quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:52 schreef STAIRWARES het volgende:
[..]
yeah right. onder wlke steen kom jij vandaan?![]()
bepaal jij wat er met de belasting gelden gebeuren en waar het terrecht komt?
Dacht ut niet.
quote:In de zomer zetten in kleine stadjes shoarma-zaken, tokos etc. hun "achterdeur" open.
Jij weet ws. niet hoe het is om een paar dagen vóór je inkomen zonder geld en eten
te zitten. En nergens kun je terrecht (geen pa, ma niks)
Dan is zo'n achterdeur dat openstaat. En waardoor je een potje pindakaas ziet staan in een rek
heel erg verleidelijk. En kicke joh!
Ja. Ik heb een gezonde eetlustquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:02 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Een paar tientjes per maand besparen op brood? Stel dat je 1 euro per brood bespaart, dan moet je dus minstens 20 broden in de maand eten? Of reken je dit voor meer personen...
M'n bmi is 19.8. Ik wil niet doodquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:21 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat minder vreten zou je dus meer besparen.
Dream on.quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:23 schreef STAIRWARES het volgende:
[..]
Dream on.
Ze geven je alleen het idee mee te kunnen beslissen.
In feite bepaal je geen jack shit. Ze goien je een kluifje toe en je hapt ?![]()
Tja, ik doe minimaal anderhalve week over 1 brood, dan is het op het eind niet zo vers meer, hence de vriezer.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:30 schreef Ringo het volgende:
Ik snap de gewoonte van het brood invriezen ook niet zo. Ik koop een brood en dat gaat in drie dagen op. En de laatste dag is het nog goed eetbaar.
Ah, vandaarquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:20 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ja. Ik heb een gezonde eetlust
Edit: voor mij alleen dus, ik woon niet samen. Maar ik wordt wel jaloers als ik zie dat m'n vriendin brood in pakjes van 5 sneetjes invriest. Dat is genoeg voor 1 dag
ja terrecht. wat voor jezelf belangrijk is voorop stellen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:52 schreef exode het volgende:
roept hier niemand markt...ook prima! goedkoop fruit en groente...en erg smakelijk! en moet zeggen fruit en groente van de turk hier om de hoek is ook erg lekker en belachelijk goedkoop...
maar hoeveel kan je nou werkelijk besparen op boodschappen? is ook net wat je belangrijk vindt toch? ik ben een geboren en getogen bourgondier...samen met mijn vriendin gooien we er per maand 240 euro boodschappengeld doorheen..maar ik heb het er voor over!
bespaar liever op andere dingen, rij een erg goedkope auto, goedkoop internet abo, ga hardlopen ipv bij een dure sportschool fitnessen, download muziek ipv cd's kopen
wat hier al eerder is gezegd, prioriteiten stellen!
ik ken trouwens niemand die er de afgelopen jaren op vooruit is gegaan. ik heb er zelf behoorlijk wat salaris bij gehad maar die stijging gaat leuk op aan allerlei gezellige dingen zoals een hoger ziektekostenpremie.
Maar zag het al wel aankomen..Nederland vergrijst (roept iedereen al jaren toch?!) we moeten met veel minder mensen de AOW etc ophoesten. En ja dus.....wij moeten dus allemaal wat 'geven'. en mijn linkse gedachten zeggen dan: terecht! Mijn oma heeft bijv de helft te besteden van wat ik te besteden heb...
way off topic ondertussen excuses...
Ja hallo, als ik op 6000 netto in de maand zou zitten (niet eens zo heel veel) zou ik ook geen water bij de wijn doen. Solidariteit is goed, maar je moet het niet overdrijven.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:58 schreef STAIRWARES het volgende:
ik zie trouwens ministers en andere hoge piefen géén water bij de wijn doen he.
het zal ze ze allemaal een worst wezen lijkt wel. maar wel met ze alle solidariteit roepen in
den haag en shit.
Alles. Studeer nogquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:08 schreef STAIRWARES het volgende:
70 euro in de maand?
Alleen om te eten of wat je verder hebt te besteden? Hoe red je dat? deel met ons je tips!
Want dan moet je wel erg goed zijn. of eet je elke dag bij je ouders?
Want dit is 17,50 per week.. En ik zie je hebt schoenmaat 43,5 en je bent M. Dus er zal wel veel
gegeten moeten worden.
Dat kan nog net aan denk ik (85 aan boodschappen in de maand)quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:03 schreef EvilMistress het volgende:
Ik heb zo'n zeshonderd euro aan vaste lasten. Daar komt dan ook nog ongeveer ¤ 85 pm aan boodschappen bij. Dat is voor mij en mijn drie poezen, consuminderen heet dat. Slim en handig inkopen doen enzo... Eigenlijk kan dat nog wel lager ook. Al moet ik dan wel heel erg opletten op wat ik koop.
Als je ouders al die dingen voor je betalen vind ik niet echt dat je van rondkomen kunt spreken...quote:Op zondag 23 april 2006 11:30 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Alles. Studeer nogOp zoek naar een bijbaantje, dat wel...
Maar woon nog thuis, dus gas/licht/eten/ziektekostenverzekering betalen m'n ouders. Maar ik rijd motor en dat moet ik wel helemaal zelf betalen en dat is vrij krap met 70 euro in de maand...
Maar bouw af en toe wel een website voor een bedrijf of iemand en dan kan ik weer even vooruit
Verder, tja, ik ga nooit uit (als in disco en veel zuipen dan), dus dat scheelt al veel.
Maat 43,5?Doe maar 47
Daar ben ik het mee eens, als het even kan koop ik ook geen sausmix maar maak ik het zelf.quote:Op zondag 23 april 2006 15:16 schreef EvilMistress het volgende:
Mensen moeten eens verder dan het merk kijken. Waarom moet alles Coca, Knor of Maggi? Waarom kunnen wij zelf onze kruiden niet samenstellen? Ten eerste is dat al veel lekkerder en ten tweede scheelt het enorm veel geld.
Doe mij maar 51: baas boven baasquote:
Ik koop 1x in de week brood voor de hele week en vries het dan in. Verder kun je als je niet zoveel brood gebruikt, het in porties opdelen en porties invriezen. Voordeel is dat het dan lang goed blijft.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:30 schreef Ringo het volgende:
Ik snap de gewoonte van het brood invriezen ook niet zo. Ik koop een brood en dat gaat in drie dagen op. En de laatste dag is het nog goed eetbaar.
Heb je dat geprobeerd?quote:Op zondag 19 april 2009 14:47 schreef Hugo__Boss het volgende:
Nou dat laatste zal in Nederland echt niet werken hoor.. tenminste niet bij abonnementen en verzekeringen
Als we alle salarissen keer 10 zouden doen, dan zou het beter zijn toch? Want dan staat het veel meer in verhouding toch tot wat we er allemaal voor doen/quote:Op woensdag 19 april 2006 01:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wat fucking weinig he? Is toch niet normaal meer?
We worden heftig onderbetaald in Nederland sinds de euro kwam en iedereen vindt het klaarblijkelijk wel best?
Als je dit omrekent kom je uit op inderdaad
200 euro per maand= 200 gulden per maand om van te leven!
50 piek per week!![]()
euro en gulden zijn evenveel waard nml!
![]()
Tijd voor een revolutie!!!!!!!![]()
Misschien in 2006 toen hij het topic openende .. geen idee wat ie nu doetquote:Op maandag 20 april 2009 00:47 schreef Pokerking het volgende:
Dus als ik het goed begrijp wil Ringo als een arme sloeber leven zodat hij dan kan sparen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben jullie me een beetje gemist?
Damn! Zo weinig maar? Twee jaar terug betaalden wij 800 euro bij de Fok!ker voor ons knuffelbeestje aka mn hondenzusje aka het verwende krengquote:Op donderdag 20 april 2006 23:33 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
![]()
Herdershonden 350 euro!
Ja leuk hoor die prijssteigingen! Kop in zand peeps?
Wake up aub!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben jullie me een beetje gemist?
Zwerverquote:Op zondag 19 april 2009 14:30 schreef SeLang het volgende:
Btw: je kunt heel veel geld besparen door domweg korting te vragen. Bijvoorbeeld:
- Ik heb m'n internetprovider/ telefooncompany opgebeld en gedreigd om naar de concurrent te gaan. Resultaat: internet £24,46 --> £19,67 en telefoonlijn £10,50 --> £8,50
- Verzekeringsmaatschappij autoverzekering opgebeld met hetzelfde verhaal (ook al zat ik al bij een van de goedkoopsten) --> 7% korting
- Bij alles wat ik koop vraag (en krijg) ik korting
Gaat automatisch (zie een paar posts terug)quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:16 schreef Ringo het volgende:
Tering, dat ga je toch niet voor je lol bijhouden??
Dan maar liever failliet.
Allemaal stresskippenquote:Op woensdag 19 april 2006 11:16 schreef grindtegel het volgende:
ohja kappen met roken... ww/bijstand/whatever trekkertjes hebben hier zeker weten last van, allemaal zeiken dat ze niks te vreten hebben, maar ondertussen roken ze een pakje per dag (reken dat maar eens uit voor de gein)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |