Vraagprijs is 300, betaling via moneygram, verzenden naar Nigeriaquote:Hello <naam>,i'm really interested in buying your Pda.
Do you accept my offer of 340 euro?
Zouden die mensen voor niets die moeite doen?quote:Op woensdag 19 april 2006 19:37 schreef Wriker het volgende:
Zouden daar nou echt nog mensen intrappen?
Rijke Nigeriaan dan. Zou hij soms een erfenis hebben gehad? Misschien dat ik daar dan ook nog wel een mailtje over ontvangquote:Op woensdag 19 april 2006 19:42 schreef Lexie het volgende:
Hey, die kerel wilde ook al mijn GBA SP kopen voor 200 euro!
Tot hier klonk het nog best verstandigquote:Op woensdag 19 april 2006 20:33 schreef Camplo het volgende:
Trouwens, ik lees beter...
Je kreeg 340... gewoon doen. Geld eerst over laten maken
Een PDA van 300 euro kapot butsenquote:, PDA kapot butsen, en sturen maar
Zeg het maar, want ik heb ze niet geteldquote:Op woensdag 19 april 2006 20:59 schreef Furious het volgende:
Hoeveelste topic is dit nou niet over die Nigerianen?
En vervolgens is het geld weer verdwenen omdat de betaling niet gedekt wasquote:Op woensdag 19 april 2006 21:02 schreef Vassili_Z het volgende:
Eerst wachten tot je geld binnen is, dan pas versturen.
Vaak. Ik eis een centraal klaagtopic hierover.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:01 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Zeg het maar, want ik heb ze niet geteld
wist niet eens dat dat kon!!quote:Op woensdag 19 april 2006 21:03 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
En vervolgens is het geld weer verdwenen omdat de betaling niet gedekt was
Ga naar Amsterdam Centraal..quote:Op woensdag 19 april 2006 21:54 schreef veldmuis het volgende:
Forward dat mailtje eens? Ik wil een discussie met die apen.
Zonder postzegel, moet hij porto betalenquote:Op woensdag 19 april 2006 21:58 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Probeer het eens, stuur m een pleerol ofzo
Ik weet nog een ander Afrikaans land waarvan de bewoners bekend staan door het afhandig maken van Nederlandse eigendommen.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:05 schreef NightH4wk het volgende:
Pff, waarom altijd Nigeria. =X Ze lopen wel voor op de rest van Afrika.
Een zwerm malariamuggen in een doos stoppen. Wel een klein gaatje prikken zodat ze lucht kunnen halenquote:Op woensdag 19 april 2006 23:01 schreef BasEnAad het volgende:
Sluit wat anthrax bij... dan zijn die Nigerianen binnen de kortste keren verdwenen, weer eens wat anders dan aids.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |