Nou post 'm hier dan ookquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:35 schreef DooD het volgende:
Trouwens op het officele forum van C&C3 is een conceptart gepost vanuit een Duits blad. Het gaat hier om de nieuwe harvester en het lijkt net op een gigantische stofzuiger. Misschien krijg ik mijn vriendin dan ook wel aan C&C 3. Schat jij houdt toch zo van stofzuiger
Speciaal voor uquote:
Danke.quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:47 schreef DooD het volgende:
[..]
Speciaal voor u
De nieuwe concept harvester [url=http://www.chrissyx.com/images/c&c/tt/tt-26.jpg[/url]
Ik hoop trouwens dat je die beschermende gebouwen waar de tanks uitkomen op de screenshots ook kunt bouwen online. Zou makkelijk zijn om zo je tanks meer bescherming te geven tegen superwapens, aangezien één nuke aardig wat schade kan aanrichten. Bovendien zou je dan minder prijs geven als je je tanks en eenheden gestald houdt, inplaats dat er gelijk gezien wordt welke eenheden je bouwt en de hoeveelheid ervan dankzij spionage of zorgvuldige reconquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Danke.
En hopelijk weer een marine, die was namelijk weg in Generals. Oorlog is ter land ter zee en in de lucht
.
Misschien ook wel leuk om de link naar de site van Frank Klepacki toe te voegen. Daar kan je al de tracks van C&C beluisteren.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:10 schreef Steeven het volgende:
Snuif de herinneringen op FOK! blikt terug: Command & Conquer.
[gokje] Pentium 2,0 GHz, 128 MB directX 9.0c videokaart, 1 GB intern geheugen, 4 GB vrij op HD. [/gokje]quote:Op zondag 23 april 2006 17:10 schreef Crazykill het volgende:
Kan iemand misschien al de min specs raden ofzo?![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 17:12 schreef G-Mart het volgende:
[..]
[gokje] Pentium 2,0 GHz, 128 MB directX 9.0c videokaart, 1 GB intern geheugen, 4 GB vrij op HD. [/gokje]
ff topic beter doorlezen
Met een boel missende features en nieuwe bugs.quote:Op zondag 23 april 2006 17:47 schreef Mikkie het volgende:
Nu ik die hele review heb gelezen begint het te jeuken om ff dat all-time-pack te kopen, met al die oude uitgaves erin, om nog eens na te spelen
Ik ben 'm ook al aan het "kopen"!quote:Op zondag 23 april 2006 17:47 schreef Mikkie het volgende:
Nu ik die hele review heb gelezen begint het te jeuken om ff dat all-time-pack te kopen, met al die oude uitgaves erin, om nog eens na te spelen
Ik heb em ook, maar welke missende features en bugs ben ik nog niet tegengekomenquote:Op zondag 23 april 2006 18:20 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Met een boel missende features en nieuwe bugs.![]()
Nostalgiequote:Op zondag 23 april 2006 18:42 schreef pberends het volgende:
De oude series hebben alleen een groot irritatiegehalte. Zoals die klote silo's.
"Silos needed."quote:Op zondag 23 april 2006 18:42 schreef pberends het volgende:
De oude series hebben alleen een groot irritatiegehalte. Zoals die klote silo's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |