ja precies , er zijn er nog méér dan genoeg van.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:23 schreef Solopeople het volgende:
[..]
Ach, het was toch maar een zwartje?

ja hoor, dit gebeurt alleen in het westen..quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:21 schreef Arendt het volgende:
Ah, weer een uiting van die prachtige, tolerante Westerse cultuur.

Tis niet te hopen, want me vriendin zit er. Maar misschien dat je wat overdrijft, dan kan ik rustig gaan slapen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:44 schreef Gebleekte het volgende:
Als wij als Westerlingen in menig Afrikaans land rond zouden gaan lopen hadden we allang aan een wilg/palmboom gehangen.

Wat heeft deze aanval specifiek met de westerse cultuur te maken en in welke cultuur zou jij je anders meer thuis voelen? De westerse cultuur is in het algemeen inderdaad prachtig en zeer tolerant.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:21 schreef Arendt het volgende:

wat flauw, waarop heb ik nu gestemd ?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:10 schreef Repeat het volgende:

Turks/Marokkaans accent. Die geruchten gingen al in Duitsland.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:10 schreef Repeat het volgende:

heb jij de echte link, i.p.v deze link naar een fok pollquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:15 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Turks/Marokkaans accent. Die geruchten gingen al in Duitsland.

Ja die stond er daarnet wel.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:18 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
heb jij de echte link, i.p.v deze link naar een fok poll

ik ken ze beide niet...quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Het was een link naar een poll over wie de coolste persoon van het universum is
Jack Bauer vs Micheal Scofield

de werkelijke band staat online opquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:19 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ja die stond er daarnet wel.

hoe zeer ik dit ook afkeur, ik zie dat liever in het nieuws dan een zelfmoord aanslag waar een hele bus wordt opgeblazen zoals we regelmatig uit die geweldige islamitische landen kunnen vernemen...quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:21 schreef Arendt het volgende:

En die smiley is dan juiste uitdrukking?quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:35 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Als het gebeurd, gebeurd het of het nou Linda is, de man in Potsdam of je moeder. Je doet er niets tegen

Je hebt gelijk, eigenlijk is de blanke man diegene die dagelijks wordt onderdrukt.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:13 schreef StefanP het volgende:
Ach gossie, weer alle aandacht voor een "zwaar racistische" daad van autochtonen.
Hoeveel blanken zijn ondertussen niet het slachtoffer geworden van de multicriminele, sorry de multiculturele samenleving? Maar dat wordt uit de kranten en het nieuws gehouden door de liberale media. Talloze autochtonen zijn het slachtoffer van verkrachting, beroving en dergelijke. Ik durf te wedden dat het in de EU al niet anders is dan in de VS: een autochtoon heeft 30x zoveel kans door een allochtoon verkracht te worden als andersom, de gevangenissen zitten disproportioneel vol met allochtonen maar desondanks is er "niets aan de hand". Een complete media blackout. Tenzij het andersom is natuurlijk, dan is het 24/7 in het nieuws.
Mag ik je bijvoorbeeld wijzen op Kriss Donald? Een 15-jarige scholier die in 2005 door 3 pakistaanse moslims in Ierland in hun auto gesleurd is, urenlang gemarteld, vervolgens 13x met een mes gestoken en terwijl hij nog leefde in brand is gestoken? De reden? Puur racistisch. Ze kenden hem niet eens. Rondrijdend in hun Mercedes zochten ze iemand die blank was om op af te reageren. Inmiddels hebben ze bekend en zitten ze achter slot en grendel, maar het is vrijwel helemaal uit de media gehouden. Zoek maar eens met google of bbc.co.uk, je zult niet meer dan een paar hits vinden.
Bah. En de pers maar beweren dat ze niet links zijn. Ophitsers zijn het, hun eigen land rustig van de excessen van de multiculturele samenleving laten genieten zonder dat het ze interesseert. Is er voor de verandering een keer een allochtoon het slachtoffer, dan staan ze ineens wel klaar.

Pff, Meki heeft genoeg topics over allochtoon geweld geopend hoor.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Meki, waarom open je alleen topics als het om Blank racisme gaat? De rasistische MP3 speler- moord in Belgie heb je geen topic over?

Als er een racistische moord op een autochtoon plaatsvind kun je nooit snel genoeg zijn om een topic te openen. Dat is dan al tig keer sneller door anderen gedaanquote:Op woensdag 19 april 2006 17:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Meki, waarom open je alleen topics als het om Blank racisme gaat? De rasistische MP3 speler- moord in Belgie heb je geen topic over?

quote:Op woensdag 19 april 2006 17:13 schreef StefanP het volgende:
Bah. En de pers maar beweren dat ze niet links zijn. Ophitsers zijn het, hun eigen land rustig van de excessen van de multiculturele samenleving laten genieten zonder dat het ze interesseert. Is er voor de verandering een keer een allochtoon het slachtoffer, dan staan ze ineens wel klaar.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |