Een ban? Jammer ze had wel gelijk namelijkquote:Op donderdag 27 april 2006 01:42 schreef golfer het volgende:
Nog even wat Dorito-chips weggewerkt.
het etentje met 'ons nichtje' is weer even uitgesteld, las ik in het ban-meldtopic.![]()
Ieuwwww lever? en dat op de vroege morgen, dat krijg ik echt niet door mijn strotquote:Op donderdag 27 april 2006 07:04 schreef Megumi het volgende:
Broodje lever. Met een berg zout er op.Wat ik niet mag hebben.
Maar had zo een trek daar in.
een balansdagquote:Op donderdag 27 april 2006 08:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ieuwwww lever? en dat op de vroege morgen, dat krijg ik echt niet door mijn strot
eerst maar eens drie bakken koffie en dan zien we wel verder.
Gisteren geen avondeten gehad, op het moment dat ik de shoarmaboer wou bellen om te bestellen kwamen we erachter dat mijn vriend mijn telefoon op zijn werk had laten liggen![]()
Toen baalden we zo dat we maar niets hebben gegeten
Wat een voedzame lunch.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:25 schreef PatriotOnline het volgende:
patatje pinda, broodje frikandel en een cola
Zo of met iets er bij?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:41 schreef golfer het volgende:
Bakje verse Hollandse garnalen nu.
Alleen een beetje zout en peper erop, heerlijk zo.quote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 27 april 2006 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Alleen een beetje zout en peper erop, heerlijk zo.
Tonja, dat ziet er bewerkelijk maar heerlijk uitquote:Op donderdag 27 april 2006 15:03 schreef tonja het volgende:
http://www.avrobode.nl/recept/?receptID=1
Heb ik gisteren gemaakt en het is waanzinnig lekker. Wel veel werk, maar het is het waard.
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |