Dat gaat dit jaar niet lukkenquote:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:13 schreef dndiek het volgende:
Wie wil er meedoen met Espanyol ??
er staat Barcelona inquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:19 schreef Beschouw het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met zo'n logo zou ik ook niet willen spelen, maar hopelijk is er iemand die dat wel wil.
Volgende week zaterdag. Barça en Sevilla spelen dinsdag pas door hun wedstrijd om de supercupquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:13 schreef Ricky_ het volgende:
Wanneer begint de eerste ronde?
Al gevonden, 27 augustus dus.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:13 schreef Ricky_ het volgende:
Wanneer begint de eerste ronde?
Gelieve vanaf volgende week in het nieuwe topic de toto in te vullen... dan kan ik het tenminste allemaal overzienquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:29 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Al gevonden, 27 augustus dus.
Deportivo - Zaragoza 1
Recreativo - Mallorca 2
R. Madrid - Villarreal 1
Sevilla - Levante 1
Athletic - R. Sociedad X
Valencia - Betis 1
Racing - At. Madrid 2
Osasuna - Getafe X
Celta - Barcelona 2
Espanyol - Gimnàstic 1
Zal ik doen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:32 schreef dndiek het volgende:
[..]
Gelieve vanaf volgende week in het nieuwe topic de toto in te vullen... dan kan ik het tenminste allemaal overzien
Vraag me nu al de hele tijd af wat die X inhoudt, is dit voor gelijkspel?quote:Recreativo - Mallorca X
Erg mooi gemaaktquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:06 schreef WeebI het volgende:
[afbeelding]
ze gaan er allemaal zo uit zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |