Was ook leuk bij Generals, alle dozers + command center van de tegenstander slopenquote:Op maandag 24 april 2006 22:04 schreef Silentuz het volgende:
Hopen dat EA het een beetje goed doet, en de dozers niet gebruikt, laat die maar lekker in de bagger-game van generals zitten.
gewoon een MCV aub.
voor de rest natuurlijk![]()
![]()
idd, 1 van de grootste minpunten van C&C:generals.quote:Op maandag 24 april 2006 22:12 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Was ook leuk bij Generals, alle dozers + command center van de tegenstander slopen![]()
Die Dozers vind ik juist een van de allerbeste dingen uit Generals, dat zorgde voor wat extra strategiequote:Op maandag 24 april 2006 22:04 schreef Silentuz het volgende:
Hopen dat EA het een beetje goed doet, en de dozers niet gebruikt, laat die maar lekker in de bagger-game van generals zitten.
gewoon een MCV aub.
voor de rest natuurlijk![]()
![]()
dat blijft leukquote:Op maandag 24 april 2006 22:12 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Was ook leuk bij Generals, alle dozers + command center van de tegenstander slopen![]()
ja zo nu en dan nog wel ffquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:24 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Ik ben al lang geleden gestopt joh, was niet leuk meer![]()
Speel jij nog Generals?
dudequote:Op maandag 24 april 2006 23:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die Dozers vind ik juist een van de allerbeste dingen uit Generals, dat zorgde voor wat extra strategie
wat extra strategie? That's just lame!quote:Op maandag 24 april 2006 23:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die Dozers vind ik juist een van de allerbeste dingen uit Generals, dat zorgde voor wat extra strategie
En het werkt veel beter dan die domme balk aan de zijkant. Nu kun je tenminste per gebouw dingen maken, dat werkt veel lekkerder.quote:Op dinsdag 25 april 2006 08:19 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
wat extra strategie? That's just lame!
Een soort gozers op wielen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:09 schreef pberends het volgende:
Wat zijn dozers?
Da zijn de bouwers ala starcraft en warcraft. Zodat je overal kunt bouwen en niet alleen naast al een bestaand gebouwquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:09 schreef pberends het volgende:
Wat zijn dozers?
Je gaat toch niet vertellen dat je de link "Dozers" -> "Bulldozers" niet had gevonden?quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:56 schreef pberends het volgende:
Ah.
Oja, die moet ik ook nog steeds een keer kopenquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:07 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb sinds vandaag ff First Decadegekocht en kijk echt uit naar dit nieuwe deel
tvp
Does it have to be so far?quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:50 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vond de Workers van de GLA helemaal briljant [afbeelding]
Een geniale uitvinding! Dat zoiets niet in WarCraft ofzo zit.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:05 schreef pberends het volgende:
Die workers maken het spel wat dynamischer.
"I need shoessss!!!"quote:Op woensdag 26 april 2006 00:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Does it have to be so far?
I'm hungry.
My hands have splinters!
Au! Ok ok, I will work!
You change your mind often.
Ok, here I go.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |