Te hard mijn best voor wat, mijn nietszeggende vriend?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:29 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Ik vind weinig users interessant. Jij doet misschien te hard je best, dat maakt je over the topbitchy.
Je krijgt zelf het verwijt dat je geen lijstje maakt, sufharry. Je hebt last van verlatingsangst, penisnijd en je moeder was ooit je beste vriendin. Heeft jou nooit meer losgelaten waardoor je bij geen enkel meisje meer wat kon klaarmaken, zelfs voor poezen waren ze niet meer te porren. Koekje erbij?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:30 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
als je al niet eens in haar denkraam voorkomt.... Een rugnummer voegt daar weinig aan toe.
Post eerst maar eens een lijstje, dan verzinnen we die persoonlijkheid er vanzelf wel bij![]()
Te hard je best om bitch te kunnen zijn. Bij nerds werkt dat, maar een vent kijkt daar doorheen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
Te hard mijn best voor wat, mijn nietszeggende vriend?
Dus je vindt me lief.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:34 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Te hard je best om bitch te kunnen zijn. Bij nerds werkt dat, maar een vent kijkt daar doorheen.![]()
Ah, daar komt die dan he. De ban. Machtswoord. Onmacht. Ik zei het toch, verlatingsangst, diepweggedrongen trauma's. Where did you go wrong?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:39 schreef Tafkahs het volgende:
Ik geef Ponskaart pro forma Gula, maar dat is net zo inwisselbaar als een ban, zegt eigenlijk niets dus.
Nee, maar ik voel wel wat anders.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:38 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, maar je doet te hard je best om bitch te zijn. Voel je je ondergewaardeerd?
Je voelt wel wat anders. Je voelt dus! Dan ben je geen bitch!quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, maar ik voel wel wat anders.
Oh, dat zijn mijn wenkbrauwen die reflexmatig omhoog gaan van deze Floripas-analyse van de koude grond.
Grote brutale waffel houden en lijstje maken.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:42 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Je voelt wel wat anders. Je voelt dus! Dan ben je geen bitch!
Bah!
Juist.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:43 schreef Floripas het volgende:
[..]
Grote brutale waffel houden en lijstje maken.
Ca Ira.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:43 schreef Floripas het volgende:
Onmacht, geen weerwoord!quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:43 schreef Floripas het volgende:
[..]
Meki is coolquote:
Dat maakt je natuurlijk niet onbelangrijker dan, laten we zeggen, iemand andersquote:Op woensdag 19 april 2006 01:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Meki is cool.
Ik heb geen deugden zo te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |