Dat heeft hij echt verdiendquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een stoer kereltje. We zullen een stoer urntje voor hem uitkiezen!
Ze draaien met z'n zessen vier praktijken. Volgens mij hebben ze er nog drie voor de boerderijdieren. En dus een hele harem assistentes. En nog iemand voor fysio en nog iemand voor gedragstherapie. Geloof ik. Een heel kluppie in elk geval en ze zijn zonder uitzondering bijzonder vriendelijkquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:35 schreef golfer het volgende:
Tering , wat een batterij DA's hebben jullie daar voor je klaar staan.
Dat moet dus wel goed komen met zoveel personen.
* golfer verder duimt.
Ja, ik heb werkelijk niet het idee dat we méér voor Herman hadden kunnen doen. Hooguit hadden we 's nachts nog naar de praktijk kunnen gaan voor vocht, maar dat had hem zeer waarschijnlijk niet meer geholpen. Hij was er zo slecht aan toe; daar was geen redden meer aan.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:37 schreef Vava het volgende:
Dat heeft hij echt verdienden jullie hebben hebben zo ontzettend jullie best gedaan! Zeker weten!
![]()
Ja kan nu eenmaal niet meer doen dan je best.... en dat hebben jullie gedaan.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, ik heb werkelijk niet het idee dat we méér voor Herman hadden kunnen doen. Hooguit hadden we 's nachts nog naar de praktijk kunnen gaan voor vocht, maar dat had hem zeer waarschijnlijk niet meer geholpen. Hij was er zo slecht aan toe; daar was geen redden meer aan.
Het blijft f*cking akelig en ik kan het nog steeds niet echt verdragen, maar ik heb er wel rust van. If you know what I mean.
Psies!quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:43 schreef ondeugend het volgende:
Ja kan nu eenmaal niet meer doen dan je best.... en dat hebben jullie gedaan.
Concentreren op de overgebleven punkies dan maar.
gaan jullie dirkje nog een andere naam geven, of houden jullie het zo? aangezien dirkjequote:Op vrijdag 21 april 2006 01:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Psies!
Over concentreren gesproken: ik heb net gevoederd. Pjèr drinkt weer als een bootwerker en heeft sinds 21:00 niet meer gepoept. Dirkje wilde niet zoveel en heeft wel een beetje gepoept, maar niet extreem veel.
En nu zijn jullie écht weer helemaal op de hoogte
Ja, volkomen begrijpelijk, je wilt gewoon het beste voor zo'n schatje maar hij was nog zo klein en kwetsbaar. Volgens mij hebben jullie alles gedaan wat jullie konden doen, tot een bepaald punt konden jullie Herman helpen maar verder moest hij het echt zelf doen en dat kon hij niet en als hij het al niet kon dan kon de hele wereld wel alles doen, wat niet gaat dat gaat niet.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, ik heb werkelijk niet het idee dat we méér voor Herman hadden kunnen doen. Hooguit hadden we 's nachts nog naar de praktijk kunnen gaan voor vocht, maar dat had hem zeer waarschijnlijk niet meer geholpen. Hij was er zo slecht aan toe; daar was geen redden meer aan.
Het blijft f*cking akelig en ik kan het nog steeds niet echt verdragen, maar ik heb er wel rust van. If you know what I mean.
Ik zal morgen eens met mn betere helft overleggen, maar volgens mij houden we het zo hoorquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:53 schreef Mobster273 het volgende:
gaan jullie dirkje nog een andere naam geven, of houden jullie het zo? aangezien dirkje
ook een vrouwennaam zou kunnen zijn...
en pjér lijkt me gewoon zo blijven, maar misschien hebben jullie voor hem ook wel een andere naam....
ok, ik ben het er mee eens, niet dat jullie je daar ook maar iets van aan zullen trekkenquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens met mn betere helft overleggen, maar volgens mij houden we het zo hoor
We vonden geloof ik dat Dirkje nog bofte dat ze Dirkje heet
emancipatie was ook duidelijk niet het idee achter voorgaande opmerkingenquote:Op vrijdag 21 april 2006 02:02 schreef Vava het volgende:
Wat emancipatie in namen is niet zo erg hoor![]()
Mijn opmerking was dan ook alleen op de namen gerichtquote:Op vrijdag 21 april 2006 02:04 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
emancipatie was ook duidelijk niet het idee achter voorgaande opmerkingen
Het had tenslotte ook nog Bert kunnen zijn geweest.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:57 schreef ElisaB het volgende:
En we willen ook echt alles weten over hun poepgedrag hè.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Psies!
Over concentreren gesproken: ik heb net gevoederd. Pjèr drinkt weer als een bootwerker en heeft sinds 21:00 niet meer gepoept. Dirkje wilde niet zoveel en heeft wel een beetje gepoept, maar niet extreem veel.
En nu zijn jullie écht weer helemaal op de hoogte
Ik wist hetquote:Op vrijdag 21 april 2006 02:49 schreef ondeugend het volgende:
En we willen ook echt alles weten over hun poepgedrag hè.
Echt waar....
Goedzoquote:Op vrijdag 21 april 2006 02:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wist het
En daarom nog even dit: Dirkje heeft zojuist een flesje leeggedronken. Pjèr wilde niet wakker worden
quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wist het
En daarom nog even dit: Dirkje heeft zojuist een flesje leeggedronken. Pjèr wilde niet wakker worden
Ik denk het ook niet. En hoewel ik van opgeven niet wil weten, begin ik de laatste uren een vaag onbestemd gevoel te krijgen. Gisteren wist ik het vrij zeker: vocht erin en gáán. Maar als we nu zo naar haar kijken... Ze heeft een enorme buik en ik heb geen idee wat er zich daarbinnen afspeelt. Maar kloppen doet het niet volgens mij.quote:Op vrijdag 21 april 2006 07:15 schreef XcUZ_Me het volgende:Dirkje moet het wel halen hoor!
Mocht het toch misgaan, aan jullie zorg heeft het in ieder geval níet gelegen
Dirkje is een ouderweste oer hollandse naam voor een pronte dame. Een naam die staat als een huisquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:57 schreef ElisaB het volgende:
laat zien danquote:Op vrijdag 21 april 2006 08:52 schreef ElisaB het volgende:
Pokkehontas is weer onderweg naar de DA. Die had haar eerste klant om 9:00, maar we konden nog net even voorlangs. En dus zullen we het zo wel horen. Bleh
Overigens is Pjèr net uit de doos geklommen. Die heeft het dus écht hoog in zn bol. I have the pictures to proove it![]()
Van vanmorgen een uurtje of 6...quote:
Kijk mama, met mijn ogen dicht!quote:
het is misschien verstandig te wachten met je ontdekkingstocht tot je wat kan zienquote:
Da's een doorzettertje, die staat al klaar om de wereld te gaan verkennen !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |