abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 april 2006 @ 09:17:27 #201
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_37179221
200
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 22 april 2006 @ 09:57:09 #202
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_37179600
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 09:17 schreef MMaRsu het volgende:
200


Maar iig, toch goed dat Nintendo gesprekken voert met Rockstar. Kijken wat er uit die gesprekken voortvloeit, maar mocht GTA naar de Revolution komen is het wel een consoleseller
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zaterdag 22 april 2006 @ 10:37:34 #203
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_37180040
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 09:57 schreef Tomasso het volgende:

[..]



Maar iig, toch goed dat Nintendo gesprekken voert met Rockstar. Kijken wat er uit die gesprekken voortvloeit, maar mocht GTA naar de Revolution komen is het wel een consoleseller
dat zou wel tof zijn
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  zaterdag 22 april 2006 @ 10:40:21 #204
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_37180084
Volgens geruchten zal de nunchuck controller add-on voor de Nintendo Revolution dezelfde functionaliteit als de originele controller (afstandsbediening) krijgen:


The Revolution “nunchuck” attachment (the part with the joystick, which is held in the left hand has *its own* accelerometer inside of it. This means that the Revolution is capable of detecting the motion and position of *both* pieces of the nunchucks.

Dit zou dus betekenen dat je met beide handen 3D de besturing kunt controlleren. Een voorbeeld is dat je met de linker controller een personage kunt laten lopen en strafen, terwijl je met de rechter controller de actie bestuurt, zoals schieten of zwaardvechten. Is dit dan het laatste geheim van de Revolution? Ik denk het toch eigenlijk niet, hoe interessant het bovenstaande ook klinkt. Met twee Revolution controllers (afstandsbedieningen) zou je op dezelfde manier een game kunnen besturen. Nee, mij lijkt dit nep, maar we zullen het zien.

[via: gonintendo]
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_37180356
Oh, ik ging er eigenlijk al vanuit dat die nunchuck attachment dezelfde functionaliteit als de controller zelf zou hebben wat betreft positiebepaling ed.
  zaterdag 22 april 2006 @ 11:04:50 #206
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_37180481
Ik eigenlijk niet
Wel zou het absolute voordelen hebben, maar misschien wordt de gameplay dan iets te actief voor het gros van de mensen
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zaterdag 22 april 2006 @ 11:17:27 #207
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_37180718
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  zaterdag 22 april 2006 @ 12:43:16 #208
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_37182622
quote:
GI: So what do you think those companies are doing right?

Harrison: Certainly with the case of Sony, they?ve got a huge momentum going for the last decade. They?ve done a good job and so it?s hard to look at and say that there?s one thing that they?ve done well except to say that they?ve managed their business extremely well. Most of the big games that have really put their hardware on the map have come from other people, not from themselves. So they?ve sort of created an environment there where developers could bring the games that put them on the map. And they?ve managed their franchise well over the course of 10 years ? longevity. For Xbox, they?re still sort of scrambling and trying to fight their way out. They tried to buy their way in with the first Xbox, and ultimately had one or two particularly good titles on that platform
quote:
GI: Jim Merrick said that you guys were shooting for a worldwide launch of Revolution, is that still the case and do you think that having a worldwide launch is important?

Harrison: Yeah, we?re still shooting for a worldwide launch before the end of the calendar year. I don?t know if it?s going to be even possible for it to be on the same day. We?ll have to see as we get after E3 and see how we feel things are coming along. I think it?s important to not let too much time lag between the territories. Clearly, for us, the Japanese market might be the most important ? it?s the home market, it?s the chance to reset the clock to the main competitor, which is Sony, the only competitor. So they need to make a good impression. What we found on the DS, though, is that the shopping patterns varied a little bit as you get closer to the end of the calendar year. Holiday shopping comes more in late December. Our holiday shopping here, you have to be ready to go and more in place before Thanksgiving. The actual scheduling of these things is something that I?m sure Mr. Iwata will be thinking about over the summer. That?s why I?m saying that E3 you might not hear necessarily a hard launch date, or even a price point.
quote:
GI: What did Nintendo learn from the Xbox 360 launch?

Harrison: Well we learned a lot of things not to do.
Nintendo (Harrison) dist Microsoft 3 keer
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_37182753
3-0 voor nintendo!!

Lijkt Ajax wel
Houd van een lijntje.
pi_37183101
quote:
For Xbox, they?re still sort of scrambling and trying to fight their way out. They tried to buy their way in with the first Xbox, and ultimately had one or two particularly good titles on that platform
En het erge is nog, een groter marktaandeel dan de Cube
  zaterdag 22 april 2006 @ 13:57:45 #211
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_37184264
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 13:04 schreef Retuobak het volgende:

[..]

En het erge is nog, een groter marktaandeel dan de Cube
Marktaandeel zegt niets. Kijk maar naar de PSP.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_37184573
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 12:43 schreef Tomasso het volgende:

[..]


[..]


[..]

Nintendo (Harrison) dist Microsoft 3 keer
Bold gedrag, maar hij mag ook wel eens resultaten gaan boeken hoor
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
pi_37185491
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 13:57 schreef BMH het volgende:
Marktaandeel zegt niets. Kijk maar naar de PSP.
Denk dat de aandeelhouders van Sony absoluut niet ontevreden zullen zijn over de PSP.
  zaterdag 22 april 2006 @ 15:03:36 #214
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_37185665
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 14:55 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Denk dat de aandeelhouders van Sony absoluut niet ontevreden zullen zijn over de PSP.
Nu alleen nog de kopers
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zaterdag 22 april 2006 @ 15:17:27 #215
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_37185910
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 14:55 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Denk dat de aandeelhouders van Sony absoluut niet ontevreden zullen zijn over de PSP.
Mwa, ik denk dat die tevredenheid flink gedaald is toen een flink aantal filmmaatschappijen aankondigde geen umd's meer te maken. oh wacht, compleet offtopic

BELIEVE
pi_37186549
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 12:48 schreef Erwtensoep het volgende:
3-0 voor nintendo!!

Lijkt Ajax wel
Ja, dat was mooi he ?

Nog even mensen, dan komen we erachter dat de REV gelijktijdig gereleased wordt met de DS Lite, GTA een launchtitle is met de mogelijkheid om mensen millimeter gevoelig open te snijden,
Mario128 een Magic Glove Mushroom heeft waardoor je ineens twee controllers gelijktijdig kan gebruiken en Bowser voorgoed het Magic Mushroom Kingdom punchend uit kan bonjouren,
Nintendo met een 1st party game komt die RE4 laat overkomen als childish,
de REV een physics card heeft die naast het realistisch manipuleren van objecten tevens polygonen kan manipuleren zodat ze realistischer overkomen als in de Crysis game,
Nintendo met een 'Train Your Dig'-game komt met de mogelijkheid om [gecensureerd] dmv de speciale rubberen addon,
de maker van 'We Love Katamari' komt met het controversiele 'We Love 9/11' waar je in de huid kruipt van Bush en de mogelijkheid hebt om dmv de controller terroristen op te rollen en speciaal voor NL content wordt bijgevoegd om Mohammed B. en de Hofstadgroep op te rollen tezamen met biggen.

Kortom, t wordt geweldig!
pi_37186722
Er is een nieuwe leraar bij ons op school, en die heet ook Reggie
Verkapte heel late tvp
pi_37187508
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 15:17 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Mwa, ik denk dat die tevredenheid flink gedaald is toen een flink aantal filmmaatschappijen aankondigde geen umd's meer te maken. oh wacht, compleet offtopic

BELIEVE
Ondanks het floppen van het zoveelste proprietary formaat van Sony kan ik me niet voorstellen dat de aandeelhouders ontevreden zijn met een handheld die, met name in Europa en de VS, uitermate goed presteert voor een nieuwe entree in een markt die voorheen als monopolie bestempeld kon worden.
pi_37187551
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 15:46 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Ja, dat was mooi he ?

Nog even mensen, dan komen we erachter dat de REV gelijktijdig gereleased wordt met de DS Lite, GTA een launchtitle is met de mogelijkheid om mensen millimeter gevoelig open te snijden,
Mario128 een Magic Glove Mushroom heeft waardoor je ineens twee controllers gelijktijdig kan gebruiken en Bowser voorgoed het Magic Mushroom Kingdom punchend uit kan bonjouren,
Nintendo met een 1st party game komt die RE4 laat overkomen als childish,
de REV een physics card heeft die naast het realistisch manipuleren van objecten tevens polygonen kan manipuleren zodat ze realistischer overkomen als in de Crysis game,
Nintendo met een 'Train Your Dig'-game komt met de mogelijkheid om [gecensureerd] dmv de speciale rubberen addon,
de maker van 'We Love Katamari' komt met het controversiele 'We Love 9/11' waar je in de huid kruipt van Bush en de mogelijkheid hebt om dmv de controller terroristen op te rollen en speciaal voor NL content wordt bijgevoegd om Mohammed B. en de Hofstadgroep op te rollen tezamen met biggen.

Kortom, t wordt geweldig!
!!!
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_37188617
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 12:43 schreef Tomasso het volgende:

[..]


[..]


[..]

Nintendo (Harrison) dist Microsoft 3 keer
Erg zielig zulk soort dingen, waarom zeikt Nintendo Microsoft altijd zo af als ze toch niet bang voor ze zijn? Volgens mij schijten ze gewoon keihard in hun broek en krijgen ze daardoor zulk soort praatjes.

Leuk trouwens dat ze nog maar eens benadrukken dat ze Japan als de belangrijkste markt zien, maar ja, dat is ook de enige markt waar ze het de afgelopen generatie goed hebben gedaan.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_37188659
doen ze alledrie
Houd van een lijntje.
pi_37188702
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 17:26 schreef Erwtensoep het volgende:
doen ze alledrie
Mja, mij valt Nintendo richting Microsoft toch altijd het meest op.
Van Microsoft lees ik juist altijd weer stukken van hoge piefen die zoveel respect hebben voor Miyamoto enzo. Maar die kunnen er natuurlijk ook wel wat van.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_37188938
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 12:43 schreef Tomasso het volgende:
GI: What did Nintendo learn from the Xbox 360 launch?
Harrison: Well we learned a lot of things not to do.

Nintendo (Harrison) dist Microsoft 3 keer
Muwhaha
  zaterdag 22 april 2006 @ 17:46:26 #224
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_37189194
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 17:28 schreef peristilius het volgende:

[..]

Mja, mij valt Nintendo richting Microsoft toch altijd het meest op.
Van Microsoft lees ik juist altijd weer stukken van hoge piefen die zoveel respect hebben voor Miyamoto enzo. Maar die kunnen er natuurlijk ook wel wat van.
Mwaoh, ik kan mij van de 360 release wel herinneren dat Microsoft Nintendo aardig als kleine speler wegzette, en dat ging er echt niet lief aan toe.

Dat is gewoon het marketingspelletje dat gespeeld wordt.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zaterdag 22 april 2006 @ 17:58:42 #225
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_37189541
quote:
GI: What did Nintendo learn from the Xbox 360 launch?

Harrison: Well we learned a lot of things not to do.
Hulde.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
  zaterdag 22 april 2006 @ 18:08:12 #226
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_37189786
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 17:25 schreef peristilius het volgende:

[..]

Erg zielig zulk soort dingen, waarom zeikt Nintendo Microsoft altijd zo af als ze toch niet bang voor ze zijn? Volgens mij schijten ze gewoon keihard in hun broek en krijgen ze daardoor zulk soort praatjes.

Leuk trouwens dat ze nog maar eens benadrukken dat ze Japan als de belangrijkste markt zien, maar ja, dat is ook de enige markt waar ze het de afgelopen generatie goed hebben gedaan.
Was het niet Bill Gates die Nintendo een niche player noemde voor de nieuwe generatie?

Kortom, andersom gebeurt net zo goed
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_37190378
Ach Microsoft en Nintendo moeten gewoon betere mensen zoeken . Ken Kutaragi zegt tenminste waar het op staat: "We will kill Microsoft"
Gewoon simpel en duidelijk zeggen waar het op staat .
En Ken vermaakt ons ook af en toe met geweldige uitspraken
  zaterdag 22 april 2006 @ 18:34:13 #228
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_37190509
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 18:30 schreef Retuobak het volgende:
Ach Microsoft en Nintendo moeten gewoon betere mensen zoeken . Ken Kutaragi zegt tenminste waar het op staat: "We will kill Microsoft"
Gewoon simpel en duidelijk zeggen waar het op staat .
En Ken vermaakt ons ook af en toe met geweldige uitspraken
Nee, Ken zegt: "ZOMFG, TSJEK, 4D!!11!!eins11!!!!!"
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_37190581
Ik vond die van "Microsoft aims for the moon, we aim for the sun" wel aardig. Het is bullshit, maar toch leuk verzonnen.
Houd van een lijntje.
pi_37190606
a move into the 4D world
  zaterdag 22 april 2006 @ 18:37:43 #231
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_37190645
"We want to sell a Billion Xbox 360's.. And we think that's posible".

hahaha.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zaterdag 22 april 2006 @ 18:38:24 #232
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_37190672
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 18:36 schreef Retuobak het volgende:
a move into the 4D world
OMG. PS3 controller krijgt 3 analoge sticks.

I kid, I kid.. PS3 controller word een Revolution rip-off. 99% zeker.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_37191131
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 16:33 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Ondanks het floppen van het zoveelste proprietary formaat van Sony kan ik me niet voorstellen dat de aandeelhouders ontevreden zijn met een handheld die, met name in Europa en de VS, uitermate goed presteert voor een nieuwe entree in een markt die voorheen als monopolie bestempeld kon worden.
Kwa hardware wel ja, maar de winst word met de games gemaakt en daar worden er volgens mij niet zo enorm veel van verkocht.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_37191217
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 18:53 schreef Kill_em_all het volgende:
Kwa hardware wel ja, maar de winst word met de games gemaakt en daar worden er volgens mij niet zo enorm veel van verkocht.
Nog niet nee, maar alles begint met een ruime hardware base. Overigens heeft de PS2 ook gewoon een lage games/console verhouding, dit in tegenstelling tot de obsceen hoge games/console verhouding van de Xbox/Xbox 360 en in mindere mate die van de Cube.
pi_37191512
Het schijnt dat Sony alleen nog maar half werkende dev kits heeft geleverd aan developers, die kerst launch zie ik niet zo snel gebeuren. Helemaal niet na het zien van deze berekening:
quote:
Let's look at it like this:

In order to have a christmas launch, sony needs the ps3 out there by november. That's 7 months from now.

7 * 30 = 210

They have 210 days to make their production runs. If they started tomorrow, they would need to make 4761 units per day just to reach 1,000,000 units world wide. That would be less than the 360 launch.

1,000,000 / 210 = 4761

So let's say they need at least a million units per reigon in order to have a realistic world wide launch. That would require sony produce 14,000 units per day starting May 1st.

3,000,000 / 210 = 14,286

Let's say sony doesn't get the console finalized until june, gets the production facilities running until July. That gives them just 4 months to reach the 3,000,000 figure. They would need to produce 25,000 consoles per day, every day.

3,000,000 / 120 = 25,000

This all assumes that there are no manufacturing glitches. Remember when sony decided to retool the chip fab facility from .25 micron chips to .18 micron chips right before the ps2 launch? That cut the output of the production facility in half.

While we're throwing numbers around, lets assume Sony does make 3,000,000 units at a $200 dollar loss....

3,000,000 * 200 = 600,000,000

That's a six hundred million dollar loss.... good luck with that
Conclusie, Revolution gaan ownen .
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_37191698
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 19:05 schreef Roi het volgende:
Het schijnt dat Sony alleen nog maar half werkende dev kits heeft geleverd aan developers, die kerst launch zie ik niet zo snel gebeuren. Helemaal niet na het zien van deze berekening:
[..]

Conclusie, Revolution gaan ownen .


Waar heb je dat vandaan btw?
pi_37191720
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 19:05 schreef Roi het volgende:
Het schijnt dat Sony alleen nog maar half werkende dev kits heeft geleverd aan developers, die kerst launch zie ik niet zo snel gebeuren. Helemaal niet na het zien van deze berekening:
[..]

Conclusie, Revolution gaan ownen .
Weet je.......zo ongeloofwaardig klinkt dat nog niet
Dit kan nog heel grappig worden
pi_37191759
Dat sony teveel hooi op z'n vork heeft genomen lijkt mij wel duidelijk
Houd van een lijntje.
pi_37191903
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 19:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat sony teveel hooi op z'n vork heeft genomen lijkt mij wel duidelijk
Harvest Moon op PS3
pi_37192062
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 19:11 schreef Xrenity het volgende:

[..]



Waar heb je dat vandaan btw?
Van een gast die bij een grote developer werkt waar ze werken aan 360/PS2/NGC games



All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  zaterdag 22 april 2006 @ 19:39:49 #241
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_37192677
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 19:05 schreef Roi het volgende:
Het schijnt dat Sony alleen nog maar half werkende dev kits heeft geleverd aan developers, die kerst launch zie ik niet zo snel gebeuren. Helemaal niet na het zien van deze berekening:
[..]

Conclusie, Revolution gaan ownen .
Die berekening is echt niet onhaalbaar..
Sony heeft in 7 jaar meer dan 100Miljoen ps2's verkocht.
7x365 = 2555
100.000.000/2555 = 39138 stuks per dag. En dat is minimaal want er zijn er heel wat meer gemaakt dan verkocht.

Sony claimed zelf rond de 1miljoen stuks per maand te produceren en tegen het eind van het fiscaal jaar 2006(maart 2007 dus) rond de 6 miljoen stuks te hebben geproduceert. En dat moet opzich haalbaar zijn wanneer de productie eenmaal is begonnen.

En de verliezen die sony zal maken op de ps3 zijn echt wel ingecalculeerd.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_37192827
Yields zullen in het begin ook niet denderend zijn, en de shortages in high-end GDDR-III zullen net als bij MS ook Sony ongetwijfeld parten spelen. Productie later in de product cycle zal dan ook veel hoger zijn dan in het begin, zoals altijd al het geval is geweest.
  zaterdag 22 april 2006 @ 19:58:30 #243
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_37193233
Natuurlijk zal de productie in het begin lager liggen. En zover ik had begrepen wilde sony met 1 miljoen launchen en dan iedere maand een miljoen leveren. Ik denk wel dat sony minder last zal hebben van shortages dan MS, omdat sony veel meer ervaring heeft met het wereldwijd leveren van hardware dan MS.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_37193680
Knap dat Sony met ervaring magisch GDDR-3 chips tevoorschijn kan toveren
  zaterdag 22 april 2006 @ 20:27:38 #245
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_37194174
Er was geen shortage aan die GDDR-3 chips, Infineon had MS verkeerde chips geleverd die langzamer waren dan 700Mhz en dat was een van de redenen van de shortage aan xbox360's.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_37194369
Er was niet alleen een shortage, er IS een shortage. Nu grafische kaarten in de midrange ook GDDR-3 geheugen beginnen te gebruiken beginnen nVidia en ATi een enorme druk uit te oefenen op de vraag. En daarnaast oefent OOK MS zware druk uit op de vraag. Ik denk dat je er best van uit mag gaan dat Sony ook niet alle GDDR-3 chips zal krijgen die ze willen
pi_37194490
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 18:56 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Nog niet nee, maar alles begint met een ruime hardware base. Overigens heeft de PS2 ook gewoon een lage games/console verhouding, dit in tegenstelling tot de obsceen hoge games/console verhouding van de Xbox/Xbox 360 en in mindere mate die van de Cube.
Hoe hoog wil je dat hebben dan? iedereen roept de psp doet het goed, dan zou je dus zeggen dat er al een redelijke user base is, waar blijven die games dan? want er word ook niet echt veel aangekondigt. Voor de DS werden er bv wel een boel titels aangekondigt voordat het ding als een idioot begon te verkopen.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_37194547
Leuk hoe de revolution topic altijd uitdraait op een discussie over ps3/360/pc
Houd van een lijntje.
pi_37194889
Sorry
(overigens gaat het niet echt over de PC, puur over het feit dat PC-hardware-fabrikanten invloed hebben op de productie van de 360 en PS3)
Maar ik zal ophouden
pi_37194902
Houd van een lijntje.
pi_37196770
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 20:51 schreef Retuobak het volgende:
Sorry
(overigens gaat het niet echt over de PC, puur over het feit dat PC-hardware-fabrikanten invloed hebben op de productie van de 360 en PS3)
Maar ik zal ophouden
Zelfde geld voor de revo hardware. PC tech gaat nou eenmaal veel sneller dus zonder dat zouden er ook nooit snelle consoles komen.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  zondag 23 april 2006 @ 10:49:27 #252
138256 Sjotime
Delta 168
pi_37205819
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 19:05 schreef Roi het volgende:
Het schijnt dat Sony alleen nog maar half werkende dev kits heeft geleverd aan developers, die kerst launch zie ik niet zo snel gebeuren. Helemaal niet na het zien van deze berekening:
[..]

Conclusie, Revolution gaan ownen .
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
  zondag 23 april 2006 @ 11:19:35 #253
87974 Floepsje
Kneedbaar
pi_37206334
Nintendo
Controller
Wat nu?
  zondag 23 april 2006 @ 11:31:24 #254
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_37206553
You just have a little faith
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_37206652
Zo ik heb weer wat leuke nieuw (nep) revolution screens gevonden






En de laatse geruchten voor de E3:
quote:
- DS Lite released in Europe June 9 or June 16
- A remake of Soul Blade for the DS
- Soul Calibur 4 annonced for all next-gen consoles
- A remake of Tomb Raider 1 for the DS
- Tomb Raider for Revolution
- NiGHTS into Dreams 2 for Revolution is 65% complete
- Revolution to be released in June in Japan
- Released in America in September and October in Europe
- Ikarus (Kid Ikarus 2) developed by Retro Studios
- Star Fox Lylat Wars for Revolution
- A Japan-only racer
- Fight Night for Revolution uses two Revolution controllers
- Burnout Revenge for Revolution
- A new edition of the musical game ‘Samba de Amigo’ originally sent for Dreamcast. Uses two controllers as drum sticks.
- 35 Development kits have been sent to Take Two/Rockstar London. The game is unknown but it is believed to be a portable GTA for DS.
- Ubisoft has 9 titles in the making. In addition, they confirmed the appearance of Prince Of Persia for Revolution.
- Super Smash Bros Revolution to be subtitled either "Mayhem" ot "Total Chaos"
- Possible new edition of CounterStrike for Revolution
- The aspect of the twilight Princess has changed excessively, and we could be surprised when we see the new images in the E3.
- Pikim 3 is 100% complete
- Midway has three titles on the way. One being"incredible"
- Several Sega System games will be available on the virtual console
- Capcom will have 2 Rev/DS titles on show.

bron: mozlapunk.net
Deze geruchten klinken niet eens zo onwaarschijnlijk . Vooral Ikarus by Retro klinkt erg interessant
#winning
  zondag 23 april 2006 @ 11:40:42 #256
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_37206728
Omgeving ziet er mooi uit, maar mario is zo vaag dat ik denk dat het nep is
Houd van een lijntje.
pi_37206807
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:36 schreef Tware het volgende:
Zo ik heb weer wat leuke nieuw (nep) revolution screens gevonden


[afbeelding]
[afbeelding]


En de laatse geruchten voor de E3:
[..]

Deze geruchten klinken niet eens zo onwaarschijnlijk . Vooral Ikarus by Retro klinkt erg interessant
SAMBA DI AMIGO
OMG
IK weet het zeker Ik ga die revo kopen
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zondag 23 april 2006 @ 11:45:17 #258
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_37206827
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:36 schreef Tware het volgende:
En de laatse geruchten voor de E3:
[..]

Deze geruchten klinken niet eens zo onwaarschijnlijk . Vooral Ikarus by Retro klinkt erg interessant
Als de helft waar is ben ik al heel erg blij.
  zondag 23 april 2006 @ 11:46:21 #259
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_37206853
Super Smash Bros. Mayhem... Sweet
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 23 april 2006 @ 11:50:06 #260
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_37206943
Inderdaad. Mooie geruchten..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zondag 23 april 2006 @ 12:06:52 #261
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_37207349
het is te hopen dat smash bros niet mayhem wordt, want dan hebben we 2 games in de serie met de afkorting ssbm. nou maakt de afkorting natuurlijk niet uit als de gameplay wederom goed is voor honderden uren vermaak, maar het zou wel wat verwarring kunnen veroorzaken.

en lylat wars? moet ik me daarbij een port met opgepoetsate graphics voorstellen, misschien wat uitgebreidere gameplay zoals meer playable characters en langere/meer levels, of gewoon een heel nieuwe star fox on-rails shooter?

edit: ugh, die "screens" zijn ZO slecht.
  zondag 23 april 2006 @ 12:08:20 #262
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_37207381
Hmm zeker mooie geruchten . Overigens vind ik het grappig als er een tomb raider 1 remake komt voor de ds terwijl het originele systeem waarop de game verscheen ook als handheldvorm beschikbaar is .
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 23 april 2006 @ 12:15:02 #263
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_37207546
PU in de bus 6 pagina's PreE3 nieuws ,alleen maar bladiebla hoopte op een scoop
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_37207630
quote:
Op zondag 23 april 2006 12:15 schreef ikookhier het volgende:
PU in de bus 6 pagina's PreE3 nieuws ,alleen maar bladiebla hoopte op een scoop
Interview met Miyamoto is ook belachelijk overigens
  zondag 23 april 2006 @ 12:18:03 #265
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_37207644
quote:
Op zondag 23 april 2006 12:15 schreef ikookhier het volgende:
PU in de bus 6 pagina's PreE3 nieuws ,alleen maar bladiebla hoopte op een scoop
In de PU?
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 23 april 2006 @ 13:03:11 #266
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_37209066
quote:
Op zondag 23 april 2006 12:17 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Interview met Miyamoto is ook belachelijk overigens
pure bladvulling
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_37210604
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:36 schreef Tware het volgende:

En de laatse geruchten voor de E3:
[..]

Deze geruchten klinken niet eens zo onwaarschijnlijk . Vooral Ikarus by Retro klinkt erg interessant
Counterstrike op de Rev. zou geweldig zijn, met goede (gratis) internet support van Nintendo en niet dat halfgare Steam
pi_37210954
quote:
Dat er een nieuwe Donkey Kong titel in de maak zou zijn voor de toekomstige Nintendo Revolution, was wellicht al een tijdje bekend, echter heeft Miyamoto er nu een tweetal ontwikkelingsteams bij geplaatst.

Dit zou moeten blijken uit een interview met de beste man direct uit het Japanse gameblad, Famitsu Magazine. Daarin heeft Miyamoto aangegeven dat er op dit moment al gewerkt wordt aan de volgende Donkey Kong game voor de Nintendo Revolution. Teams verantwoordelijk voor zowel Super Mario Sunshine als Donkey Kong Jungle Beat zullen aan dit project werken, dus het is even afwachten in welke mate we de franchise terug zullen zien. De controller zal in ieder geval perfect in staat zijn een dergelijke titel als Jungle Beat te ondersteunen.
pi_37210995
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:36 schreef Tware het volgende:
- Revolution to be released in June in Japan
- Released in America in September and October in Europe
Ik dacht dat het overal in een aantal weken was ?

Pikmin 3 klaar ?
pi_37211344
Echt heerlijke nieuwtjes
Hopen dat het waar is
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_37215585
quote:
Op zondag 23 april 2006 13:39 schreef EricG het volgende:

[..]

Counterstrike op de Rev. zou geweldig zijn, met goede (gratis) internet support van Nintendo en niet dat halfgare Steam
Steam is niet halfgaar alleen die n00bs die er niet mee kunnen omgaan. Aan het begin was het idd niet al te best, maar het werkt allang goed.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_37215860
Er zitten een paar geruchten bij die heel cool zouden zijn maar hoe wil je in hemelsnaam Soul Calibur speelbaar maken met de revo. controller?!
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  zondag 23 april 2006 @ 16:08:48 #273
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_37215900
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:07 schreef piet_pelle het volgende:
Er zitten een paar geruchten bij die heel cool zouden zijn maar hoe wil je in hemelsnaam Soul Calibur speelbaar maken met de revo. controller?!
Dan zal de shell wel nodig zijn denk ik.
Houd van een lijntje.
pi_37216602
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:07 schreef piet_pelle het volgende:
Er zitten een paar geruchten bij die heel cool zouden zijn maar hoe wil je in hemelsnaam Soul Calibur speelbaar maken met de revo. controller?!
Je kan meer met de controller dan alleen maar bewegen .
We'll keep on whispering our mantras.
pi_37216637
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:27 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Je kan meer met de controller dan alleen maar bewegen .
dan maakt ie dus geen gebruik van de rev mogelijkheden? dan zou ik hem liever op de 360 spelen...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zondag 23 april 2006 @ 16:32:17 #276
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_37216731
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:28 schreef Tain het volgende:

[..]

dan maakt ie dus geen gebruik van de rev mogelijkheden? dan zou ik hem liever op de 360 spelen...
Als er geen bijzondere Revo functies in een multiplatform game zitten dan kun je idd misschien beter een andere versie kiezen. 360 voor Live of PS3 voor beste graphics. Maar dat is allemaal afwachten natuurlijk. Soul Calibur is een redelijk wapen georienteerde fighter.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_37217436
quote:
Op zondag 23 april 2006 15:58 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Steam is niet halfgaar alleen die n00bs die er niet mee kunnen omgaan. Aan het begin was het idd niet al te best, maar het werkt allang goed.
1.5 jaar geleden toen ik het nog speelde was Steam kut.
pi_37217571
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Als er geen bijzondere Revo functies in een multiplatform game zitten dan kun je idd misschien beter een andere versie kiezen. 360 voor Live of PS3 voor beste graphics. Maar dat is allemaal afwachten natuurlijk. Soul Calibur is een redelijk wapen georienteerde fighter.
dan hoop ik dat er een add-on komt met een d-pad of een speciale soul calibur add-on
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zondag 23 april 2006 @ 17:08:19 #279
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_37217962
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:56 schreef Tain het volgende:

[..]

dan hoop ik dat er een add-on komt met een d-pad of een speciale soul calibur add-on
Ik verwacht wel dat Namco en/of Nintendo daar goed over nadenken.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_37218139
quote:
Op zondag 23 april 2006 17:08 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik verwacht wel dat Namco en/of Nintendo daar goed over nadenken.
ze zullen wel moeten
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_37218406
Wel minder als je voor ieder spel een aparte uitbreiding krijgt, want dat ga je natuurlijk terugzien in de prijs en je zou dan alleen met vrienden kunnen spelen als zij ook die uitbreiding hebben.
pi_37224541
Artwork Grashopper (Van Killer7) game:
quote:
It's name: Kurayami. Sadly, if JeuxFrance is to be believed, this newly revealed game from the makers of Killer 7 is for PS3. However, I have a sneaking suspicion JF is mixed up, and that they've actually unveiled the team's Rev title. Why you ask? Well, for a few reasons:
1. Goichi Suda aka Suda51, the figurehead and leader of Grasshopper Manufacture has told everyone that he is working on a Rev game and that it's going to show up in some form at E3.
2. Upon investigation, I found that IGN lists Grasshopper as being a small team, comprised of only 20 or so talented individuals.
3. Unless they're super talented and resourseful, a team of 20 normally puts almost all of their effort into one game.
4. Finally, and most revealing, is the artwork:





  zondag 23 april 2006 @ 20:39:46 #283
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_37225043
weird
Houd van een lijntje.
  zondag 23 april 2006 @ 20:42:01 #284
61587 Retuobak
My oh my!
pi_37225115
Moet je schaduwen bevechten met je fakkel ofzo?
Vaag.
pi_37225136
Weird =
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_37225410
quote:
Op zondag 23 april 2006 20:42 schreef Retuobak het volgende:
Moet je schaduwen bevechten met je fakkel ofzo?
Vaag.
beetje 'ico'
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zondag 23 april 2006 @ 21:14:03 #287
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_37226280
Cool
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  zondag 23 april 2006 @ 21:24:01 #288
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_37226668
Oke die game is aangekondigt voor de ps3, maar verschijnt op de rev
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_37226769
quote:
Op zondag 23 april 2006 21:24 schreef MMaRsu het volgende:
Oke die game is aangekondigt voor de ps3, maar verschijnt op de rev
Killer 7 was toch ook op de cube en later op ps2 ?
pi_37226965
Het schijnt gebaseerd te zijn op Franz Kafka.

Ik hoop echt dat het dan toch een Rev titel is anders moet ik een PS3 aanschaffen!
Die "zaklamp" en die fakkel duiden wel op een Rev-achtige besturing...
pi_37228216
quote:
Op zondag 23 april 2006 21:30 schreef 2Dcube het volgende:
Die "zaklamp" en die fakkel duiden wel op een Rev-achtige besturing...
In de meeste games hebben de characters een voorwerp/voorwerpen in hun hand(en).
pi_37228279
zou ook niet het eerste spel zijn waarin je een fakkel of een zaklamp kan vasthouden
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_37228470
Ja ok, ik bedoel dat het hier ook duidelijk met de gameplay te maken heeft: De zaklamp moet je (denk ik) echt richten, en de fakkel ook (op dat ene plaatje vernietigd hij een deel van dat beest, precies waar je de fakkel houdt).

Natuurlijk, dit kan net zo goed met een traditionele controller. Het lijkt me alleen veel vetter met de Revcon.
pi_37228567
quote:
Op zondag 23 april 2006 22:03 schreef 2Dcube het volgende:
Natuurlijk, dit kan net zo goed met een traditionele controller. Het lijkt me alleen veel vetter met de Revcon.
Dat dacht ik ook! Verder heb ik (nog) geen idee wat ik me moet voorstellen bij deze game!
  zondag 23 april 2006 @ 23:01:43 #295
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_37229029
Ga je een Revo halen P-Style?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_37229347
Jongens, wat spannend weer allemaal!
Tri State. Tri State. !
pi_37233747
Op IGN's Messageboard is een rumour over de controller. Men beweert dat de add-on Nunchak stick ook een gyroscopische functie (dmv een accelero sensor) heeft...

Zou mooi zijn
pi_37234099
quote:
Op maandag 24 april 2006 01:37 schreef alex4allofyou het volgende:
Op IGN's Messageboard is een rumour over de controller. Men beweert dat de add-on Nunchak stick ook een gyroscopische functie (dmv een accelero sensor) heeft...

Zou mooi zijn
Dat was hier toch ook gezegd in dat lijstje met de laatste geruchten? Dat die voor drumsticks gebruikt zouden worden bij een opvolger van Samba De Amigo.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  maandag 24 april 2006 @ 07:32:55 #299
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_37235304
quote:
Op maandag 24 april 2006 02:02 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Dat was hier toch ook gezegd in dat lijstje met de laatste geruchten? Dat die voor drumsticks gebruikt zouden worden bij een opvolger van Samba De Amigo.
Die samba game zou met 2 revmotes gespeeld worden.

Ook vind ik het wel grappig dat je bij een samba-ballen spel met drumsticks speelt
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  maandag 24 april 2006 @ 09:24:44 #300
138256 Sjotime
Delta 168
pi_37236303
quote:
Op zondag 23 april 2006 20:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Artwork Grashopper (Van Killer7) game:
[..]
Coole stijl
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
  maandag 24 april 2006 @ 09:24:57 #301
138256 Sjotime
Delta 168
pi_37236307
quote:
Op maandag 24 april 2006 01:37 schreef alex4allofyou het volgende:
Op IGN's Messageboard is een rumour over de controller. Men beweert dat de add-on Nunchak stick ook een gyroscopische functie (dmv een accelero sensor) heeft...

Zou mooi zijn
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')