Straks zit je nog naast mequote:Op woensdag 19 april 2006 11:28 schreef J.P. het volgende:
Net kaarten voor 425 gehaald.
Ik ken ook iemand die in 410 gaat, ik had het hem nog afgeraden omdat er toch weinig aan zal zijn imoquote:Op woensdag 19 april 2006 14:43 schreef M0NTANA het volgende:
409/410 is vol, las ik net. Terwijl veel van die vakken in stad zijn en ook gedeelte op Zuid staat. Play-offs blijken dus uiteindelijk een leuk initiatief voor mensen die nooit aan kaarten voor de Klassieker kunnen komen, in het stadion zullen maar weinig SCC-houders te vinden zijn.
quote:Op woensdag 19 april 2006 15:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die in 410 gaat, ik had het hem nog afgeraden omdat er toch weinig aan zal zijn imo![]()
Daarom, ze denken dat het lijp is om in 410 te zitten tegen Feyenoord(wat normaal ook wel zo is) maar het zal ze erg tegenvallen.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:05 schreef Suijk het volgende:
[..]Dat hele vak straks vol met mensen die een beetje om zich heen kijken en zich afvragen waar die sfeer dan is.
Jawel maar volgens mij de echte kern niet.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:21 schreef deejaylethal het volgende:
Komt er totaal niemand uit 410? Er zullen vast wel een paar zijn die t niet kunnen laten...
Opvallend, van die "jongen zonder inzet".quote:Op woensdag 19 april 2006 10:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede zet van Babel om lessen volgens de Coerver methode te gaan volgen, zo doorgaan heeft niet zoveel zin.
Je wacht totdat je vrienden en vriendin zo melig zijn dat ze je niet missen, dan kan je naar Ajax.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:55 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb een dubbelle agenda morgen...
Ik wilde uiteraard graag Ajax volgen, aldan niet in de kroeg dan wel in het stadion..
Maar ik heb ook concert kaartjes gekocht voor een optreden in Haarlem, wat ik al maanden terug beloofd heb naar mee te gaan aan mijn vrienden en vriendin..
M'n vriendin slaapt hier bij mij thuis, en we gaan naar Haarlem (30km verderop) dus dat is een beetje cru..quote:Op woensdag 19 april 2006 15:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je wacht totdat je vrienden en vriendin zo melig zijn dat ze je niet missen, dan kan je naar Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |