quote:Op woensdag 19 april 2006 21:51 schreef ik80 het volgende:
als er nog meer juffen zijn, wanneer hebben jullie het aan de kids en ouders laten weten?
kijk hier eens..quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:10 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Weet iemand of kaneel eten schadelijk is tijdens de zwangerschap en zoja...zijn er nog meer kruiden die ik moet vermijden?
quote:
quote:Coumarine en zwangerschap
Geneesmiddelen met afgeleide stoffen van coumarine (doorgaans anti-stollingsmiddelen) kunnen schadelijk zijn voor ongeboren baby’s. Coumarine in kaneel heeft deze werking echter in veel mindere mate. Het is vrijwel onmogelijk via eten zoveel coumarine binnen te krijgen dat dat schadelijk is voor de ongeboren baby. Normaal kaneelgebruik, tot gemiddeld twee milligram coumarine per dag, zal dan ook geen nadelige effecten hebben.
Je moet gewoon vandaag of morgen naar de winkel gaan en kopen, dan geef je aan dat je onlangs op internet hebt aangevraagd, dan geven ze je zo de kortingsbon!!quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:03 schreef Neuk het volgende:
Ow? Die doos heb ik al aangevraagd... maar nog niets van gehoord verders...
Ik ben vanmiddag even langsgeweest omdat mijn sollicitatiepak niet lekker paste (rollade-idee) en heb daar dezelfde broek gekocht die ik al had maar ipv donkergrijs nu in beige... Kom ik bij de kassa hoef ik maar 8 eurie te betalen ipv 35! Meevallertje dusquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:56 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Je moet gewoon vandaag of morgen naar de winkel gaan en kopen, dan geef je aan dat je onlangs op internet hebt aangevraagd, dan geven ze je zo de kortingsbon!!
Als je erop wacht, ben je te laat, denk ik, alleen dit weekend nameljk.
Sjeen, dankjewel!! We zijn er nog steeds erg blij mee.
Net nog in het ziekenhuis de torchtest laten afnemen (=bloed afgeven). Schijnbaar nogal iets speciaals, want er moest vanalles nagebeld worden en het bloed moest meteen ergens heen?Ze hadden het ook over een kleihauer test ofzo?
Nouja, ik wacht maar weer af!
Maar dames, wat een heerlijk weer om buikjes te showen he!
Nou, deze 'uf'quote:Op vrijdag 21 april 2006 07:31 schreef blupje77 het volgende:
[..]
Ik heb het geloof ik met 14 weken aan de kinderen (groep 1 verteld). Ze beseften het niet echt en sommigen nu nog steeds niet hoor. k merk dat het voor de kinderen die er 'ervaring' (broertje/zusje)mee hebben, beter doordringt.
Komt straks vanzelf wel als m'n buik op ploffen staat!
Gelijk en ander vraagje voor de uffen; werken jullie ng gewoon 5 dagen nu je zwanger bent? Ik wl, maar ik vind het erg zwaar.
Jij kan nooit ver bij mij vandaag werken/wonen!!quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:47 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, deze 'uf'werkt sowieso maar drie dagen per week. En dat is goed te doen. Vijf dagen werken vind ik ook buiten mijn zwangerschap te veel.
. Dus ik kan me heel goed voorstellen dat je met 23 weken 5 dagen per week zwaar vindt...
Overigens leven de kinderen uit mijn groep (3) heel erg mee.
Mama's ook trouwens!
"Wa droag-de-gij toch mooi!"
"Gij kret unne jongen mee zonne buik noar voren!"
"Oooh! Ge het oewe taille nog hillemoal!"
Deh klopt vrouwke...quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:03 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Jij kan nooit ver bij mij vandaag werken/wonen!!
Moar ik gok da gij ietskes meer richting Tilburrug zit, war? Ik zit in ut noordoasten van broabant!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |