Hoezo hout? Die schuur oid is van hout, maar zijn spaceship natuurlijk nietquote:
Gaarne.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:21 schreef Soepblik het volgende:
Nee, allemaal niet...![]()
Nog een hint misschien?
Klinkt als een Braziliaanse linksbuiten.quote:
Komt in de richting, maar nog net niet...quote:Op woensdag 19 april 2006 10:29 schreef Patch het volgende:
Blood Teeth?
Het eerste woord is goed... Nu de rest nog!quote:Op woensdag 19 april 2006 10:31 schreef dyonvbaal het volgende:
blood raine
Bijna....quote:Op woensdag 19 april 2006 10:37 schreef Patch het volgende:
Blood Vampire?
quote:Op woensdag 19 april 2006 10:38 schreef Soepblik het volgende:
[..]
Bijna....![]()
Laatste hint: De regisseur is Hiroyuki Kitakubo.![]()
*kuch*google dan!*kuch*quote:
Mag niet.quote:
Nee, ok, maar dan duurt het denk ik nog wel even... Ik dacht dat ie zo makkelijk was.quote:
Ik denk dat niemand hier de film kent.quote:
Tel de puntjes...quote:Op woensdag 19 april 2006 10:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Blood: Question marks Vampire?
en we hebben een winnaar!quote:Op woensdag 19 april 2006 10:52 schreef Patch het volgende:
Blood the last vampire lijkt em dan zo...
Gedaan, en bedankt!quote:Op woensdag 19 april 2006 10:59 schreef Patch het volgende:
Ken die hele tekenfilm niet... ach ja...
Dus SoepBlik, niet Google-en nu, en ook een groot aantal andere dingetjes niet, lees de OP maar es door & welkom![]()
Chucky =quote:Op woensdag 19 april 2006 11:01 schreef mr_anonimous het volgende:
BD = Brad Dourif?
Ik welquote:Op woensdag 19 april 2006 11:08 schreef Soepblik het volgende:
Ik zie nergens BS of DH staan...
Soepblik +2quote:Op woensdag 19 april 2006 11:08 schreef Soepblik het volgende:
Meet the Parents!
Blaatschaap en Dolle Hond zijn ook vandaag nog niet hier geweest.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:08 schreef Soepblik het volgende:
Meet the Parents!
quote:Op woensdag 19 april 2006 11:00 schreef Patch het volgende:
Welke film?
Intialen van cast & regie
TP Terri Polo
BD Blythe Danner
BS Barbra Streisand / Ben Stiller
JR Jay Roach
OW Owen Wilson
quote:Op woensdag 19 april 2006 11:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Blaatschaap en Dolle Hond zijn ook vandaag nog niet hier geweest.
sorry...quote:
quote:Affleck, you the *bomb* in Phantoms yo!
Iets teveel getyptquote:Op woensdag 19 april 2006 11:29 schreef twentemeisje het volgende:
Prachtig nummer! Dat was in Fight Club als ik me niet vergis...
quote:Prince: The reward is freedom... and fame!
: Freedom? We have it! And fame? Nah. It's an empty purse. Count it, go broke. Eat it, go hungry. Seek it, go mad!
Nee, een ECHTE klassieker! Dus van enkele (23) jaartjes terug...quote:Op woensdag 19 april 2006 11:34 schreef Neleos het volgende:
Shrek?
Nee dit is een "echte" film. (Live Action dus). Met een overvloed aan bekende acteurs *kuch* (een dus...)quote:
Nee helaas. Het is een stuk primitiever dan dat! Liam Neeson speelt er een bijrol in. En Robbie Coltrane volgens mij ook.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:57 schreef ranja het volgende:
Spacetruckers?
quote:Prince Colwyn : The reward is freedom... and fame!
Torquil : Freedom? We have it! And fame? Nah. It's an empty purse. Count it, go broke. Eat it, go hungry. Seek it, go mad!
Hebben we eigenlijk al een stand gehad in April?quote:Op woensdag 19 april 2006 11:55 schreef dolle_hond het volgende:
ik haak wel af met de mededeling dat de stand weer op zich laat wachten
Yeps! Prachtige film!quote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 13:26 schreef Sokolsky het volgende:
Oh, Darwin's Nightmare.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |