, en plannen kan ik niet meerquote:Op woensdag 19 april 2006 22:48 schreef MaddoxX het volgende:
ik ook niet hoor
gistere was et ook weer 5u gewordenmaar dat kwam omdat ik elke woensdag vrij heb ;P
morgen lekker 1ste uur vrij
huiswerkquote:Op woensdag 19 april 2006 22:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
hehe, eindelijk klaar met huiswerk
als ik kon plannen was ik vanavond niet bezig met huiswerkquote:
van wie?quote:Op woensdag 19 april 2006 23:06 schreef snopprinses het volgende:
wie is lief en wil mij een album downloaden?![]()
Live - Vquote:Op woensdag 19 april 2006 23:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
van wie?
Ik heb nog geen zin om te slapen
.torrent?quote:
Wat is die band lastig te vinden zegquote:
K wil wel ff koekeloeren voor jequote:
ik weet hetquote:Op woensdag 19 april 2006 23:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wat is die band lastig te vinden zeg
Wat een kutnaam
Maar ik heb hem wel
_Xbox_Master_ heeft em alquote:Op woensdag 19 april 2006 23:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
K wil wel ff koekeloeren voor je
Prima, iemand interesse in de nieuwe Tool? Puik albumquote:
Kusjequote:Op woensdag 19 april 2006 23:27 schreef Blaxje het volgende:
Ik ga m'n bed opzoeken heren en dame!
Tot spreeks.
Niet helemaal mijn soort muziekquote:Op woensdag 19 april 2006 23:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Prima, iemand interesse in de nieuwe Tool? Puik album
Hehe neuh i knowquote:Op woensdag 19 april 2006 23:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Niet helemaal mijn soort muziek
ga slapenquote:Op woensdag 19 april 2006 23:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Niet helemaal mijn soort muziek
moet ik eigenlijk wel doenquote:
oh.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vi har 102 spændende nye navne på plads. Se dem her på siden i morgen.
Ja ben net terug oet Meschtreech maanquote:Op donderdag 20 april 2006 01:02 schreef MaddoxX het volgende:
nog wakkeuuur
quote:
Ik heb nu ook zo'n snor + baardjequote:
snorren en baarden zijn stomquote:Op donderdag 20 april 2006 10:17 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik heb nu ook zo'n snor + baardje
Alleen niet zwart. en mijn hoofd is niet mooi.
houd je mond.quote:
mja dan zou het hier ook zo dood worden he.quote:
Wasda nou? Zuurvlees?quote:Op donderdag 20 april 2006 13:35 schreef Maikuuul het volgende:
Dalijk lekker friet met zuurvlees eten
Een keer toen ik naar Drome (lan) was geweest waren we naar zo'n frituur gegaan stond er op zo'n bord: Friet in het zuurquote:
we vertellen het alleen als je je stem op eindhoven zetquote:
Whaha. Ik ben half Brabo (Sterkselquote:Op donderdag 20 april 2006 13:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja dan laten we je in Eindhoven frietje zuurvlees eten
Saus is dat, volgens mij kennen ze dit buiten Limburg nietquote:
Daar vertel je me wat. Is Maikuuul dan de enige zuurvleesvreter hier?quote:Op donderdag 20 april 2006 13:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ook niet maar weet wel wat is.
Ik eet dat niet krijg vind ik zonde van de frietjes.
Wat is ergonomie?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:12 schreef carmiie het volgende:
welk profiel met je hebben om ergonomie te gaan studeren?
Ergonomie is de toegepaste wetenschap die zich bezighoudt met de menselijke arbeid, waarbij getracht wordt maatstaven te vinden voor een optimale verhouding tussen de mens enerzijds en de machine of het werk anderzijds. Men bestudeert zowel de fysieke als de cognitieve interactie tussen mens en producten, apparaten, machines waar de mens mee werkt.quote:
mmm, oke, bedanktquote:Op donderdag 20 april 2006 16:17 schreef Ayaxola het volgende:
E&M ofzo? Of C&M.
menselijke arbeid... weet je zeker dat dit wat voor jouw is?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:16 schreef carmiie het volgende:
[..]
Ergonomie is de toegepaste wetenschap die zich bezighoudt met de menselijke arbeid, waarbij getracht wordt maatstaven te vinden voor een optimale verhouding tussen de mens enerzijds en de machine of het werk anderzijds. Men bestudeert zowel de fysieke als de cognitieve interactie tussen mens en producten, apparaten, machines waar de mens mee werkt.
wikipedia
Neequote:Op donderdag 20 april 2006 16:59 schreef snopprinses het volgende:
euj en niet photoshop dissen he
ik ga het niet doen hoor, het is een vraag in mijn natuurkunde boekquote:Op donderdag 20 april 2006 16:58 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
menselijke arbeid... weet je zeker dat dit wat voor jouw is?
En ik dan?quote:Op donderdag 20 april 2006 17:17 schreef B_BOY het volgende:
goededag vasnd.
Tof, doe eens verslagquote:Op donderdag 20 april 2006 17:20 schreef B_BOY het volgende:
ben nu nova aant kijken over die alcoholvergiftigingen.
Allebei moeilijkquote:Op donderdag 20 april 2006 17:22 schreef VASND het volgende:
[..]
Tof, doe eens verslag.
En natuurkunde is niet zo makkelijk hoor..bio daarentegen.
Foto?=>breezahquote:Op donderdag 20 april 2006 17:23 schreef B_BOY het volgende:
whehe een vrouwke (13 jaar) had ene halve liter whiskey gedronken
maarja kon ze niet tegen dus.... n00b
Vriendin van me van 16 had 3 longdrink glazen whiskey achter elkaar leeg gezopenquote:Op donderdag 20 april 2006 17:23 schreef B_BOY het volgende:
whehe een vrouwke (13 jaar) had ene halve liter whiskey gedronken
maarja kon ze niet tegen dus.... n00b
Arm maal kracht is momentquote:Op donderdag 20 april 2006 17:24 schreef carmiie het volgende:
de momentwet
vraag : op een wip zitten links en rechts 2 kinderen, leg met behulp van de momentwet uit :
a. hoe de wip met een zwaar kind links en een licht kind rechts in evenwicht kan zijn;
snap ik niet
krachtxarm = ,momentquote:Op donderdag 20 april 2006 17:24 schreef carmiie het volgende:
de momentwet
vraag : op een wip zitten links en rechts 2 kinderen, leg met behulp van de momentwet uit :
a. hoe de wip met een zwaar kind links en een licht kind rechts in evenwicht kan zijn;
snap ik niet
das ook niet egt veel.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:24 schreef VASND het volgende:
[..]
Vriendin van me van 16 had 3 longdrink glazen whiskey achter elkaar leeg gezopen.
knock out, ijlen enzo.
Doe het maar eens achter elkaar. Dan sta jij ook niet meer recht.quote:
Ik moet etenquote:Op donderdag 20 april 2006 17:26 schreef carmiie het volgende:
snap ik nog steeds niet, ik snap de hele momentwet niet
volgens mij probeert ie wat te zeggen..quote:Op donderdag 20 april 2006 17:39 schreef Blaxje het volgende:
WAAARRRMMMMM
Dat het koud is buiten.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:40 schreef plumbum het volgende:
[..]
volgens mij probeert ie wat te zeggen..
maar ik vind t juist vrij warm..quote:
quote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 17:49 schreef Ayaxola het volgende:
Heb net zelf al weer brommer gereden zonder handschoenen aan![]()
quote:
pwn3dquote:Op donderdag 20 april 2006 16:59 schreef snopprinses het volgende:
de school heeft twee weken terug team 1 en 2 uit de database ofzo gegooid van schoollog..op schoollog zetten leraren altijd alle nieuwsberichten van presentaties enzo
en nou blijkt dus dat er al 1,5 week opstaat dat team 2 morgen moet presenteren, ik zit in team 2.
Hoop voor jou van nietquote:Op donderdag 20 april 2006 18:09 schreef B_BOY het volgende:
ga ik daar dood aan
gelukkig.quote:Op donderdag 20 april 2006 18:10 schreef carmiie het volgende:
nee, meestal niet
maar ik ga ff natuurkunde maken
met mij oko goedquote:Op donderdag 20 april 2006 18:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
Superkrijg zomaar even 546 euro op de bank gestort
met jou?
Joh ik moet mijn belastinggeld nog hebbenquote:Op donderdag 20 april 2006 18:35 schreef B_BOY het volgende:
[..]
met mij oko goed
ik krijg ook nog steeds geld van de belasting![]()
Waar was dat van dan?quote:Op donderdag 20 april 2006 18:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Joh ik moet mijn belastinggeld nog hebben![]()
ik ookquote:Op donderdag 20 april 2006 18:51 schreef Casparovvv het volgende:
Als het goed is krijg ik morgen weer salaris.
hoi kinky saawquote:
ik ookquote:Op donderdag 20 april 2006 18:52 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hoi kinky saaw
ik krijg op het eind van de maand pas weer uitbetaald. heb wel laatst weer zakgeld gehad.
Mwah, vet hectische schooldag. Alles was verkeerd geregeld, vet kut. Uiteindelijk wel goedgekomen.quote:
Ik pas (quote:Op donderdag 20 april 2006 18:51 schreef Casparovvv het volgende:
Als het goed is krijg ik morgen weer salaris.
jupquote:Op donderdag 20 april 2006 18:51 schreef saaw het volgende:
[..]
ik ooken over een paar daagjes stufi
ook wel goedquote:Op donderdag 20 april 2006 18:55 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Mwah, vet hectische schooldag. Alles was verkeerd geregeld, vet kut. Uiteindelijk wel goedgekomen.
Met jou?![]()
Dat heb ik ook weleens, is minder. Maar 't is morgen alweer vrijdag!quote:Op donderdag 20 april 2006 18:57 schreef saaw het volgende:
[..]
ook wel goedtot 6 op school gezeten en vanavond werken
maar verder prima
preciesquote:Op donderdag 20 april 2006 18:58 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens, is minder. Maar 't is morgen alweer vrijdag!![]()
Kees en COquote:Op donderdag 20 april 2006 19:06 schreef Casparovvv het volgende:
Komt er vanavond nog wat op tv?
oh, bye saaw.
quote:Op donderdag 20 april 2006 19:14 schreef faberic het volgende:
Ja uuh hallo ik wil niet veel zeggen hoor maarja hallo
oke domme post
nee man da's toch leuk. Als je tv kijkt moet je je hoofd niet gebruiken hoeven.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:10 schreef Casparovvv het volgende:
en nu het gedeelte voor mensen mét verstand?
Dat ken ik niet. Nederlands?quote:Op donderdag 20 april 2006 19:24 schreef faberic het volgende:
Ik heb spaghetti gegeten heel lekker is dat
Nee uit Italie, zo'n land jeweet. Origineel uit China maar daar hebben ze ogen.quote:
Ga kleren kopen dan.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:32 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |