- penne rigatequote:
Heb je recept ook even in het pastatopic gezet, kan ik het beter terugvindenquote:Op maandag 24 april 2006 13:32 schreef Adelante het volgende:
knip
Bedoel je die zooi die ze bij AH en andere supermarkten hebben liggen?quote:Op maandag 24 april 2006 16:01 schreef pos het volgende:
Sushi... eet het tegenwoordig wel 2x per week. Ben er verslaafd aan![]()
Natuurlijk niet bij AHquote:Op maandag 24 april 2006 16:22 schreef editor2 het volgende:
[..]
Bedoel je die zooi die ze bij AH en andere supermarkten hebben liggen?![]()
Niet te vreten maar.Rijst te droog en korrelig en die visstukjes erop maken
dat zelfs met de bijgevoegde saus het als smaakloos is ervaren.![]()
Of haal je het zoals hier in A'dam bij een of andere Happy Sushi takawayshop?![]()
Die zijn dus wel prima. Het best is en blijft natuurlijk gewoon een goeie Jap binnenlopen
op zijn tijd.
Basmatirijst, thaise wokgroente, japanse woksaus, champignons en rundergehakt wordt hetquote:Op maandag 24 april 2006 15:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga vandaag maar eens een lekkere rijstprut maken met basmati, gehakt of kip, lekkere groenten denk ik
Niet eens met mij op de achtergrondquote:Op dinsdag 25 april 2006 02:58 schreef editor2 het volgende:
Nog niet naar bed,dus ff een blikje bier opengemaakt als pleziertje.
[[url=http://xs78.xs.to/pics/06172/dinsdagochtendvroeg.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Dat klinkt wel lekker. Ik denk dat ik je idee een keer ga pikken.quote:Op maandag 24 april 2006 20:31 schreef Razztwizzle het volgende:
Uitsmijter met ham en kaas op toast, met uien à la Razztwizzle*
*Uitjes bakken, berg bruschetta-italiaansepizzakruidenzooi eroverheen, afblussen met rode wijnazijn, lekker laten smoren, tomatenblokjes erbij, en veel peper. En dan over de gebakken eieren heen
Het was een beetje veel, dus vandaag bakken we het nog es ff lekker opquote:Op maandag 24 april 2006 17:47 schreef Bluezz het volgende:
Basmatirijst, thaise wokgroente, japanse woksaus, champignons en rundergehakt wordt het
het is spinazie met aardappeltjes en tartaar gewordenquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:58 schreef nectarientje het volgende:
vanavond bietjes met aardappeltjes en een tartaartje, nu nog een stukje van de aardappeltortilla van gister![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |