Zelfde geld voor de revo hardware. PC tech gaat nou eenmaal veel sneller dus zonder dat zouden er ook nooit snelle consoles komen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:51 schreef Retuobak het volgende:
Sorry
(overigens gaat het niet echt over de PC, puur over het feit dat PC-hardware-fabrikanten invloed hebben op de productie van de 360 en PS3)
Maar ik zal ophouden
quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:05 schreef Roi het volgende:
Het schijnt dat Sony alleen nog maar half werkende dev kits heeft geleverd aan developers, die kerst launch zie ik niet zo snel gebeuren. Helemaal niet na het zien van deze berekening:
[..]
Conclusie, Revolution gaan ownen.
Deze geruchten klinken niet eens zo onwaarschijnlijk . Vooral Ikarus by Retro klinkt erg interessantquote:- DS Lite released in Europe June 9 or June 16
- A remake of Soul Blade for the DS
- Soul Calibur 4 annonced for all next-gen consoles
- A remake of Tomb Raider 1 for the DS
- Tomb Raider for Revolution
- NiGHTS into Dreams 2 for Revolution is 65% complete
- Revolution to be released in June in Japan
- Released in America in September and October in Europe
- Ikarus (Kid Ikarus 2) developed by Retro Studios
- Star Fox Lylat Wars for Revolution
- A Japan-only racer
- Fight Night for Revolution uses two Revolution controllers
- Burnout Revenge for Revolution
- A new edition of the musical game ‘Samba de Amigo’ originally sent for Dreamcast. Uses two controllers as drum sticks.
- 35 Development kits have been sent to Take Two/Rockstar London. The game is unknown but it is believed to be a portable GTA for DS.
- Ubisoft has 9 titles in the making. In addition, they confirmed the appearance of Prince Of Persia for Revolution.
- Super Smash Bros Revolution to be subtitled either "Mayhem" ot "Total Chaos"
- Possible new edition of CounterStrike for Revolution
- The aspect of the twilight Princess has changed excessively, and we could be surprised when we see the new images in the E3.
- Pikim 3 is 100% complete
- Midway has three titles on the way. One being"incredible"
- Several Sega System games will be available on the virtual console
- Capcom will have 2 Rev/DS titles on show.
bron: mozlapunk.net
SAMBA DI AMIGOquote:Op zondag 23 april 2006 11:36 schreef Tware het volgende:
Zo ik heb weer wat leuke nieuw (nep) revolution screens gevonden![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En de laatse geruchten voor de E3:
[..]
Deze geruchten klinken niet eens zo onwaarschijnlijk . Vooral Ikarus by Retro klinkt erg interessant
Als de helft waar is ben ik al heel erg blij.quote:Op zondag 23 april 2006 11:36 schreef Tware het volgende:
[..]
Deze geruchten klinken niet eens zo onwaarschijnlijk . Vooral Ikarus by Retro klinkt erg interessant
Interview met Miyamoto is ook belachelijk overigensquote:Op zondag 23 april 2006 12:15 schreef ikookhier het volgende:
PU in de bus 6 pagina's PreE3 nieuws,alleen maar bladiebla
hoopte op een scoop
![]()
In de PU?quote:Op zondag 23 april 2006 12:15 schreef ikookhier het volgende:
PU in de bus 6 pagina's PreE3 nieuws,alleen maar bladiebla
hoopte op een scoop
![]()
pure bladvullingquote:Op zondag 23 april 2006 12:17 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Interview met Miyamoto is ook belachelijk overigens
Counterstrike op de Rev. zou geweldig zijn, met goede (gratis) internet support van Nintendo en niet dat halfgare Steamquote:Op zondag 23 april 2006 11:36 schreef Tware het volgende:
[..]
quote:Dat er een nieuwe Donkey Kong titel in de maak zou zijn voor de toekomstige Nintendo Revolution, was wellicht al een tijdje bekend, echter heeft Miyamoto er nu een tweetal ontwikkelingsteams bij geplaatst.
Dit zou moeten blijken uit een interview met de beste man direct uit het Japanse gameblad, Famitsu Magazine. Daarin heeft Miyamoto aangegeven dat er op dit moment al gewerkt wordt aan de volgende Donkey Kong game voor de Nintendo Revolution. Teams verantwoordelijk voor zowel Super Mario Sunshine als Donkey Kong Jungle Beat zullen aan dit project werken, dus het is even afwachten in welke mate we de franchise terug zullen zien. De controller zal in ieder geval perfect in staat zijn een dergelijke titel als Jungle Beat te ondersteunen.
Ik dacht dat het overal in een aantal weken was ?quote:Op zondag 23 april 2006 11:36 schreef Tware het volgende:
- Revolution to be released in June in Japan
- Released in America in September and October in Europe
Steam is niet halfgaar alleen die n00bs die er niet mee kunnen omgaan. Aan het begin was het idd niet al te best, maar het werkt allang goed.quote:Op zondag 23 april 2006 13:39 schreef EricG het volgende:
[..]
Counterstrike op de Rev. zou geweldig zijn, met goede (gratis) internet support van Nintendo en niet dat halfgare Steam![]()
Dan zal de shell wel nodig zijn denk ik.quote:Op zondag 23 april 2006 16:07 schreef piet_pelle het volgende:
Er zitten een paar geruchten bij die heel cool zouden zijn maar hoe wil je in hemelsnaam Soul Calibur speelbaar maken met de revo. controller?!
Je kan meer met de controller dan alleen maar bewegenquote:Op zondag 23 april 2006 16:07 schreef piet_pelle het volgende:
Er zitten een paar geruchten bij die heel cool zouden zijn maar hoe wil je in hemelsnaam Soul Calibur speelbaar maken met de revo. controller?!
dan maakt ie dus geen gebruik van de rev mogelijkheden? dan zou ik hem liever op de 360 spelen...quote:Op zondag 23 april 2006 16:27 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Je kan meer met de controller dan alleen maar bewegen.
Als er geen bijzondere Revo functies in een multiplatform game zitten dan kun je idd misschien beter een andere versie kiezen. 360 voor Live of PS3 voor beste graphics. Maar dat is allemaal afwachten natuurlijk. Soul Calibur is een redelijk wapen georienteerde fighter.quote:Op zondag 23 april 2006 16:28 schreef Tain het volgende:
[..]
dan maakt ie dus geen gebruik van de rev mogelijkheden? dan zou ik hem liever op de 360 spelen...
1.5 jaar geleden toen ik het nog speelde was Steam kut.quote:Op zondag 23 april 2006 15:58 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Steam is niet halfgaar alleen die n00bs die er niet mee kunnen omgaan. Aan het begin was het idd niet al te best, maar het werkt allang goed.
dan hoop ik dat er een add-on komt met een d-pad of een speciale soul calibur add-onquote:Op zondag 23 april 2006 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als er geen bijzondere Revo functies in een multiplatform game zitten dan kun je idd misschien beter een andere versie kiezen. 360 voor Live of PS3 voor beste graphics. Maar dat is allemaal afwachten natuurlijk. Soul Calibur is een redelijk wapen georienteerde fighter.
Ik verwacht wel dat Namco en/of Nintendo daar goed over nadenken.quote:Op zondag 23 april 2006 16:56 schreef Tain het volgende:
[..]
dan hoop ik dat er een add-on komt met een d-pad of een speciale soul calibur add-on
ze zullen wel moetenquote:Op zondag 23 april 2006 17:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat Namco en/of Nintendo daar goed over nadenken.
quote:It's name: Kurayami. Sadly, if JeuxFrance is to be believed, this newly revealed game from the makers of Killer 7 is for PS3. However, I have a sneaking suspicion JF is mixed up, and that they've actually unveiled the team's Rev title. Why you ask? Well, for a few reasons:
1. Goichi Suda aka Suda51, the figurehead and leader of Grasshopper Manufacture has told everyone that he is working on a Rev game and that it's going to show up in some form at E3.
2. Upon investigation, I found that IGN lists Grasshopper as being a small team, comprised of only 20 or so talented individuals.
3. Unless they're super talented and resourseful, a team of 20 normally puts almost all of their effort into one game.
4. Finally, and most revealing, is the artwork:
beetje 'ico'quote:Op zondag 23 april 2006 20:42 schreef Retuobak het volgende:
Moet je schaduwen bevechten met je fakkel ofzo?
Vaag.
Killer 7 was toch ook op de cube en later op ps2 ?quote:Op zondag 23 april 2006 21:24 schreef MMaRsu het volgende:
Oke die game is aangekondigt voor de ps3, maar verschijnt op de rev
In de meeste games hebben de characters een voorwerp/voorwerpen in hun hand(en).quote:Op zondag 23 april 2006 21:30 schreef 2Dcube het volgende:
Die "zaklamp" en die fakkel duiden wel op een Rev-achtige besturing...
Dat dacht ik ook!quote:Op zondag 23 april 2006 22:03 schreef 2Dcube het volgende:
Natuurlijk, dit kan net zo goed met een traditionele controller. Het lijkt me alleen veel vetter met de Revcon.
Dat was hier toch ook gezegd in dat lijstje met de laatste geruchten? Dat die voor drumsticks gebruikt zouden worden bij een opvolger van Samba De Amigo.quote:Op maandag 24 april 2006 01:37 schreef alex4allofyou het volgende:
Op IGN's Messageboard is een rumour over de controller. Men beweert dat de add-on Nunchak stick ook een gyroscopische functie (dmv een accelero sensor) heeft...
Zou mooi zijn![]()
Die samba game zou met 2 revmotes gespeeld worden.quote:Op maandag 24 april 2006 02:02 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Dat was hier toch ook gezegd in dat lijstje met de laatste geruchten? Dat die voor drumsticks gebruikt zouden worden bij een opvolger van Samba De Amigo.
Coole stijlquote:Op zondag 23 april 2006 20:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Artwork Grashopper (Van Killer7) game:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |