ik ookquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:07 schreef Ieneminie het volgende:
ow, ElisaB, ik ziet hier met tranen in mn ogen! Arme Dirkje!!
ach meid, ik ken het maar al te goed.quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tsja, het is van alles bij elkaar. Pokkehontas en ik hadden het er net over. Het is verdrietig, het is sneu, het is een teleurstelling, het is gemis, het is balen, het is een beetje bozig, het is langzaam aan een desillusie, het is zelfs een beetje twijfel (hadden we Pluim tóch moeten laten steriliseren), en ik heb zo te doen met die kleine wurmpjes...
Voor Pjèr zakt de moed me niet in de schoenen. Vannacht zit ik er gewoon weer naast. En als het moet de rest van de week ook. We zullen ook voor hem gewoon weer doen wat we kunnen. Het gaat redelijk goed met hem. Denk ik...
Ik krijg een beetje een deja-vu gevoel. Moet denken aan het topic waar het er nog om ging of Pluim op een gegeven moment nou wel of niet zou gaan bevallen. Nou ja, whatever: ik dénk dat het redelijk gaat met Pjèr, maar we moeten het maar weer afwachten.
Duimen we nog, of bedenken we beter iets anders
Er is niet zoveel uit te zoeken denk ik. Een opeenstapeling van vette pech, waar geen kruid tegen gewassen was / is.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:44 schreef SHE het volgende:
Heb je al laten uitzoeken hoe dit kan?
Pjèr says thank youquote:* SHE stuurt kleine pjer alle good vibes die ze heeft
Dikke knuffel Elisa...wat zal jij je klote voelen zeg
*aansluit*quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:05 schreef Yolli het volgende:
Mensen.... ik denk dat een grote, warme virtuele FOK! grouphug voor Elisa en Pokkahontas EN Pjèr natuurlijk op zn plek is...
Wie sluit aan?
ja dat dacht ik dus ook even kijken hoe het met ze gaatquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:18 schreef Merisse het volgende:
Ik denk zal eens even kijken hoe het met de drie donsjes van Pluim gaat, zijn er twee niet meerElisa, wat enorm verdrietig... *duimt voor Pjer*
Wat leuk, fijn dat het goed gaat met de 2 kittensquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:41 schreef frontignan het volgende:
ps bij ons zijn op woensdag 19 april 3 kittens geboren waarvan er daarna 1 overleden is
de andere 2 maken het goed en zijn een poesje en katertje
Ik ben vandaag in gedachten een paar keer bij je geweest hoor. Bah, wat een situatiequote:Op vrijdag 21 april 2006 16:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Er is niet zoveel uit te zoeken denk ik. Een opeenstapeling van vette pech, waar geen kruid tegen gewassen was / is.
[..]
Pjèr says thank youAnd so do I... Ja, ik voel me zwaar verrot
![]()
Ow, da's liev van jequote:Op zaterdag 22 april 2006 00:36 schreef Pokkehontas het volgende:
Ja joh, ik dacht, ik wacht nog ff op de beeb![]()
Dat hoop ik ook echt! Ik hoop mee met julliequote:Op zaterdag 22 april 2006 00:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, da's liev van je
Ik hoop heel hard dat Pjèr vannacht de opleving krijgt die hij nodig heeft
Aaaaww wat een hummeltjes...quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Van vanmorgen een uurtje of 6...
Dirkje met een natte neus:
[afbeelding]
Pjèr met een natte neus:
[afbeelding]
En net na zevenen...
[afbeelding]
... kwam ie ineens met zn neus boven het randje uit
Pokkehontas belde net: ze zijn weer afgetankt en ze heeft ze beiden mee terug. DA constateerde dat er nog leven genoeg in zit om het nog niet op te geven. Pokkehontas heeft onder supervisie van de DA zelf het vocht ingespoten en vanaf nu kunnen we dat dus zelf. Het advies: vanmiddag nog 10cl erin bij beide, vanavond nog 10cl erin. Bij twijfel bellen. Gaat het echt achteruit, dan is het tijd voor een andere beslissing, maar wat de DA betreft nu nog niet.
Ah neeeeeeeequote:Op vrijdag 21 april 2006 10:22 schreef ElisaB het volgende:
Nou...
Dirkje is er net stiekumpjes tussenuit gepiept. Toen ik om 10:00 bij ze ging kijken, lag Pjèr er schuin bovenop. En Dirkje was niet meer.
Gloeiende godver!
Ze heeft ontzettend hard haar best gedaan, maar het is haar niet gelukt
Arm poppie...
Ah gossie wat een poepiequote:Op vrijdag 21 april 2006 11:06 schreef ElisaB het volgende:
Zo, in een schoon bed, met de grote rode je-weet-wel-kater als interim-knuffel.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |