Vooral dat stemmetje. Hilarischquote:Op woensdag 26 april 2006 15:37 schreef Killaht het volgende:
"AK 47 for everyone!!!"
Ja prachtig! nog een van de suicide mannetjesquote:
Dat was bij alle C&C's al zo hoor. In 1 keer met alle MIG's op het hoofdgebouw en dat repair dock en hoppa.quote:Op maandag 24 april 2006 22:14 schreef Silentuz het volgende:
[..]
idd, 1 van de grootste minpunten van C&C:generals.
dat, en het feit dat ik het niet lekker vond spelen. RA2 speelde een stuk lekkerder.
en nog maar te zwijgen over die harvesters die vrolijk een touristische route langs alle tesla coils maaktequote:Op woensdag 26 april 2006 16:27 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dat was bij alle C&C's al zo hoor. In 1 keer met alle MIG's op het hoofdgebouw en dat repair dock en hoppa.
In generals heb je, en vooral bij de GLA, daar geen last van. Dat vind ik zo mooi aan de GLA, als je hele basis is verwoest op een jeep met daarin een worker na, kan je alsnog ergens anders opnieuw beginnen.
Tevens is het command center in generals in verhouding ook heel sterk ivm andere dingen.
Wat ik wel hoop, is dat ze het 'supply' systeem uit generals overnemen. In de rest ervoor, Red Alert, C&C 95, e.d. was het zo kut als je een flinke oorlog wou gaan voeren, en er halverwege tijdens je voorbereidingen achter kwam dat je geld op was. Of dat je dat bij een veldslag hebt, dat ineens 'het geld op is'. Dat vind ik jammer.
SCV rush!quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:30 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Da zijn de bouwers ala starcraft en warcraft. Zodat je overal kunt bouwen en niet alleen naast al een bestaand gebouw
nostalgie 14.gifquote:Op woensdag 26 april 2006 16:31 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
en nog maar te zwijgen over die harvesters die vrolijk een touristische route langs alle tesla coils maakte
Tesla coils, migs, mammoth tanks, V2 rockets.quote:
Hou op, hou op. Ik krijg er weer nachtmerries vanquote:Op woensdag 26 april 2006 16:31 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
en nog maar te zwijgen over die harvesters die vrolijk een touristische route langs alle tesla coils maakte
Rot op, Red Alert 1 was de beste in de C&C reeksquote:Op woensdag 26 april 2006 18:33 schreef QyRoZ het volgende:
Red Alert is stom, C&C is de shit.
quote:Op woensdag 26 april 2006 18:29 schreef QyRoZ het volgende:
Obelisk of Nod, de originele versie. Die was pas tof.
[afbeelding]
De eerste keer dat ik dat ding tegenkwam, in GDI missie 8 geloof ik, coooool.
Iddquote:Op woensdag 26 april 2006 19:46 schreef H.Flick het volgende:
[..]. Toen ik voor het eerst dat gezoem hoorde werd ik echt even bang
.
Ik heb net 2/3 Generals uitgespeeld.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
IddEn maar zoeken waar dat geluid vandaan kwam
quote:Op woensdag 26 april 2006 18:29 schreef QyRoZ het volgende:
Obelisk of Nod Light, de originele versie. Die was pas tof.
Lijkt me eerder concept art dan een screenshot.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:04 schreef MaxMark het volgende:
Leuk screenshotje dat ergens op de site bij een press release staat:
[afbeelding]
Dat bedoelde ikquote:Op donderdag 27 april 2006 11:05 schreef Frollo het volgende:
[..]
Lijkt me eerder concept art dan een screenshot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |