Damnz. jijsnapt het echt nietquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:25 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
moah neuh, heb het zelfde gevoel als ik met mn tong een verlept broodje zit af te lebberen. Wordt er niet opgewonden van. Van stndje 69' wel![]()
Wat is dat nou voor een domme redenatie?quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:58 schreef DeGast het volgende:
[..]
Omdat hij denkt dat ie stoer is als hij zo praat
Typisch een br3ez@h pubertje waar we mee te maken hebben hier![]()
Hij valt er eerder over dat die gast te egoistisch is om zijn vriendin te plezieren zonder er direct wat voor terug te krijgen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:13 schreef 3doorsdown het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een domme redenatie?
Dus als iemand gewoon eerlijk zegt dat hij van het beffen an sich niet kan genieten ( wat ik me voor kan stellen, want als man zijnde voel je er geen zak van ), dan is het een breezer volgens jou?
Jij bent hier een, zich oh-zo-stoer-edoch-kansloos-ventje-want-ik-wil-dat-vrouwen-op-fok-lezen-dat-ik-beffen-lekker-vind-in-de-hoop-dat-ik-iemand-die-dit-topic-leest-kan-beffen, sukkeltje.
Heb je er als eens over nagedacht dat he misschien wel homo bent?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:25 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
moah neuh, heb het zelfde gevoel als ik met mn tong een verlept broodje zit af te lebberen. Wordt er niet opgewonden van. Van stndje 69' wel![]()
Misschien heeft je vriendin daar wel zin in?quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:03 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Voor wat hoort wat, elkaar verwennen is voor mij persoonlijk beter. Heb nooit echt zin om kwartier daar staan te lebberen waar ik zelf helemaal niet opgewonden van wordt.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:57 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Precies..
@ton:Ik denk dat ze bij jou de subtiele hint brengt van doe beter je best
Ja okay, maar dat is niet de issue hier toch?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:22 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Hij valt er eerder over dat die gast te egoistisch is om zijn vriendin te plezieren zonder er direct wat voor terug te krijgen.
(zoals meerdere hier).
Ik kan er persoonlijk niet inkomen dat iemand het vies vindt, maar ieder zijn ding indd.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:38 schreef 3doorsdown het volgende:
[..]
Ja okay, maar dat is niet de issue hier toch?
De stelling is:
"Beffen, lekker of vies geef je mening .
Zijn mening is dus dat hij het niet lekker vindt, dus vies.
Heel eerlijk en ook begrijpelijk.
Kijk dat je je vriendin graag pleziert, a la dat doen we allemaal
Maar puur stellingmatig en beargumenterend mag hij toch opperen dat hij beffen vies vindt, zonder meteen uitgemaakt te worden voor breezer oid.
Hij moet natuurlijk wel met goede argumenten komen die tenminste ergens op slaan. En zolang hij dat niet doet zijn reacties naar hem toe niet geheel ondenkbaar lijkt mij zo. Dat moet jij al helemaal begrijpen met die intellectuele praat.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:38 schreef 3doorsdown het volgende:
[..]
Ja okay, maar dat is niet de issue hier toch?
De stelling is:
"Beffen, lekker of vies geef je mening .
Zijn mening is dus dat hij het niet lekker vindt, dus vies.
Heel eerlijk en ook begrijpelijk.
Kijk dat je je vriendin graag pleziert, a la dat doen we allemaal
Maar puur stellingmatig en beargumenterend mag hij toch opperen dat hij beffen vies vindt, zonder meteen uitgemaakt te worden voor breezer oid.
Ja, dat is jouw mening. Ik vermaak me er ook wel mee, persoonlijk.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:12 schreef DeGast het volgende:
[..]
Hij moet natuurlijk wel met goede argumenten komen die tenminste ergens op slaan. En zolang hij dat niet doet zijn reacties naar hem toe niet geheel ondenkbaar lijkt mij zo. Dat moet jij al helemaal begrijpen met die intellectuele praat.
Daarnaast geven wij gewoon onze mening over zijn mening. Lijkt me niet dat daar een apart topique voor geopend moet worden, wat jij?
Nu weer on topic..
BEFFEN IS LEKKER!!!![]()
Dat is het egoistische waar ik op doelde.quote:En alleen in standje 69, anders is het echt een dikke NO-GO.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:35 schreef 3doorsdown het volgende:
OF hij heeft een ontzettend onhygiënische vriendin
om dat gelijk maar weer aan te nemen is ook weer zo,..quote:
Hey een dikequote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:04 schreef frapogalogliko het volgende:
Het lekkerste is als vrouwen natuurlijk schoon zijn,maar dat geldt ook voor mannen. Zo'n schmmelpik wil ik ook niet in mijn bek voelen. Of zo'n hele bos haar waar ik mijn tanden mee kan flossen,dan is het ook no no
Mannen die eerst hun vriendinnetje op de bekende g plek stimuleren. Dus in de vagina bevindt zich een stukje spons achtige vlees het bevindt zich achter het bot.
als je dat goed stimuleert met je vingers en gelijktijdig de clitoris,dan komt er heerlijke sappen uit. Het smaakt ook heel zoetig. Echt heel erg lekker. Ik ben er gek op. En ik ben een vrouw. Doe dat altijd bij mijn vriendinnetje
Boeiend??quote:
Maar wel verwachten natuurlijk dat je vriendin pijpt en slikt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |