Dat natuurlijk ookquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:54 schreef Bos81 het volgende:
Hij kan altijd nog de toto gewoon invullen en tijdens het seizoen inspringen, als iemand het steeds niet invult, lijkt me
Si Señorquote:Op zondag 30 juli 2006 22:28 schreef dndiek het volgende:
Wil iedereen even zijn deelname bevestigen?
quote:Op zondag 30 juli 2006 22:28 schreef dndiek het volgende:
Yep, ik ben erbij met Nasticquote:Op zondag 30 juli 2006 22:28 schreef dndiek het volgende:
ook even in het Serie A toto topic kijken jijquote:
27 augustus uit mijn hoofdquote:Op maandag 31 juli 2006 16:32 schreef Chiel-Montagne het volgende:
bevestigd. Wanneer start de Primera Division trouwens?
Bedankt! Had het net ook al gevonden.quote:
Wil wel meedoen. Wijs me maar een clubje toe, als die er nog is.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:51 schreef dndiek het volgende:
Zijn er nog mensen die hier aan mee willen doen.... Zoek een club uit die nog niet bezet is
*KICK*
Dat mag altijdquote:Op maandag 31 juli 2006 16:43 schreef Beschouw het volgende:
Dan doe ik toch mee zonder club.
Geen idee, anders bij dezequote:Op maandag 31 juli 2006 16:49 schreef VoreG het volgende:
Ben ik al bevestigd?
Goed planquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:04 schreef jojomen4 het volgende:
Wat ik graag ook ff aan iedereen wil vragen is of ze straks ook echt wekelijks meedoen? Als het nu zeg maar al een behoorlijke tijd duurt dat ze bevestigen of ze mee doen of niet vraag ik me af of ze straks wel actief mee zullen doen.. als ze het idee hebben van niet kunnen beter de mensen op de wachtlijst (die eventueel wel actief zijn) mee doen.
2quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:50 schreef DutchGooner het volgende:
1
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:04 schreef jojomen4 het volgende:
Wat ik graag ook ff aan iedereen wil vragen is of ze straks ook echt wekelijks meedoen? Als het nu zeg maar al een behoorlijke tijd duurt dat ze bevestigen of ze mee doen of niet vraag ik me af of ze straks wel actief mee zullen doen.. als ze het idee hebben van niet kunnen beter de mensen op de wachtlijst (die eventueel wel actief zijn) mee doen.
Schrik schrikquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:27 schreef dndiek het volgende:
Zal ik de deadline dan maar op het einde van je vakantie leggen?
Geef ze dan gewoon tot een week, voordat de competitie begint.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:32 schreef dndiek het volgende:
weekend van de 27e
Het maakt mij niet uit wie er wel of niet mee doen hoor maar als je dus tot laatste week van aug wil wachten houd dat in dat die mensen misschien niet heel vaak op het forum zitten. Als het tijdens het seizoen zo is heb je veel weken waarin geen standen aangegeven worden en je dus misschien maar met z'n 12'en speelt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:41 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Geef ze dan gewoon tot een week, voordat de competitie begint.
Vind ik ook. Natuurlijk kan het wel eens voorkomen dat een user het een keer een week vergeet, Dat vind ik uiteraard niet erg, tenzij het vaak gebeurtquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:47 schreef dndiek het volgende:
En het spel is wel veel leuker als iedereen gewoon wekelijks zijn toto invult
Dat gaat dit jaar niet lukkenquote:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:13 schreef dndiek het volgende:
Wie wil er meedoen met Espanyol ??
er staat Barcelona inquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:19 schreef Beschouw het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met zo'n logo zou ik ook niet willen spelen, maar hopelijk is er iemand die dat wel wil.
Volgende week zaterdag. Barça en Sevilla spelen dinsdag pas door hun wedstrijd om de supercupquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:13 schreef Ricky_ het volgende:
Wanneer begint de eerste ronde?
Al gevonden, 27 augustus dus.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:13 schreef Ricky_ het volgende:
Wanneer begint de eerste ronde?
Gelieve vanaf volgende week in het nieuwe topic de toto in te vullen... dan kan ik het tenminste allemaal overzienquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:29 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Al gevonden, 27 augustus dus.
Deportivo - Zaragoza 1
Recreativo - Mallorca 2
R. Madrid - Villarreal 1
Sevilla - Levante 1
Athletic - R. Sociedad X
Valencia - Betis 1
Racing - At. Madrid 2
Osasuna - Getafe X
Celta - Barcelona 2
Espanyol - Gimnàstic 1
Zal ik doen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:32 schreef dndiek het volgende:
[..]
Gelieve vanaf volgende week in het nieuwe topic de toto in te vullen... dan kan ik het tenminste allemaal overzien
Vraag me nu al de hele tijd af wat die X inhoudt, is dit voor gelijkspel?quote:Recreativo - Mallorca X
Erg mooi gemaaktquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:06 schreef WeebI het volgende:
[afbeelding]
ze gaan er allemaal zo uit zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |