-edit-quote:
Om de hoek....quote:
ik ken die straat wel maar ik kan er niet opkomenquote:
Hildo Kropplein?quote:
linneausparkweg, nu weet ik het weerquote:Op woensdag 19 april 2006 00:04 schreef fotoloog het volgende:
Linnaeusparkweg !
Verder met het plaatje van Laffer ...
nope, nog een tip....quote:
Ternatestraat?quote:
quote:
Dacht eerst de Von Zesenstraatquote:Op woensdag 19 april 2006 00:07 schreef laffer het volgende:
[...]
een kleine tip, mijn plaatje is ook in oost en hij is moeilijk![]()
nope, ik weet dattie moeilijk isquote:
Da's geen Indische buurtquote:
Dat is volgens mij een zijstraat van de Pontanusstraat...Geen idee hoe die straat heet.quote:
Menadostraat?quote:
Daarom schreef ik ook dat ik dat eerst dachtquote:Op woensdag 19 april 2006 00:11 schreef fotoloog het volgende:
Da's geen Indische buurt
Volgens mij bedoel jij ook de Von Zesenstraatquote:Op woensdag 19 april 2006 00:11 schreef Aventura het volgende:
Dat is volgens mij een zijstraat van de Pontanusstraat...Geen idee hoe die straat heet.
goed van je manquote:
een zijstraat daarvan dusquote:Op woensdag 19 april 2006 00:12 schreef Manono het volgende:
Niasstraat?
Is dit een van die roze flats in noord?quote:
Ja indd ja! Daar heb je ook zo'n blokkendoos staan.quote:Op woensdag 19 april 2006 00:13 schreef Manono het volgende:
Volgens mij bedoel jij ook de Von Zesenstraat
nee, de menadostraat, ik postte het orginele plaatje maar hot linken kan blijkbaar niet van de site van gemeente archief amsterdamquote:Op woensdag 19 april 2006 00:16 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Is dit een van die roze flats in noord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |