abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37062948
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 15:01 schreef McCarthy het volgende:
ik vond dat stukje van plasterk ook opvallend slecht.

het was ook opvallend stil nadat hij het had voorgelezen, niemand klapte of zo
Je kijkt niet zo vaak Buitenhof?
pi_37062980
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 15:04 schreef Ippon het volgende:
Ik verwacht wel dat ik niet de enige email/briefschrijver ben. Ronald komt na het seizoen niet meer terug want anders zou de Publieke Omroep zich wel erg belachelijk maken.

Wegens één column? De rest van de columns van Plasterk zijn altijd wel goed, vooral over de wetenschap en het onderwijs.
  dinsdag 18 april 2006 @ 15:18:38 #28
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37063084
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 15:10 schreef MrBean het volgende:

[..]

Dan kun je beter Plasterks e-mailadres opzoeken. Ik weet niet bij welke uni hij zit, Leiden geloof ik.
utrecht
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  dinsdag 18 april 2006 @ 15:20:18 #29
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37063125
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 15:13 schreef MrBean het volgende:

[..]

Wat een onzin. Sterker nog: Ik vind zelfs dat politici zélf best columns mogen houden op de tv.
wij zijn niet geintereseerd in de mening van zo'n kletsmajoor als jij
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_37063169
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 15:20 schreef McCarthy het volgende:
Wij??
Spreek lekker voor jezelf aub
  dinsdag 18 april 2006 @ 15:22:24 #31
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_37063189
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 15:18 schreef McCarthy het volgende:

[..]

utrecht
Van mij mag Paul Cliteur weer terugkomen.
  dinsdag 18 april 2006 @ 15:23:50 #32
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_37063233
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 15:21 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Wij??
Spreek lekker voor jezelf aub
Leuk zo'n tweede nick Mr. Bean. Kan je tegen jezelf praten en jezelf steun betuigen.
pi_37063257
quote:

[..]

Wat doe je dan op een forum? Ga lekker met de VVD mailen, gek. Krijg je lekker geen kritiek.
pi_37063273
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 15:23 schreef Ippon het volgende:

[..]

Leuk zo'n tweede nick Mr. Bean. Kan je tegen jezelf praten en jezelf steun betuigen.
Mocht ik willen.
pi_37063291
quote:

[..]

'Wij'
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_37063708
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 15:23 schreef Ippon het volgende:
tuurlijk knulleke, tuurlijk
  dinsdag 18 april 2006 @ 15:42:38 #37
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_37063825
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 14:37 schreef Ippon het volgende:

[..]

Nav het kwaadaardige TV-optreden van Ronald heb ik vanochtend een woedende email gestuurd naar de redactie van Buitenhof:

Geachte redactie,

Dat de heer Plasterk een fantast is, is mij al langer bekend maar zondag maakte hij het wel heel erg bont. In een persoonlijke aanval op 3 columnisten die ernstige kritiek uitten op het recnt verschenen WRR-rapport zette hij Afshin Alian neer als een produkt van streng-gelovige ouders terwijl het algemeen bekend is, dat de heer Alian een liberale opvoeding heeft genoten. Ook beweerde de charlatan van Buitenhof dat de heer Ephimenco een streng islamitische opvoeding heeft genoten in Algerije terwijl hij een katholieke jeugd heeft gehad in Frankrijk (Google is echt een openbaring).

Het is mij nu wel duidelijik. De linkse politiek activist Plasterk onderbouwt zijn onwaarheden met zijn professie - 'de wetenschap' - om zijn laaghartige leugens en wankele argumenten te onderbouwen, volgens goed gebruik van de linkse dogmatiek

Ik zap voortaan de heer Plasterk weg als hij in beeld komt want zulks is echt niet meer te pruimen.

Met vriendelijke groeten,

Ippon
het optreden van Plaster was niet sterk. Maar de wuote die jij doet evenmi. Het doet precies hetzelfde als waarmee hij Plasterk probeert te pakken. Beetje jammer na mijn idee. Als iemand een blunder begaan heeft kan je hem wel beter terugpakken. Diegene die het schreef verzand een beetje in emtioneel gebrabbel. het wordt een welles nietes spelltje tussen voor en tegenstanders van de WRR. Dat Plasterk niet sterk was betekent niet dat diegene in het stuk ineens gelijk heeft en niet dezelfde tactiek gebruikt als Plasterk.
Plasterk was niet goed en diegene die je quote ook niet.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  dinsdag 18 april 2006 @ 15:44:41 #38
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_37063882
Dat plasterk door een collum wat een aantal mensen niet ligt ineens van de buis zou moeten is volstrekte onzin. Net of cullumns wetenschappelijk correct moeten zijn. juist in collumns kan je dingen wat scherper zeggen dan in een wetenschappelijk rapport.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_37063996
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 15:22 schreef Ippon het volgende:

[..]

Van mij mag Paul Cliteur weer terugkomen.
Van mij ook
  dinsdag 18 april 2006 @ 15:53:29 #40
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37064124
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 15:44 schreef One_of_the_few het volgende:
Dat plasterk door een collum wat een aantal mensen niet ligt ineens van de buis zou moeten is volstrekte onzin. Net of cullumns wetenschappelijk correct moeten zijn. juist in collumns kan je dingen wat scherper zeggen dan in een wetenschappelijk rapport.
je kan je afvragen of het niet wat te ver gaat als iemand die ook meeschrijft aan het PvdA verkiezingsprogramma een eigen kolom heeft op de PO. Omdat de PO van ons allemaal is zou ik toch graag zien dat de kolomnisten iets minder sterk gekleurd zijn
pi_37064360
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 15:53 schreef McCarthy het volgende:
je kan je afvragen of het niet wat te ver gaat als iemand die ook meeschrijft aan het PvdA verkiezingsprogramma een eigen kolom heeft op de PO. Omdat de PO van ons allemaal is zou ik toch graag zien dat de kolomnisten iets minder sterk gekleurd zijn
Bij een column gaat het juist om de mening van een bepaald persoon.....dus nogal logisch dat ze sterk gekleurd zijn.
(Of je vindt dat dat hij een tegenwicht moet bieden aan de politieke voorkeur van de PO is een heel andere vraag..)
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:02:07 #42
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_37064373
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 15:53 schreef McCarthy het volgende:

[..]

schaf dan de columns af. Voor de 1 is dit te gekleurd, voor de ander dat. Daar kom je toch nooit uit met 16 miljoen mensen. ik vind Cliteur net zo gekleurd, maar dan de andere kant op. Die mag van mij ook terug. Graag zelfs, een andere mening dan de mijne horen zit mij meer aan tot denken of ik er mee eens ben. alleen maar Plasterkjes zou ook slecht zijn.
Dat men hier veelal wil dat plasterk weg moet heeft pas met politike kleur te maken. Diegene die wordt gequote in de OP zondigt zich zelf aan de dingen die hij Plasterk verwijt. Daar hoor je niemand over, want men is het met hem eens.
Pleit plasterk niet vrij dat hij een slechte column heeft geschreven, maar zegt veel over diegene die nu ineens roepen dat hij weg moet of een leugenaar is.
And that is the news.''
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:04:05 #43
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_37064432
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 15:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

tuurlijk knulleke, tuurlijk
pi_37064619
Dat Plasterk de plank wellicht heeft misgeslagen wat de opvoeding van één van de drie genoemde personen betreft, wil nog niet zeggen dat hij complete kolder stond te verkondigen. Hij gaf aan dat mensen als Hirsi Ali heel vijandig reageren op zo'n rapport, terwijl hij ook het voorbeeld aanhaalde van VVD-kamerlid Van Baalen, die weliswaar ook de wenkbrauwen fronste, maar op z'n minst wel toegaf dat het adviserende orgaan datgene had gedaan waarvoor ze zijn ingehuurd. Een advies geven. Ik vond dat Plasterk wat dat betreft eigenlijk wel een punt had. Niet dat je de inhoud van dat rapport dan maar meteen als zoete koek moet accepteren, maar meteen met de grond gelijkmaken is ook wel een beetje makkelijk.
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:10:25 #45
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37064626
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:02 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

schaf dan de columns af. Voor de 1 is dit te gekleurd, voor de ander dat. Daar kom je toch nooit uit met 16 miljoen mensen. ik vind Cliteur net zo gekleurd, maar dan de andere kant op. Die mag van mij ook terug. Graag zelfs, een andere mening dan de mijne horen zit mij meer aan tot denken of ik er mee eens ben. alleen maar Plasterkjes zou ook slecht zijn.
Dat men hier veelal wil dat plasterk weg moet heeft pas met politike kleur te maken. Diegene die wordt gequote in de OP zondigt zich zelf aan de dingen die hij Plasterk verwijt. Daar hoor je niemand over, want men is het met hem eens.
Pleit plasterk niet vrij dat hij een slechte column heeft geschreven, maar zegt veel over diegene die nu ineens roepen dat hij weg moet of een leugenaar is.
ja maar iemand die meeschrijft aan het pvda partijprogramma vind ik wel erg ver gaan
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:21:08 #46
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_37064957
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:10 schreef McCarthy het volgende:

[..]

ja maar iemand die meeschrijft aan het pvda partijprogramma vind ik wel erg ver gaan
ik zie het probleem niet erg.
Je amg geen lid zijn van een politieke partij? Of niet actief zijn daarin? Mag je wel een clumn schrijven in een regionaal blad, of nergens?

Zoalgn iemand geen politieke functie als kabinetslid, kamerlid of gemeenteraadslid uitoefend vind ik het niet zo ramp. Je weet het toch bij he, wat is het probleem? Bij cliteur weet je toch ook dat hij aan de rechtse kant is? Het is een column, dan moet dat nog wel kunnen vind ik.
And that is the news.''
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:22:47 #47
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_37065022
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:10 schreef dVTB het volgende: Niet dat je de inhoud van dat rapport dan maar meteen als zoete koek moet accepteren, maar meteen met de grond gelijkmaken is ook wel een beetje makkelijk.
Dus we moeten het voorstel van die nepwetenschappers om met Hamas te praten maar serieus nemen? Ik vraag mij af vanuit welke theorie der menswetenschappen dit kan worden onderbouwd?
pi_37065043
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:10 schreef McCarthy het volgende:

[..]

Waarom? Het is toch een columnist? Dan geef je je mening.
pi_37066716
Die PvdAers zitten echt OVERAL in de media. Plasterk, van Nieuwkerk, Rottenberg, Nova, 2 Vandaag, het NOS journaal. Schaamteloze belangenverstrengeling.

De rechtse partijden kunnen daar nog wat van leren.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_37066820
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:14 schreef Lyrebird het volgende:
Die PvdAers zitten echt OVERAL in de media. Plasterk, van Nieuwkerk, Rottenberg, Nova, 2 Vandaag, het NOS journaal. Schaamteloze belangenverstrengeling.

De rechtse partijden kunnen daar nog wat van leren.
Het is vrij om in Nederland een politiek tv-programma te beginnen, zo lang je genoeg leden (publieke omroep) of geld (commercielen) hebt.

Dus: begin maar wat zou ik zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')