Ik had het eigenlijk over feyenoord, maar laat maar zittenquote:Op woensdag 19 april 2006 10:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, het woord boycot mag geen eens in de mond genomen worden. 410 wilde het, maar het is onhaalbaar. Als je je eigen kaart niet koopt, koopt een ander hem en als je wel je kaart koopt, maar niet gaat, dan lacht Jeroen Slop zich nog steeds de tyfus. Dus boycotten is niet aande orde, ieder voor zich, persoonlijk en/of uit principe.
Snap ik, maar een boycot is in alle gevallen niet mogelijk. Zoiets als bij Internazionale afgelopen vrijdag (toen de hele Curva Nord leegbleef) lijkt me geweldig tijdens de play-offs, een prima statement, maar helaas onhaalbaar. Dan maar naar Zeist!quote:Op woensdag 19 april 2006 10:53 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over feyenoord, maar laat maar zitten.
Zeker!quote:Op woensdag 19 april 2006 10:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede zet van Babel om lessen volgens de Coerver methode te gaan volgen, zo doorgaan heeft niet zoveel zin.
begrijp, dat ze daar Tahamata voor willen gaan aantrekkenquote:Op woensdag 19 april 2006 11:40 schreef keijz het volgende:
[..]
Zeker!
Ik zag pas in Holland Sport een item over Jenner, die ook volgens die methode traint...Eigelijk zouden ze bij Ajax ook zo iemand in dienst moeten nemen![]()
Moet je Ajaxkoffie drinkenquote:Op woensdag 19 april 2006 10:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, sorry. Weet ik ook wel, maar 's ochtends vroeg ben (en zie) ik nooit zo helder.![]()
Ja, de ME...quote:Op woensdag 19 april 2006 12:54 schreef jorienvdherik het volgende:
morgen met 1600 man wij zijn er klaar voor
nog mensen van jullie die de treinen opwachten ?
We weten nou onderhand wel dat er 1600 man komen en dat je het kut vindt dat er een wand tussenzit. Post iets normaals of blijf weg.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:54 schreef jorienvdherik het volgende:
morgen met 1600 man wij zijn er klaar voor
nog mensen van jullie die de treinen opwachten ?
vertel...quote:Op woensdag 19 april 2006 12:58 schreef Schanulleke het volgende:
Dat bericht over de bijlessen van Babel vind ik trouwens veelzeggend over de positie van Blind.
zie bericht jorien vd herik 3 posts boven jequote:Op woensdag 19 april 2006 12:58 schreef Schanulleke het volgende:
Zeg, met hoeveel komen die Feijenoorders morgen eigenlijk? En hebben ze die wand in het uitvak weggehaald?
Dat bericht over de bijlessen van Babel vind ik trouwens veelzeggend over de positie van Blind.
kijk zn knipoogquote:Op woensdag 19 april 2006 13:08 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
zie bericht jorien vd herik 3 posts boven je![]()
quote:Ryan Babel heeft zijn geluk bij Ajax weer hervonden, zo blijkt uit een interview metRTV Noord-Holland."Ik wil graag bij Ajax blijven," vertelde Babel, die eerder dit seizoen nog op een zijspoor leek te belanden.
Ook de bondscoach heeft weer van zich laten horen. "Van Basten heeft me gebeld en me verteld dat hij me in de gaten blijft houden,’’ begint Babel. ‘‘Ik hoop op een plaatje bij de selectie, maar eerst de voorronde van de Champions League halen en dan óf het WK óf het EK,’’ aldus de jeugdige aanvaller.
Ach,het jochie is ook blij dat ie een keer naar een uitwedstrijd gaat,laat hemquote:Op woensdag 19 april 2006 12:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
We weten nou onderhand wel dat er 1600 man komen en dat je het kut vindt dat er een wand tussenzit. Post iets normaals of blijf weg.
Feyenoord is de laatste tijd ook niet echt sterk bezig, misschien dat ze gokten op een vijfde plaats van Ajax en ze de Amsterdammers wilden ontlopen of gewoon een lichte vormcrisis?quote:Op woensdag 19 april 2006 13:17 schreef leolinedance het volgende:
ik denk 1-2 en 2-0
Voor Feyenoord dan. Feyenoord heeft een vrij goed seizoen achter de rug, wat van ajax niet bepaald te zeggen is. Het leek aan het eind beter te gaan, maar het blijft te wisselvallig. Ik denk dat ze het niet gaan redden tegen Feyenoord.
http://www.parool.nl/nieuws/2006/APR/19/p2.htmlquote:AMSTERDAM - Mocht Ajax in de finale van de play-offs voor Champions League-voetbal tegen Groningen spelen, dan verbiedt burgemeester Job Cohen de thuiswedstrijd op 3 mei vanwege een tekort aan politiemensen.
En als we tegen AZ spelen? Mag de wedstrijd dan wel doorgaan? Want dat zie ik eerder gebeuren.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:31 schreef venomsnake het volgende:
ehhh. stel dat wij AZ verslaan en jullie Feyenoord, waar gaan we dan voetballen??
[..]
http://www.parool.nl/nieuws/2006/APR/19/p2.html
![]()
mwah, doen veel meer voetballers, van Persie deed dat onder andere. Komt misschien ook dat er bij Ajax niet met de werkwijze van Coerver wordt gewerkt en dat Babel daar nu behoefte aan heeft.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:58 schreef Schanulleke het volgende:
Zeg, met hoeveel komen die Feijenoorders morgen eigenlijk? En hebben ze die wand in het uitvak weggehaald?
4e keer op rij naar ajax uitquote:Op woensdag 19 april 2006 13:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach,het jochie is ook blij dat ie een keer naar een uitwedstrijd gaat,laat hem
Je kan al bijna een Ajax-supporter genoemd worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |