quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Gewoon stemmen in een post Eindhoven of Utrecht
Kan niemand mee sjoemelen en is eerlijk.
Zou kunnen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:15 schreef Dr._Death het volgende:
Mmkay, als ik dus nietsvermoedend over het station van Utrecht loop op een zaterdagmiddag tegen een uur of 12 dan kan ik er vanuitgaan dat de fok PUBmeet daar is?
mogelijk.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:15 schreef Dr._Death het volgende:
Mmkay, als ik dus nietsvermoedend over het station van Utrecht loop op een zaterdagmiddag tegen een uur of 12 dan kan ik er vanuitgaan dat de fok PUBmeet daar is?
& Marlii ook bij beidequote:Op dinsdag 18 april 2006 20:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mess kan je XBM & SNOP ff bij beide neerzetten
Dank
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:43 schreef Messenga het volgende:
Zag het al.
Meerijden kan nog steedsquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:36 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
& Marlii ook bij beidekan ik met XBM mee rijden
Toch?
Maar ligt wel aan de datum trouwens
eensquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen die nu op Utrecht stemmen en dan niet naar de meet gaan zullen hun stem verliezen.
Dat is ook zo als Eindhoven wint.
Waar de meeste mensen naartoe gaan wint.
GA jezelf er eens inzetten dan?quote:
Joahquote:Op woensdag 19 april 2006 08:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Anti-virus & Boeman voor utrecht
Modjes
Heldquote:
Dankje.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:58 schreef Messenga het volgende:
Je staat erbij
Ja ik ook, het zuiden is zoiezo beter.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:15 schreef snopprinses het volgende:
ik ga toch liever voor eindhoven hoor
Maar de meerderheid heeft liever Utrecht.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:15 schreef snopprinses het volgende:
Dan misschien een minimeet in Eindhoven? Of meer naar het zuiden, Sittard ofzo?quote:Op woensdag 19 april 2006 17:15 schreef snopprinses het volgende:
Ja, weet ik niet, alsof ik daar ooit kom.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:46 schreef MaddoxX het volgende:
Ik, Maikuuul en Plupke kenne erbij gezet worden als het Eindhoven wordt
p.s. kzou maar geen Sittard doentis daar erg dood haha
nu niet meer hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 17:37 schreef Boeman het volgende:
[..]
Maar de meerderheid heeft liever Utrecht.
Mja toen snop m had gehouden in Maastricht waren er maar 7 man (including me) en dat was omdat iedereen opeens op et einde allemaal ging afhakenquote:Op woensdag 19 april 2006 17:48 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja, weet ik niet, alsof ik daar ooit kom.
Maar Maastricht zou voor mij ook nog een optie zijn.
Zolang het maar redelijk zuidelijk is, kom ik.![]()
Oh, ik heb opzich wel redelijk veel vrije tijd dusyeah, maar als de datum bekend is kan ik wel meteen zeggen wanneer het is.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:48 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
nu niet meer hoor
[..]
Mja toen snop m had gehouden in Maastricht waren er maar 7 man (including me) en dat was omdat iedereen opeens op et einde allemaal ging afhaken![]()
Maar niet centraalquote:Op woensdag 19 april 2006 21:50 schreef Maikuuul het volgende:
Eindhoven gek, das veel beter to t3h pwn.
quote:Op woensdag 19 april 2006 22:36 schreef MaddoxX het volgende:
dr zijn meer zuiderlingendus eindhoven is geschikter
Krijg je weer zo'n zachte-ch-meetquote:Op woensdag 19 april 2006 22:36 schreef MaddoxX het volgende:
dr zijn meer zuiderlingendus eindhoven is geschikter
anders ookquote:Op woensdag 19 april 2006 22:44 schreef Blaxje het volgende:
Als het in Eindhoven is... Klein buitenkansje dat ik ook kom dan.
donequote:Op woensdag 19 april 2006 22:49 schreef MaddoxX het volgende:
Boeman zet effe in de OP:
Maikuuul, Plupke en MaddoxX (ik DOH) bij Eindhoven
dahquote:
Ik kan dat niet meer door die blauwe klootviolenquote:Op woensdag 19 april 2006 22:49 schreef MaddoxX het volgende:
VASND zet effe in de OP:
Maikuuul, Plupke en MaddoxX (ik DOH) bij Eindhoven
Meerderheid Utrecht zie ik afzeggenquote:Op woensdag 19 april 2006 17:37 schreef Boeman het volgende:
[..]
Maar de meerderheid heeft liever Utrecht.
Dat hebben ze overal ( Engels , Spaans, Frans etc ) maar boven te rivier zijn ze niet zo spraakzaam genoeg dus verkrachten ze de G ')quote:
in t engels met een zachte g, jaquote:Op donderdag 20 april 2006 01:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat hebben ze overal ( Engels , Spaans, Frans etc ) maar boven te rivier zijn ze niet zo spraakzaam genoeg dus verkrachten ze de G ')
Daar kun je niet vanuit gaan.quote:Op donderdag 20 april 2006 01:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Meerderheid Utrecht zie ik afzeggen
Anders doen we toch 2 meets.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:44 schreef MaddoxX het volgende:
eindhoven for teh win
Ook al is Utrecht 1u40min reizen en Eindhoven 2u45min ga ik toch voor Eindhovenquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Anders doen we toch 2 meets.
Snopje gaat vast eerder naar Eindhoven alleen kijken wat XBM doet.
Lees de feedback maar.quote:Op zondag 23 april 2006 14:25 schreef spenky het volgende:
kan je dit topque niet stickeyen ?
gemeut...quote:Op zondag 23 april 2006 14:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
[Feedback] #4: met alle lieve PUB users.
You're welcome.
quote:
na de examens lijkt me het bestequote:Op zondag 23 april 2006 19:46 schreef MaddoxX het volgende:
idd, nu we weten dat het Eindhoven is moet er alleen nog een datum komen ;]
als de meet dan is, kan ik al nietquote:Op zondag 23 april 2006 20:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Jups. 10 Juni. Prima
en als ik komquote:Op maandag 24 april 2006 12:57 schreef anti-virus het volgende:
Ik ook niet
Zeker niet als TLK ook komt
Uhm wat heb ik gedaanquote:Op maandag 24 april 2006 12:57 schreef anti-virus het volgende:
Ik ook niet
Zeker niet als TLK ook komt
ga je naar defqon ?quote:Op maandag 24 april 2006 16:25 schreef the_legend_killer het volgende:
16 Juni lijkt mij mooie dag en dan heeft iedereen examens erop zitten ?
Dan erna heb ik wel Defqon hmm
Maja lijkt mij beste dag
flexquote:Op maandag 24 april 2006 16:45 schreef the_legend_killer het volgende:
ja waarschijnlijk moet ik werken daar
Ga jij naar defqon?quote:Op maandag 24 april 2006 16:25 schreef the_legend_killer het volgende:
16 Juni lijkt mij mooie dag en dan heeft iedereen examens erop zitten ?
Dan erna heb ik wel Defqon hmm
Maja lijkt mij beste dag
ik ga totaal niet naar eindhoven treinen. geen OV kaart en ontzettend blutquote:Op maandag 24 april 2006 20:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Blijven Pubers hier he
Maar goed 29e vlieg ik terug naar NL. daarna pinkpop weekend. 10e ben ik vrij dat weekend en de rest is aardig vol tot eind Juli / Augustus. Ik hoor wel een datum een keertje. En saawtje wij gaan dan gewoon samen treinen. LEUK![]()
Ik ben ook op pinkpop.quote:Op maandag 24 april 2006 20:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Blijven Pubers hier he
Maar goed 29e vlieg ik terug naar NL. daarna pinkpop weekend. 10e ben ik vrij dat weekend en de rest is aardig vol tot eind Juli / Augustus. Ik hoor wel een datum een keertje. En saawtje wij gaan dan gewoon samen treinen. LEUK![]()
Dat sowieso. Zullen we anders na je laatste examen ff lam worden?quote:Op maandag 24 april 2006 20:55 schreef saaw het volgende:
[..]
ik ga totaal niet naar eindhoven treinen. geen OV kaart en ontzettend blut
wij gaan gewoon heel veel bier drinken in amsterdam
Plan! 14.gifquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben ook op pinkpop.
Moeten we meeten.
uhuquote:Op woensdag 26 april 2006 21:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat sowieso. Zullen we anders na je laatste examen ff lam worden?
Ja doe ik binnenkort.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Plan! 14.gif
Voeg me maar ff toe op msn etc.
20 juni is op een dinsdagquote:Op donderdag 27 april 2006 12:49 schreef Maikuuul het volgende:
Dusjeh, 20 Juni zou wel kunnen ofzo
Vrijdag is leuker, en doordeweeks ga ik problemen krijgen met het afzeggen van mijn krantenwijkquote:Op donderdag 27 april 2006 14:06 schreef MaddoxX het volgende:
tis dan vakantie heur dus doordeweeks jeh boeit niks ?
dat vind ik wel goedquote:Op donderdag 27 april 2006 17:22 schreef the_legend_killer het volgende:
16 juni
shitquote:Op donderdag 27 april 2006 18:36 schreef VASND het volgende:
Uitslag Eerste Tijdvak:
vrijdag 16 juni
Nee dus.
waarom niet?quote:Op donderdag 27 april 2006 18:42 schreef the_legend_killer het volgende:
23 doe ik niet.
Nog perfecterquote:Op vrijdag 28 april 2006 00:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Anders doen we Den Bosch als meet... is tussen Utreg en Eindhove
op m'n verjaardag?quote:Op donderdag 27 april 2006 17:03 schreef B_BOY het volgende:
20e juni en dan eindhoven?
Beter, weer een kwartiertje dichterbijquote:Op vrijdag 28 april 2006 00:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Anders doen we Den Bosch als meet... is tussen Utreg en Eindhove
der zijn datums over 2 weken en in de weekenden en je heoft tog niet elke dag te leren anders.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:33 schreef -Marlii- het volgende:
Waar maakt me niks uit, maar de datums liggen mij gewoon niet, allemaal in de toetsweek
klopt, maar mijn toetsweek is ook over 2 weken verdeeldquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:34 schreef B_BOY het volgende:
[..]
der zijn datums over 2 weken en in de weekenden en je heoft tog niet elke dag te leren anders.
tuurlijk.quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:33 schreef Borkydude het volgende:
Zal er bier zijn?
ik ook ja, shit manquote:Op donderdag 27 april 2006 18:36 schreef VASND het volgende:
Uitslag Eerste Tijdvak:
vrijdag 16 juni
Nee dus.
Ook niet speciaal voor mij?quote:Op zondag 30 april 2006 01:35 schreef saaw het volgende:
[..]
ik ook ja, shit man
maagroed ik kom toch niet naar eindhoven
quote:Op zondag 30 april 2006 01:35 schreef saaw het volgende:
[..]
ik ook ja, shit man
maagroed ik kom toch niet naar eindhoven
quote:
Aangezien de Pol tot 5 mei liep staat Eindhoven dus vastquote:
Utreg is dan wel dichterbij, maar is idd nie veel an. Dan liever het zonnige zuidenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:36 schreef OoAstridoO het volgende:
UTRECHT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oke waarschijnlijk kom ik dan ook wel..quote:Op maandag 8 mei 2006 09:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Aangezien de Pol tot 5 mei liep staat Eindhoven dus vast
Nu de datum nog
quote:Op maandag 8 mei 2006 12:28 schreef OoAstridoO het volgende:
dan kom ik niet
Ik zit tot de 21ste juni in mn examensquote:Op maandag 8 mei 2006 14:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Oke waarschijnlijk kom ik dan ook wel..
Datum? Welke maand wordt het?
quote:Op maandag 8 mei 2006 18:42 schreef OoAstridoO het volgende:fuck it ik had die hele poll gemist
maar goed het id dus ehv, leuke stad maar dara heb ik gewoon ff geen zin in om zo lang te treinen en tis gewoon te duur
_Xbox_Master_ komt vanuit Aalte, die komt daar waarschijnlijk wel langs.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
Zover ik weet komt er niemand van mijn kant (Arnhem)
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hey dat klopt, hij moet hier zelfs overstappen.. zal wel aardig tegen 'm blijven doen dan
Festival bij mij in de tuinquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:28 schreef snopprinses het volgende:
na juni kom ik niet meer..geen ov, op vakantie, werken, festivals etc.
Is goed ik kom.quote:
niet echt volgens mijquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:47 schreef B_BOY het volgende:
al iets meer duidelijk over de meet?
Scheelt nie heel veel t.o.v. Utrecht hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:42 schreef Sloffie het volgende:
sorry... eindhoven is mij te ver weg.
xbm komt ook vast wel en die komt oko van verquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:15 schreef saaw het volgende:
scheelt echt wel veel t.o.v utrecht
iets van een uur extra in de trein zitten[voor noorderlingen dus]
nja ik ben dan waarschijnlijk op vakantie dus gaat sowieso nietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:17 schreef B_BOY het volgende:
[..]
xbm komt ook vast wel en die komt oko van verje moet er iets voor over hebben
![]()
nee, slechts 1.5 tot 2 uurquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:39 schreef Boeman het volgende:
[..]
Scheelt nie heel veel t.o.v. Utrecht hoor.
Oh, dacht dat het minder was. Ging vaak via Utrecht of Nijmegen naar Den Bosch, had toch het idee dat het vrij vlot ging, maargoed, kom ik wat eerder mn bed uitquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:15 schreef saaw het volgende:
scheelt echt wel veel t.o.v utrecht
iets van een uur extra in de trein zitten[voor noorderlingen dus]
donequote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:38 schreef saaw het volgende:
saar ook misschien!
Zet mij ff bij misschienquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:27 schreef VASND het volgende:
De 4e PUB meet in:*tromgeroffel* Eindhoven !
26 juni
Mensen die (zo goed als zeker) komen:
- VASND
- The_Legend_Killer
- Marly
- _Xbox_Master_
- Snopprinses
- Diemietuhriej
- Maikuuul
- Plupke
- MaddoxX
- B_Boy
- Boeman (een blauwe!)
De mensen die misschien komen:
- Saar ook misschien!
- Hertog_Martin
- Daklem
- Dark_Angelus?
- Carmiie?
- Anti-Virus?
- Messenga?
Wil je van lijstje switchen, of sta je nog bij geen, zet het hier ff neer
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:43 schreef Messenga het volgende:
Hele kleine misschien.
Misschien logeer ik dan wel bij Lieke
Ze weet wel dat ik op FOK! zitquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:15 schreef Boeman het volgende:
[..]
Komt ze mee: "Kijk schat, dit was mijn leven voor dat jij kwam".
Oh je wou dat we even bij je hoek zouden komenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:01 schreef anti-virus het volgende:
Ja oké tenzij iemand mij een lift wil geven van amsterdam en weer terug in een Porche zeg ik af
Ben je nou helemaal van de ratten besnuffeld in Eindhoven![]()
Anit-Climax.
Tree met 24 halve liters mee, paar pakken chochomel en wat om te kanen... ik kom ook misschienquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Dan gaan we met zijn allen op het station slapen
Goed plan, we zorgen er wel voor dat je het onthoudquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:35 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Tree met 24 halve liters mee, paar pakken chochomel en wat om te kanen... ik kom ook misschien![]()
Ik moet het onthouden en vrij vragen
jhe zult wel teveel gezope hebben.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:33 schreef Knoekie het volgende:
Ik kan me werkelijk waar niks herinneren van Eindhoven. Zal dus wel geen inpact op me hebben gemaakt
genoteerd.quote:
Aj, erg jammer.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik wil kom ook nog steeds, alleen ik ga wel weer met de laatste trein naar huis. 20:45 dus
Ik kan mijn krantenwijk niet afzeggen
Je komt gewoon!quote:Op zondag 21 mei 2006 19:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
28e vlieg ik naar Kopenhagen dus in theorie kan het.
Precies, oftwel 's middags 14:00 op station Eindhoven bij de Free Record Shopquote:Op zondag 21 mei 2006 19:32 schreef VASND het volgende:
[..]
Aj, erg jammer.
Maken we er gewoon een laatste trein meet van
kanquote:Op zondag 21 mei 2006 19:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Precies, oftwel 's middags 14:00 op station Eindhoven bij de Free Record Shop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |