Ben benieuwdquote:Op woensdag 19 april 2006 00:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb ff met Bianca gemaild en ze heeft me verzekerd dat we eerder dan we denken met de Revo aan de slag kunnen. Van anderen heb ik weer gehoord dat dit te maken heeft met demopods. Schijnbaar zijn ze vrij snel na de E3 al beschikbaar, zo midden juni
Is dat een lekker wijf?quote:Op woensdag 19 april 2006 01:17 schreef speknek het volgende:
Wie is Bianca nou weer?
Maar ze is al met Mario?quote:
Demopods, demopods?!?quote:Op woensdag 19 april 2006 00:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb ff met Bianca gemaild en ze heeft me verzekerd dat we eerder dan we denken met de Revo aan de slag kunnen. Van anderen heb ik weer gehoord dat dit te maken heeft met demopods. Schijnbaar zijn ze vrij snel na de E3 al beschikbaar, zo midden juni
quote:Op woensdag 19 april 2006 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd over de RevoHij werd bij mij thuis geleverd, als één van de eerste van NL en ik mocht m weken voor de release testen. Ding werkt iig perfect en Red Steel is een toffe game
![]()
Kwam Bianca er ook in voor?quote:Op woensdag 19 april 2006 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd over de RevoHij werd bij mij thuis geleverd, als één van de eerste van NL en ik mocht m weken voor de release testen. Ding werkt iig perfect en Red Steel is een toffe game
![]()
Ik gok op een tour a la de DS tourquote:Op woensdag 19 april 2006 00:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Omgquote:Op woensdag 19 april 2006 16:52 schreef MMaRsu het volgende:
Wanneer is de e3 conference van Nintendo? En hoelaat?
Wil dan misschien vrij nemen
Ik ben er iig bij op MSNquote:Op woensdag 19 april 2006 16:52 schreef MMaRsu het volgende:
Wanneer is de e3 conference van Nintendo? En hoelaat?
Wil dan misschien vrij nemen
Dan mis je al het gegil op FOK! in dit topicquote:Op woensdag 19 april 2006 17:05 schreef _Supreme het volgende:
Ik ga met de persconferentie samen met een vriend de laptop aansluiten op zijn grote plasma TV.
We gaan lekker genieten van miyamoto en Iwata met een biertje!
Ik weet nog wel... Die Zelda trailer van twee jaar terug, dát was pas ergquote:Op woensdag 19 april 2006 17:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Inderdaad daar kijk ik ook naar uit. Vorig jaar was het een gekkenhuis, terwijl er geen zak vertelt werd. Hoe erg moet het dit jaar dan wel niet worden als Mario 128 wordt aangekondigt (o.a.)
Ik baal er vanquote:Op woensdag 19 april 2006 17:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan mis je al het gegil op FOK! in dit topicDie gezelligheid
![]()
Ik zit zoals altijd te werkenquote:Op woensdag 19 april 2006 17:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik baal er vanOp het moment dat de persconfernetie van Nintendo is, zit ik opschool
Dinsdag 's middags dus
![]()
Als het goed is wel jaquote:Op woensdag 19 april 2006 17:31 schreef Sjotime het volgende:
Wordt die persconferentie ergens gestreamed?
IRC is meer waar ik zal vertoevenquote:Op woensdag 19 april 2006 17:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan mis je al het gegil op FOK! in dit topicDie gezelligheid
![]()
Op z'n vroegst 9 uur toch ? (Is s'middags en er is 9 uur tijd verschil)quote:Op woensdag 19 april 2006 16:57 schreef Xrenity het volgende:
9 mei, ik geloof half 7 's avonds.
Dus zal wel half 8/8 uur worden.
Gamespot.comquote:Op woensdag 19 april 2006 17:31 schreef Sjotime het volgende:
Wordt die persconferentie ergens gestreamed?
May 9th @ 9:30 AMquote:Op woensdag 19 april 2006 18:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Op z'n vroegst 9 uur toch ? (Is s'middags en er is 9 uur tijd verschil)
quote:
Dus op pagina 1 doe je een tvp en op pagina 2 owww owkequote:
Topic vullen met opmerkingen over mijn TVPquote:Op woensdag 19 april 2006 19:33 schreef MacGreagor het volgende:
[..]
[..]
Dus op pagina 1 doe je een tvp en op pagina 2 owww owke
en dan vraagt men zich af hoe het nintendo topic zo snel vol is
Ik zit nog op pagina 1quote:Op woensdag 19 april 2006 19:33 schreef MacGreagor het volgende:
[..]
[..]
Dus op pagina 1 doe je een tvp en op pagina 2 owww owke
en dan vraagt men zich af hoe het nintendo topic zo snel vol is
Het is op dinsdag!!?!quote:Op woensdag 19 april 2006 18:21 schreef Xrenity het volgende:
[..]
May 9th @ 9:30 AM
Los Angeles (U.S.A. - California) dinsdag, 9 mei 2006, 09:30:00 UTC-7 hours PDT
Amsterdam (Netherlands) dinsdag, 9 mei 2006, 18:30:00 UTC+2 hours CEST
Jaa ik wil ook me steentje bijdragen met het vullen van topicsquote:Op woensdag 19 april 2006 19:42 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Topic vullen met opmerkingen over mijn TVP![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 20:03 schreef MacGreagor het volgende:
[..]
Jaa ik wil ook me steentje bijdragen met het vullen van topics![]()
Je doet het indirect toch hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 20:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |