Voor de 3e keer, hoop ikd at je weet dat ik heb afgezegd zoda tje niet teveel over gaat maken.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:58 schreef jpjedi het volgende:
Ziet er superrrrr vet uit Frankie...hoop dat het werkelijk zoiets wordt ingame![]()
Verder is de meet & Greet op 13e nu helemaal definitief! Ik ga vanavond de mail de deur uit doen voor de betalingen want ik moet 800 pleuro overmaken. Ik zal in die mail gelijk de details zoals tijd etc vermelden.
@ Jafar: alles is geregeld
Hebben jullie er al een beetje zin in!!!![]()
Ziet er zeker super uitquote:Op donderdag 20 april 2006 09:58 schreef jpjedi het volgende:
Ziet er superrrrr vet uit Frankie...hoop dat het werkelijk zoiets wordt ingame![]()
Verder is de meet & Greet op 13e nu helemaal definitief! Ik ga vanavond de mail de deur uit doen voor de betalingen want ik moet 800 pleuro overmaken. Ik zal in die mail gelijk de details zoals tijd etc vermelden.
@ Jafar: alles is geregeld
Hebben jullie er al een beetje zin in!!!![]()
Jo Punisher!quote:Op donderdag 20 april 2006 10:00 schreef staticdata het volgende:
[..]
Voor de 3e keer, hoop ikd at je weet dat ik heb afgezegd zoda tje niet teveel over gaat maken.![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 10:13 schreef jpjedi het volgende:
Verder ben ik er vanavond niet bij... Vanavond de AUDI GT bekijken/halenen daarna een afzakkertje in een Irish Pub ergens in Rotterdam met Ferdi.
![]()
ik blijf erbij dat Oman een betere optie is dan Wake, je hebt veel meer kans om te overleven als US zijnde, omdat je al 3 vlaggen aan land hebt. dus imo citymaps+omanquote:Op woensdag 19 april 2006 23:34 schreef Incolumis het volgende:
iedereen heeft het over Wake, maar Oman is een redelijk gebalanceerde vlieg- en apc-map, die veel mensen leuk vinden.
dat is niks, punkbuster vraagt om wat gegevens, en de verbinding lagt dan een beetje van die gast, punkbuster denkt dan dat ie helemaal geen gegevens krijgt en kickt die gast.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
Gulf vind ik persoonlijk ook leuker dan Wake.
Wat betekend dit:
[afbeelding]
Krijg net een belletje dat m'n pa nog een kaartje heeft kunnen regelenquote:Op donderdag 20 april 2006 10:13 schreef jpjedi het volgende:
Verder ben ik er vanavond niet bij... Vanavond de AUDI GT bekijken/halenen daarna een afzakkertje in een Irish Pub ergens in Rotterdam met Ferdi.
![]()
De ArenA heeft dan ook vele duizende VIP plaatsenquote:Op donderdag 20 april 2006 11:09 schreef staticdata het volgende:
VIP Betekend daar toch Voor Imbecielen Personen?
Leuk! Dat is toch 1000x leuker dan een beetje met wat zuiplappen (en 1 kotser) in een cafe te zitten!?!?!quote:Op donderdag 20 april 2006 11:01 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Krijg net een belletje dat m'n pa nog een kaartje heeft kunnen regelenIk zit vanavond dus in een vip box in de ArenA
![]()
Stoer!quote:Op donderdag 20 april 2006 11:01 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Krijg net een belletje dat m'n pa nog een kaartje heeft kunnen regelenIk zit vanavond dus in een vip box in de ArenA
![]()
dat dacht ik ook een keer te doen, op zondag was de amstelcup finale. loop je onwetend over het stadhuisplein zie je ineens stelletje me'ers en een stel agressieve honden voorbij komenquote:Op donderdag 20 april 2006 11:12 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
De ArenA heeft dan ook vele duizende VIP plaatsen![]()
Anyway, aanstaande zondag is het lekker weer (17 graden) en er wordt s middags gevoetbald. Wie komt er in Rotterdam een biertje drinken ?
quote:Op donderdag 20 april 2006 11:21 schreef staticdata het volgende:
[..]
dat dacht ik ook een keer te doen, op zondag was de amstelcup finale. loop je onwetend over het stadhuisplein zie je ineens stelletje me'ers en een stel agressieve honden voorbij komen![]()
Heel simpel: Door niet alleen maar voor eigen succes te gaan en je medespelers de bal te geven.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
De spelersgroepen zitten trouwens bij elkaar in het hotel hoorde ik. Kan KJH Kuijt eens leren hoe je topscoorder van NL word![]()
quote:Daar in tegen maakte Dirk Kuyt er negentien voor Feyenoord. De international van Nederland heeft ook een opmerkelijk hoog aantal assists op zijn naam staan, namelijk achttien.
En bij Heerenveen topscoorder worden was ook niet moeilijk... En die tellen nl. ook meequote:Op donderdag 20 april 2006 11:35 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Heel simpel: Door niet alleen maar voor eigen succes te gaan en je medespelers de bal te geven.
[..]
Hap Hap Hapquote:Op donderdag 20 april 2006 11:35 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Heel simpel: Door niet alleen maar voor eigen succes te gaan en je medespelers de bal te geven.
[..]
Hap Hap Hapquote:Op donderdag 20 april 2006 11:49 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
En bij Heerenveen topscoorder worden was ook niet moeilijk... En die tellen nl. ook mee
Toch hou ik van je hoorquote:Op donderdag 20 april 2006 11:54 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hap Hap Hap
Dat hij meer assist heeft heb je gelijk inquote:Op donderdag 20 april 2006 11:58 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Toch hou ik van je hoor![]()
en ik heb natuurlijk gelijk
En jij doet daar zeker niet aan mee?!?quote:Op donderdag 20 april 2006 12:09 schreef ViPeRII het volgende:
Blah blah blah.....
En ik wil vliegmappen op de bof server! Zijn die er eindelijk... kan ik vannavond niet grrrrrrrr!
Dat de server leegstroomd zodra er vliegvelden zijn, komt niet doordat de maps niet leuk zijn, dat komt door vliegers zoals (diamond, incumolis (heli)) en wat vliegeniers die gewoon te goed spelen en daardoor mega veel kills maken, waarvan er ook een hoop lame zijn (hangen bij de communicatie toren op sharqi, over de booten heenvliegen bij dailian plant en wake...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |