radioweg??quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:12 schreef fotoloog het volgende:
Watergraafsmeer
lange niezel??quote:
je houdt ze van me tegoed okè, ik wil wat moeilijks uitzoekenquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:14 schreef Manono het volgende:
[..]
die is alvast goed, nu loop je al twee plaatjes achter
zeikerdquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:16 schreef laffer het volgende:
je houdt ze van me tegoed okè, ik wil wat moeilijks uitzoeken![]()
is dit het radioplein? wat een rust, lijkt wel een ander dorp..quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:17 schreef fotoloog het volgende:
geen radioweg,plein.....
radioplein bestaat volgens mij niet, het is wel een plein maar het heet volgens mij toch echt radiowegquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:17 schreef fotoloog het volgende:
geen radioweg,plein.....
ik ga morgen echt een foto posten, ik beloof het jequote:
Het is een plein.... radioplein bestaat idd niet,denk aan een accu..quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:22 schreef laffer het volgende:
[..]
radioplein bestaat volgens mij niet, het is wel een plein maar het heet volgens mij toch echt radioweg![]()
ah, nu begrijp ik jequote:Op dinsdag 18 april 2006 23:25 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Het is een plein.... radioplein bestaat idd niet,denk aan een accu..
quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:31 schreef laffer het volgende:
[..]
ah, nu begrijp ik je![]()
voltaplein dan??
raden krengquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:34 schreef Manono het volgende:
meeraden zonder plaatjes plaatsen doen we nie aan hoor
Misschien makkelijker als je quote?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:46 schreef Tafkahs het volgende:
Roemer Vischerstraat?
quotequote:
phytagorasstraat?quote:
Nopequote:
-edit-quote:
Om de hoek....quote:
ik ken die straat wel maar ik kan er niet opkomenquote:
Hildo Kropplein?quote:
linneausparkweg, nu weet ik het weerquote:Op woensdag 19 april 2006 00:04 schreef fotoloog het volgende:
Linnaeusparkweg !
Verder met het plaatje van Laffer ...
nope, nog een tip....quote:
Ternatestraat?quote:
quote:
Dacht eerst de Von Zesenstraatquote:Op woensdag 19 april 2006 00:07 schreef laffer het volgende:
[...]
een kleine tip, mijn plaatje is ook in oost en hij is moeilijk![]()
nope, ik weet dattie moeilijk isquote:
Da's geen Indische buurtquote:
Dat is volgens mij een zijstraat van de Pontanusstraat...Geen idee hoe die straat heet.quote:
Menadostraat?quote:
Daarom schreef ik ook dat ik dat eerst dachtquote:Op woensdag 19 april 2006 00:11 schreef fotoloog het volgende:
Da's geen Indische buurt
Volgens mij bedoel jij ook de Von Zesenstraatquote:Op woensdag 19 april 2006 00:11 schreef Aventura het volgende:
Dat is volgens mij een zijstraat van de Pontanusstraat...Geen idee hoe die straat heet.
goed van je manquote:
een zijstraat daarvan dusquote:Op woensdag 19 april 2006 00:12 schreef Manono het volgende:
Niasstraat?
Is dit een van die roze flats in noord?quote:
Ja indd ja! Daar heb je ook zo'n blokkendoos staan.quote:Op woensdag 19 april 2006 00:13 schreef Manono het volgende:
Volgens mij bedoel jij ook de Von Zesenstraat
nee, de menadostraat, ik postte het orginele plaatje maar hot linken kan blijkbaar niet van de site van gemeente archief amsterdamquote:Op woensdag 19 april 2006 00:16 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Is dit een van die roze flats in noord?
Dat parkje in de Pijp, achter de Albert Cuijpquote:
Ja Ja en hoe heet dat park?quote:Op woensdag 19 april 2006 00:35 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dat parkje in de Pijp, achter de Albert Cuijp
Welk jaar is het ?quote:Op woensdag 19 april 2006 00:39 schreef laffer het volgende:
oudezijds achterburgwal??
18è eeuw??quote:
quote:
shit, ik ga morgen maar weer verder radenquote:
Rembrandthuis op de Jodenbreestraat, al dacht ik eerst ff dat het Madurodam wasquote:
plaats jij em?quote:Op woensdag 19 april 2006 12:44 schreef Roosje11 het volgende:
nieuwe foto?
H buurt is goedquote:Op woensdag 19 april 2006 16:54 schreef fotoloog het volgende:
Ik gok in de H-buurt...Haag en Veld?
nope, haag en veld is dichterbijquote:Op woensdag 19 april 2006 16:57 schreef Trancelocator het volgende:
Hofgeest?
oe, je bent er bijnaquote:Op woensdag 19 april 2006 16:59 schreef Trancelocator het volgende:
Hogevecht
yeahquote:Op woensdag 19 april 2006 17:02 schreef Trancelocator het volgende:
Huigenbos
Galileiplantsoenquote:Op woensdag 19 april 2006 17:26 schreef fotoloog het volgende:
Nog een makkie dan maar....
[afbeelding]
Kan je mijn gedachten lezen of zo? Dat is precies waar ik op aan het googlen was voor de nieuwe foto.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:39 schreef PPL het volgende:
Kamperfoelieweg
Helemaalquote:Op woensdag 19 april 2006 17:37 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Galileiplantsoen
http://straathofmakelaars(...)iplantsoen%2092.html
Het deed me er een beetje aan denken met die roze huisjes.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:42 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Kan je mijn gedachten lezen of zo? Dat is precies waar ik op aan het googlen was voor de nieuwe foto.
Die associatie had ik niet. Kamperfoelieweg had ik echt lukraak gekozen op de kaart.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:54 schreef PPL het volgende:
[..]
Het deed me er een beetje aan denken met die roze huisjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |