Uh-ohquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Laat ik het niet merken. Ik kan echt maar 1 zwangere doos per jaar aan. Mentaal gezien.
Van flink stampen komen vanzelf kinderenquote:
Rijst gooienquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Misschien wil je ook een leuke functie op de bruiloft?![]()
Ik merk op dat bij dat getal geen tijdseenheid staat. Ik stel ijstijden voor.quote:
Oefenen : graag. Kinderen:quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:46 schreef webspider het volgende:
[..]
Van flink stampen komen vanzelf kinderen
Ja, dat was me al duidelijk toen ik je bezig zag met slagroom. Alhoewel 'aim' misschien een te vriendelijke woordkeuze isquote:
net als linda de molquote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik merk op dat bij dat getal geen tijdseenheid staat. Ik stel ijstijden voor.
Het ijs is uiteindelijk wel gesmolten ja.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik merk op dat bij dat getal geen tijdseenheid staat. Ik stel ijstijden voor.
Wel voorlezen hehquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:48 schreef melismay het volgende:
Ok, ik en het kind gaan in bed nog even lezen, dus als jullie me zoeken...
Niet van dichtbij hoorquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
net als linda de moldie nog steeds wel een beetje hot is
zelfs niet een beetje?quote:
Neequote:
Wat had jij in gedachten qua woordkeus?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dat was me al duidelijk toen ik je bezig zag met slagroom. Alhoewel 'aim' misschien een te vriendelijke woordkeuze is.
eerder witzierquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:51 schreef nixxx het volgende:televisie is de duivel.. dat blijkt maar weer
Net als bij Ötzi jaquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het ijs is uiteindelijk wel gesmolten ja.
Hij kan wel lekker met zijn duimen draaienquote:
'Enthousiast' is de term die boven komt drijvenquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:51 schreef vibri het volgende:
[..]
Wat had jij in gedachten qua woordkeus?
TMIquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij kan wel lekker met zijn duimen draaien
Waar hadden we 't ook al weer over?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
'Enthousiast' is de term die boven komt drijven.
Met slagroom?quote:
ik zag laatst nog een grote dikke ananasquote:
Ik elke dag in dit topicquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik zag laatst nog een grote dikke ananas
Lach hier de nieuwe weerman van de NOS uit!quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik zag laatst nog een grote dikke ananas
wheheheheheequote:Op dinsdag 18 april 2006 23:02 schreef vibri het volgende:
[..]
Lach hier de nieuwe weerman van de NOS uit!
Beetje oudquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:02 schreef vibri het volgende:
[..]
Lach hier de nieuwe weerman van de NOS uit!
hij bedoelde het vast niet zoquote:
Rode zee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |