Litjequote:Op dinsdag 18 april 2006 22:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, duh. Dat wil niet zeggen dat er de aankomende twintig jaar een ziekenhuisbed klaar moet liggen voor het uitslapen van den roes, wel?
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt je Girls gone wild DVD teruggevonden? Of Debbie Mokster does Egypt of zo?
Je hebt je creditcardrekening binnen?quote:
Als je het niet kan welquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:33 schreef Bar_en_Mar het volgende:
even iets heel anders...
Is zweefvliegen eng om te doen?
ja die card was ik al kwijt sinds lunch met moksquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt je creditcardrekening binnen?
Neequote:Op dinsdag 18 april 2006 22:33 schreef Bar_en_Mar het volgende:
even iets heel anders...
Zweefvliegen is gaaf!quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:33 schreef Bar_en_Mar het volgende:
even iets heel anders...
Heb een uitnodiging staan om een keertje mee te vliegen, maar aangezien ik zo een held op sokken ben, blijft het wat stillekes aan mijn kant.quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:34 schreef nixxx het volgende:
Mensen met een grotendeels witte avatar met wat lijntjes erop zijn moeilijk uit elkaar te houden... TC Jackson Vibri ....
doen!quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:36 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Heb een uitnodiging staan om een keertje mee te vliegen, maar aangezien ik zo een held op sokken ben, blijft het wat stillekes aan mijn kant.
Maar nu vroeg men het weer
Je hoeft geen eens zelf te vliegenquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:36 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Heb een uitnodiging staan om een keertje mee te vliegen, maar aangezien ik zo een held op sokken ben, blijft het wat stillekes aan mijn kant.
Maar nu vroeg men het weer
ja.. dan moet ik op de inhoud van de posts gaan lettenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |