haha... nou kwam bij mij thuis niets van in... daar hadden mijn ouders het voor het zeggen, en had ik maar te zorgen dat m'n kamer opgeruimd was en dat ik mijn beddelakens verschoonde... puber of niet...quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:00 schreef lady-wrb het volgende:
4 keer per jaar ?
getverdemme
van mij mag de ts rustig een jaar in een niet verschoond bed liggen, maar laat mij mijn bed maar lekker elke week verschonen. (wat is daar nou te lachen aan? )
als ik trouwens tijd en beddengoed genoeg zou hebben, zou ik het elke dag wel willen verschonen.
heeeeeerlijk, zo'n fris en schoon bed
en handdoeken gaan hier de was in nadat ze gebruikt zijn.
ik heb hier ook zo'n puber in huis die het nut van bed verschonen niet inziet.
maar goed, het is haar bed, moet ze lekker zelf weten.

ik vraag me bij zoiets altijd serieus af of je beddengoed dan niet voor je uitrent naar de wasmandquote:Op zaterdag 22 april 2006 01:03 schreef kevin85 het volgende:
6 x per jaar is meer dan voldoende
Je bent inderdaad goed bezig Rudy!

Dat is toch juist handig, wasgoed dat zelf naar de wasmachine rent en zelf dat ding ook aanzetquote:Op zaterdag 22 april 2006 09:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vraag me bij zoiets altijd serieus af of je beddengoed dan niet voor je uitrent naar de wasmand

ja echt ongelooflijk dat zulke mensen bestaanquote:Op zaterdag 22 april 2006 09:59 schreef Isabeau het volgende:
Duidelijk vrijgezellen die amper tot nooit hun bed verschonen. En zo blijf je dat ook, je kan toch nooit onverwacht iemand laten slapen in je bed. Bah.
Maar goed, nou ben ik wel ooit een keer ergens blijven slapen bij iemand die blijkbaar ook nog nooit van de wasmachine had gehoord. Ik heb met kleren aan in bed gelegen, het was te vies om je uit te kledenHeb direct een lagere dunk van betreffend persoon gekregen.

Wat heb jij voor een turbotechniek dan? Ik ben echt wel wat langer bezig, sta al een kwartier te hannessen met mijn dekbed (240x220, te groot dus om op te tillen...).quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:57 schreef popolon het volgende:
Bed verschonen kost 2 minuten, wat een werk he?

Met twee personen gaat zoiets gewoon heel snel, ik zie het probleem niet zo.quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:24 schreef innovative het volgende:
[..]
Wat heb jij voor een turbotechniek dan? Ik ben echt wel wat langer bezig, sta al een kwartier te hannessen met mijn dekbed (240x220, te groot dus om op te tillen...).

quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:27 schreef lady-wrb het volgende:
heel gewoon: je propt de punten van bovenaan op zijn plaats, vervolgens prop je de punten van onderaan op zijn plaats. je pakt de onderkant beet en wappert een keer op wat stevig met het geheel en klaar.

En dat meld je om 10:32. Ben je er twee uur mee bezig geweest?quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:32 schreef milagro het volgende:
ik heb vanmorgen om 08.32 mijn bed verschoond, dat jullie het even weten.

ja, want er is niets tussen bed verschonen en fokken natuurlijkquote:Op zaterdag 22 april 2006 10:37 schreef Light het volgende:
[..]
En dat meld je om 10:32. Ben je er twee uur mee bezig geweest?

Tja, ik slaap alleen in mijn bedje, dus waar ik de tweede persoon vandaan moet halenquote:Op zaterdag 22 april 2006 10:26 schreef popolon het volgende:
Met twee personen gaat zoiets gewoon heel snel, ik zie het probleem niet zo.
Heb zelf ook een megabed maar dat maakt niet uit,
Tja, drie jaar dit dekbed, 26 keer per jaar verschoond, is dus een keertje of 78... En nog lukt het nietquote:Op zaterdag 22 april 2006 10:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
![]()
Je moet er gewoon handigheid in krijgen, en dat krijg je door het vaak te doen. Dus dat bed mag best wat vaker dan 4 x per jaar verschoond worden.

Dat is echt te smerig gewoon, ik weet niet precies hoeveel liter zweet een gemiddelt persoon uitzweet tijdens zijn nachtrust. Maar 5 keer per jaar is gewoon ranzig. Je kleren was je toch ook gewoon?quote:Op woensdag 19 april 2006 21:21 schreef Rudi-Carrell het volgende:
Is dat nu serieus weinig?
Ik heb een fijn tweepersoonsbed en best mooi en duur beddengoed. Geen goedkope muik, maar degelijk materiaal. Zwartglanzend, erg dandy.
Nu weet ik dat sommige mensen echt wékelijks hun beddengoed verschonen, maar daar moet ik altijd een beetje stiekem om lachen. Ik bedoel... ben je smerig ofzo!?
Ik zweet niet echt en ik plas niet meer in bed... Ik verschoon mijn beddengoed ongeveer 4 of 5 maal per jaar en dat is voldoende voor mij.
Maar vertel eens... ben ik vreemd, of ben ik eigenlijk gewoon - zoals wel vaker - erg goed bezig?

Neuh.quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:40 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, want er is niets tussen bed verschonen en fokken natuurlijk
wil je een compleet minuut tot minuut overzicht van mijn bezigheden sinds het opstaan anders

Volgens mij minstens 100-200 ml vochtverlies per nachtquote:Op zaterdag 22 april 2006 10:46 schreef ivosnivo het volgende:
Dat is echt te smerig gewoon, ik weet niet precies hoeveel liter zweet een gemiddelt persoon uitzweet tijdens zijn nachtrust. Maar 5 keer per jaar is gewoon ranzig. Je kleren was je toch ook gewoon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |