Meerderheid Utrecht zie ik afzeggenquote:Op woensdag 19 april 2006 17:37 schreef Boeman het volgende:
[..]
Maar de meerderheid heeft liever Utrecht.
Dat hebben ze overal ( Engels , Spaans, Frans etc ) maar boven te rivier zijn ze niet zo spraakzaam genoeg dus verkrachten ze de G ')quote:
in t engels met een zachte g, jaquote:Op donderdag 20 april 2006 01:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat hebben ze overal ( Engels , Spaans, Frans etc ) maar boven te rivier zijn ze niet zo spraakzaam genoeg dus verkrachten ze de G ')
Daar kun je niet vanuit gaan.quote:Op donderdag 20 april 2006 01:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Meerderheid Utrecht zie ik afzeggen
Anders doen we toch 2 meets.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:44 schreef MaddoxX het volgende:
eindhoven for teh win
Ook al is Utrecht 1u40min reizen en Eindhoven 2u45min ga ik toch voor Eindhovenquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Anders doen we toch 2 meets.
Snopje gaat vast eerder naar Eindhoven alleen kijken wat XBM doet.
Lees de feedback maar.quote:Op zondag 23 april 2006 14:25 schreef spenky het volgende:
kan je dit topque niet stickeyen ?
gemeut...quote:Op zondag 23 april 2006 14:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
[Feedback] #4: met alle lieve PUB users.
You're welcome.
quote:
na de examens lijkt me het bestequote:Op zondag 23 april 2006 19:46 schreef MaddoxX het volgende:
idd, nu we weten dat het Eindhoven is moet er alleen nog een datum komen ;]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |