Ja.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:53 schreef -Marlii- het volgende:Lukt (nog) niet
Als je trouwens dat hele geval uit R&P doet, dan doet ie het zeker weten?
dan ga ik dat maar ff doenquote:
zeg, zolang ben ik nog niet op FOK!quote:Op woensdag 19 april 2006 20:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
Typisch, dat al die PUBers nu pas IRC installeren, IRC is toch wel over zijn hoogtepunt heen. KUT MSN!
Nee hoor, net 2 uur.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:05 schreef RoOoYtJuH het volgende:
We hebben toch al eeuwen een PUB IRC kanaal?
Ik heb al veel eerder in pub ge IRC'dquote:
quote:
Ja toen had ik een kanaal gemaakt, maar niemand kwamquote:Op woensdag 19 april 2006 22:09 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik heb al veel eerder in pub ge IRC'd
Maar er is niemand
ICQ is de boosdoenerquote:Op woensdag 19 april 2006 20:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
Typisch, dat al die PUBers nu pas IRC installeren, IRC is toch wel over zijn hoogtepunt heen. KUT MSN!
quote:
quote:
Dat probeer ik mijn vriendin ook uit te leggen maar luisteren .. ho maarquote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed hoe meer mensen erin, hoe beter
jou vriendin werkt voor jou onder de rooie lampen?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:45 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Dat probeer ik mijn vriendin ook uit te leggen maar luisteren .. ho maar
Nee je snapte de clou bijnaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:10 schreef Sloffie het volgende:
[..]
jou vriendin werkt voor jou onder de rooie lampen?![]()
Als je doordenkt is ie best goed.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:45 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Dat probeer ik mijn vriendin ook uit te leggen maar luisteren .. ho maar
JIJ SNAPT EM!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:59 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Als je doordenkt is ie best goed.![]()
OT:
Ik zal binnenkort ook even kijken.
Waar moet ik dat invullen dan Jimbo?? zo zo er zitten nu 4 mensenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:34 schreef Jimbo het volgende:
voor de mensen die een secure SSL lijn willen
doe port -6697 als je connect
Yeahquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |