Op zondag?quote:Op zondag 23 april 2006 18:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik ben 'm ook al aan het "kopen"!
Mijn laptop dwingt me warez te gebruiken, aangezien de drive alleen nog cd's wil lezen, geen dvd's meer.quote:
daar is al een patch voor.quote:Op zondag 23 april 2006 18:20 schreef QyRoZ het volgende:
Met een boel missende features en nieuwe bugs.![]()
Daar heb ik geen First Decade voor nodig, die patches zijn vrij beschikbaar en ik heb de spellen de afgelopen 10 jaar al gekocht. C&C destijds op de HCC dagen in 1995.quote:Op zondag 23 april 2006 18:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
daar is al een patch voor.
ik heb die first decade dvd ook, en alles draait gewoon lekker. de oudere spellen zijn aangepast om goed op XP te draaien.
Ik heb C&C ook nog wel ergens origineel liggen. maar dat is zo'n brakke Windows95 uitvoering.quote:Op zondag 23 april 2006 18:58 schreef QyRoZ het volgende:
Ik stuur BIG op je af hoor, PP.
Dat klopt en hoe groot worden die summits. Als er tientallen testers komen met ieder zijn eigen visie, dan kan het wel eens zo zijn dat EA niet weet wat ze ermee aan moeten, met als gevolg we (EA) doen wel wat.quote:Op zondag 23 april 2006 19:52 schreef pberends het volgende:
Ze gaan van die playersummits houden, dus dat zal wel goedkomen.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:17 schreef Finder_elf_towns het volgende:
*smiley spam*
Ik mag graag de verschillende versies van C&C overnieuw blijven spelen, zelfs jaren later. Multiplayer is soms erg kut als je tegen een diehard speelt, maar je leert er wel handige trucjes en het is gewoon tof om te doen.quote:Op maandag 24 april 2006 10:28 schreef InsertCredit het volgende:
C&C zijn van die typische games die je 2x uitspeelt en dan in de kast weg laat rotten.
Multiplayer is unbalanced en geen proleague die er iets mee te maken wil hebben.
Jammer.
Praat voor jezelf!quote:Op maandag 24 april 2006 10:28 schreef InsertCredit het volgende:
C&C zijn van die typische games die je 2x uitspeelt en dan in de kast weg laat rotten.
Multiplayer is unbalanced en geen proleague die er iets mee te maken wil hebben.
Jammer.
Troost jezelf, je hebt niet veel gemist in de singleplayer van generals.quote:Op maandag 24 april 2006 12:08 schreef Masegate het volgende:
[..]
Praat voor jezelf!
Volgens mij heb ik generals nooit "uitgespeeld". Ik heb die alleen maar multiplayer gespeeld.En ik speel het nu nog steeds.
Ja, daarom juist...quote:Op maandag 24 april 2006 13:03 schreef Jakie het volgende:
[..]
Troost jezelf, je hebt niet veel gemist in de singleplayer van generals.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |