een cuore, en ik dacht dat ik een kut auto had.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Volgende week koop ik waarsch een cuore van <1000EU
Koekblikken zijn cool![]()
Post eens een foto van je vriendjequote:Op dinsdag 18 april 2006 22:02 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Daar is Thisbe het vast niet mee eens.
Maareh... Mijn vriendje heeft een rode auto.
Ach als student moet je wat hequote:Op dinsdag 18 april 2006 22:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
een cuore, en ik dacht dat ik een kut auto had.
Om te zien of hij net als zn auto isquote:
Nou vooruit...quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:05 schreef Mini_rulez het volgende:
Kom je aan m'n vriendje, dan kom je aan mij.
De laatste serie, Enterprise is trouwens wel Kwalitatief Uitermate Teleurstellend, moet ik zeggenquote:
Ha, tijd voor bier!quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:10 schreef Bar_en_Mar het volgende:
en zo krijg je ineens op dit tijdstip bezoek... goed dat ik nog wakker ben iig
Ik heb alleen wat losse afleveringen gezien van seizoen 4, toen was het wel aardig bijgetrokken.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:09 schreef webspider het volgende:
[..]
De laatste serie, Enterprise is trouwens wel Kwalitatief Uitermate Teleurstellend, moet ik zeggen
Da's toch meestal wel leuk, onverwacht bezoek? Of niet?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:10 schreef Bar_en_Mar het volgende:
en zo krijg je ineens op dit tijdstip bezoek... goed dat ik nog wakker ben iig
Als jij bier wil van mij mag je, dan neem ik een glas wijnquote:
Q.? Ben jij dat?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
een cuore, en ik dacht dat ik een kut auto had.
Nee. Your name popped up in AT.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:10 schreef Mini_rulez het volgende:
Heb jij een highlight op anaal? I should have known...
Opzich zit ik er niet mee hoor, en daarbij het is mijn broertje en die is altijd welkom hoe laat ookquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Da's toch meestal wel leuk, onverwacht bezoek? Of niet?
Naja dan maar huis tuin en keuken sexquote:
Moet je dan niet stoppen met slowchatten en je broertje een biertje aanbieden?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:13 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Opzich zit ik er niet mee hoor, en daarbij het is mijn broertje en die is altijd welkom hoe laat ook
All good thingsquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik heb alleen wat losse afleveringen gezien van seizoen 4, toen was het wel aardig bijgetrokken.
Heb net TNG zitten kijken, seizoen 7.
Desperadoquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:12 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Als jij bier wil van mij mag je, dan neem ik een glas wijn
nee want hij is doorgelopen en is bij Mar gaan zitten kijken naar battle field 2quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Moet je dan niet stoppen met slowchatten en je broertje een biertje aanbieden?
Bier, geen mexicaans leidingwater.quote:
Ja hallo,quote:
Ik heb morgen contractbesprekingen .. het is de bedoeling dat ik voor mezelf een enigszins goed resultaat onderhandel, dus ik blijf even van de Leffe Tripel afquote:
Ah ja, het onder bepaalde bevolkingsgroepen zo ironisch aanduiden van een persoon als makkelijk omdat het tegendeel waar lijkt te zijnquote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja hallo,
jij stelt t zelf voor...
SletDick tease
Ik heb mezelf al verbeterdquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah ja, het onder bepaalde bevolkingsgroepen zo ironisch aanduiden van een persoon als makkelijk omdat het tegendeel waar lijkt te zijn.
Q is onze SC homoquote:
Vandaag in de aanbieding, Joey, nieuw en verbeterdquote:
Dat en hij was ook zo trots op zijn autoquote:
Waar rijd ie in dan?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat en hij was ook zo trots op zijn auto.
Homo,quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:23 schreef Polen het volgende:
Ah! Bezopen meisjes op TV!
Je hebt je Girls gone wild DVD teruggevonden? Of Debbie does Egypt of zo?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:23 schreef Polen het volgende:
Ah! Bezopen meisjes op TV!
Nee man, NOVA.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt je Girls gone wild DVD teruggevonden? Of Debbie does Egypt of zo?
Kunnen mensen die spreken namens een kinderziekenhuis het gebruik van het woord 'coma' beperken tot de medische betekenis? Dank uquote:
"Niet aanspreekbaar en dronken"?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kunnen mensen die spreken namens een kinderziekenhuis het gebruik van het woord 'coma' beperken tot de medische betekenis? Dank u.
Ja, duh. Dat wil niet zeggen dat er de aankomende twintig jaar een ziekenhuisbed klaar moet liggen voor het uitslapen van den roes, wel?quote:
Litjequote:Op dinsdag 18 april 2006 22:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, duh. Dat wil niet zeggen dat er de aankomende twintig jaar een ziekenhuisbed klaar moet liggen voor het uitslapen van den roes, wel?
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt je Girls gone wild DVD teruggevonden? Of Debbie Mokster does Egypt of zo?
Je hebt je creditcardrekening binnen?quote:
Als je het niet kan welquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:33 schreef Bar_en_Mar het volgende:
even iets heel anders...
Is zweefvliegen eng om te doen?
ja die card was ik al kwijt sinds lunch met moksquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt je creditcardrekening binnen?
Neequote:Op dinsdag 18 april 2006 22:33 schreef Bar_en_Mar het volgende:
even iets heel anders...
Zweefvliegen is gaaf!quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:33 schreef Bar_en_Mar het volgende:
even iets heel anders...
Heb een uitnodiging staan om een keertje mee te vliegen, maar aangezien ik zo een held op sokken ben, blijft het wat stillekes aan mijn kant.quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:34 schreef nixxx het volgende:
Mensen met een grotendeels witte avatar met wat lijntjes erop zijn moeilijk uit elkaar te houden... TC Jackson Vibri ....
doen!quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:36 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Heb een uitnodiging staan om een keertje mee te vliegen, maar aangezien ik zo een held op sokken ben, blijft het wat stillekes aan mijn kant.
Maar nu vroeg men het weer
Je hoeft geen eens zelf te vliegenquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:36 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Heb een uitnodiging staan om een keertje mee te vliegen, maar aangezien ik zo een held op sokken ben, blijft het wat stillekes aan mijn kant.
Maar nu vroeg men het weer
ja.. dan moet ik op de inhoud van de posts gaan lettenquote:
inhoudquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja.. dan moet ik op de inhoud van de posts gaan letten
Ik kan m'n profiel niet aanpassenquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja.. dan moet ik op de inhoud van de posts gaan letten
In een normaal vliegtuig durf ik wel, maar zoiezo achtbanen enz enz daar durf ik niet meer in, nadat ik ooit eens jaartje of wat terug een panniek en hyperventielatie aanval kreegquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je hoeft geen eens zelf te vliegen![]()
Ben je bang in het vliegtuig op vakantie?![]()
Het is hier meestal een zapmoment als ik die titel-tune hoorquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ach ja!
Toch een kut programma met die anita![]()
anita?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ach ja!
Toch 3een kut programma met die anita![]()
nou ja.. een vlugge woordscan dan... als er alleen maar fatsoenlijke woorden instaan is het vibri.. anders TC of jacksonquote:
Het toverwoord is: wachtwoordquote:
Zit tussen de orenquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:38 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
In een normaal vliegtuig durf ik wel, maar zoiezo achtbanen enz enz daar durf ik niet meer in, nadat ik ooit eens jaartje of wat terug een panniek en hyperventielatie aanval kreeg![]()
Die vlugge woordscan van jou mag ook wel eens terug naar de garagequote:Op dinsdag 18 april 2006 22:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
nou ja.. een vlugge woordscan dan... als er alleen maar fatsoenlijke woorden instaan is het vibri.. anders TC of jackson
Doe dit tussen spoiler tags....the horror!quote:
Quote het dan nietquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doe dit tussen spoiler tags....the horror!
ja.. ga met Arual knuffelen hupquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:40 schreef Pheno het volgende:
Wat doe ik hier
quote:
Ga neukenquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doe dit tussen spoiler tags....the horror!
Ah, je neurotische MissMSX avatarquote:
Goed idee, doe ik straks wel!quote:
Is ze al zwanger van je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |