24, is dat ook zoeen vage n00b serie? :/quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:45 schreef MrBean het volgende:
Zelfs ik, als persoon die nooit 24 heeft gezien, weet wie Jack Bauer is.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:43 schreef Zwansen het volgende:
Wie is Jack?
Van 24 duh-uh!quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:44 schreef Devlinsect het volgende:
Is Jack een broer van Frans?
Wie is Scofield?quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:43 schreef Zwansen het volgende:
Wie is Jack?
Over dat spelletje uit de late jaren '90.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nog nooit gezien. Waar gaat het over?
't Is een beetje een stomme n00b serie.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nog nooit gezien. Waar gaat het over?
Jack is enkelvoud.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:49 schreef ehqo het volgende:
Wat een homofielen. Ik stem niet.
Boeiend. Dat maakt 'm niet minder cool ofzo.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:56 schreef LSS het volgende:
De TS weet niet eens hoe de Michael Scofield schrijft.![]()
Nou ja, als die vent toch je grote held is dan moet je toch wel zijn naam correct weten te typen imo.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:56 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Boeiend. Dat maakt 'm niet minder cool ofzo..
quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:59 schreef Devlinsect het volgende:
Zoek je op google naar Jack Bauer. Vind je deze Belg:
[afbeelding]
![]()
![]()
Onwetendenquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:06 schreef boebiedoe het volgende:
Scofield staat voor, zoals verwacht..
Offtopic:quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:06 schreef boebiedoe het volgende:
Scofield staat voor, zoals verwacht..
quote:Yvonne says:
Ook al steek je Silmarwen in de fik in een lampenzaak, dan nog is ze geen helder licht
Jack Bauer is een uitgerangeerde bouwwerker en Michael Scofield is onze held.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:08 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ontopic: Wie de nueck zijn die gasten?
"I don't really have one ready, but I suppose I could riff a list of things I care as little about as our last week together. Let's see: low-carb diets, Michael Moore, the Republican National Convention, Kabbalah and all Kabbalah-related products, high definition TV, the Bush daughters, wireless hot spots, The O. C., the U.N., recycling, getting Punk'd, Danny Gans; the Latin Grammys, the real Grammys, Jeff the Wiggle that sleeps too damn much, the Yankees payroll, the red states, the blue states, every hybrid car, every talk show host, everything on the planet, everything in the solar system, and everything that exists, past, present and future in all discovered and undiscovered dimensions. Oh, and Hugh Jackman."quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:05 schreef Mustard_Man het volgende:
what has 2 thumbs and doesnt give a crap? BOB KELSO!
OK, duidelijk.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:11 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Jack Bauer is een uitgerangeerde bouwwerker en Michael Scofield is onze held.
Daar komt het min of meer op neer.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:47 schreef ehqo het volgende:
GODVER. Ik wou weten waar Jack Scofield eigenlijk in mee doet en dacht even dat zijn blauw gekleurde naam een link met info was.Nu heb ik op hem gestemd.
dus jij vind scofield een lekkertje?quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:42 schreef Baklap het volgende:
Die Jack Bauer is wel verdomde lelijk zeg. Hoe kan zo'n rotkop de hoofdrol krijgen in een serie?
aaah de serie is natuurlijk matig, dat verklaart alles.
Scofield![]()
Ik wel..quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:52 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
dus jij vind scofield een lekkertje?![]()
Nee, waarschijnlijk kan hij zo'n alinea niet eens onthouden. Dit verklaart gelijk waarom hij de tatoeages maar op zijn lichaam liet zetten.quote:The Sunday before you killed my wife... Teri and I went to the boardwalk in Venice just watching all the rollerbladers and musicians, laughing at the crazy people, spending time together. And Teri sees this sno-cone stand. She giggles like a kid. She takes off running, she wants to get in line, she wants one. I remember I was watching her, I was just... I couldn't help myself. When I look up at her she's talking to this old lady in line behind her and the two of them are laughing, and I'm thinking to myself, how the hell does she do that. How does she strike up a conversation with an absolute stranger? And they just start laughing. Like they'd been friends forever. That's a GIFT. I remember thinking, God, I wish I could do that. But I can't. That was Teri. My wife. That's what you took from this world, Nina. That's what you took from me, and my daughter. I just wanted you to know that.
1 plaatje is ook wel genoegquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:11 schreef Life het volgende:
Hoor je Scofield ooit zulke mooie doordachte zinnen zeggen?
[..]
Nee, waarschijnlijk kan hij zo'n alinea niet eens onthouden. Dit verklaart gelijk waarom hij de tatoeages maar op zijn lichaam liet zetten.
Oh en:
-teveel plaatjes-
Mongool.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:11 schreef Life het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk kan hij zo'n alinea niet eens onthouden. Dit verklaart gelijk waarom hij de tatoeages maar op zijn lichaam liet zetten.
Oh en:
Veel vrouwen vinden van wel...quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:52 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
dus jij vind scofield een lekkertje?![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 20:45 schreef Myers het volgende:
Oke, laten we nog 1 keer alle feiten op een rij zetten.
[afbeelding]
Jack Bauer:
EDUCATION:
LASD - Basic SWAT School
Master of Science, Criminology and Law - University of California (Berkeley)
Bachelor of Arts, English Literature - University of California (Los Angeles)
Special Forces Operations Training Course
MILTARY:
US Army - Combat Applications Group,
Delta Force Counter Terrorist Group
EXPERIENCE:
Department of Defense, Washington DC – Special Assistant to the Secretary of Defense
CTU – Director of Field Operations, Los Angeles Domestic Unit
CTU – Former Special Agent in Charge, Los Angeles Domestic Unit
Los Angeles PD - Special Weapons and Tactics
Bereikt: (SPOILERS VOOR ALLE 5 DE SEIZOENNEN)
- Het leven van zijn eigen familie gered terwijl heel CTU en de LAPD achter hem aanzaten
- Tweemaal het leven van een presidentskandidaat gered.
- Tweemaal een ontploffing van een atoombom in Los Angeles voorkomen
- Gemarteld totdat hij een hartstilstand kreeg, maar gaf geen kik, wist toen te ontsnappen
- Complot om een 3e wereldoorlog te veroorzaken ontrafeld, oorlog voorkomen
- Binnen een uur uit een maximum security gevangenis ontsnapt
- Amerika gered van een gevaarlijk virus
- Meltdown van 100 kerncentrales voorkomen
- Het leven van Secretary of Defense + dochter gered
- Het leven van enkele tientallen mensen op een vliegveld gered
- Het voorkomen van de verspreiding van zenuwgas
- Nog een hoop undercover missies waar de kijker niet veel van weet
[afbeelding]
Michael Scofield:
EDUCATION:
Master of Science, Civil Engineering
EXPERIENCE:
Structural Engineer at Middleton, Maxwell and Schaum.
Bereikt:
- Kan zijn eigen veters strikken
- Mislukte ontsnappingspoging na 13 afleveringen
- Voor elkaar gekregen om na 17 afleveringen nog niks bereikt te hebben in zijn ontsnappingspoging en daardoor het leven van zijn broer ernstig in gevaar brengt.
Elke kleuter komt na deze vergelijking tot de conclusie, dat Jack Bauer zeer cool is en niet te evenaren valt, ook niet door een jongetje als Michael Scofield.
Klopt. Jack heeft meer plaatjes nodig om mensen te overtuigen dan Michaelquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:15 schreef Life het volgende:
[..]
In vergelijkenis verdient Jack meer plaatjes dan Michael.
Nee, Scofield wint toch welquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:42 schreef Myers het volgende:
Michael Scofield, dat is toch geen uitdaging meer voor Jack man.
Gaat altijd wel makkelijk met vrouwen ja, omdat iemand op tv is die ineens het einde. Kortzichtig.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:53 schreef Mustard_Man het volgende:
het gaat over de coolheid van de persoon, maar ondertussen zitten al die wijfe en homofieltjes op scofield te stemmen omdat hij er schijnbaar lekker uit ziet.
falers![]()
Jack Bauer komt toch ook op tvquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:57 schreef ehqo het volgende:
[..]
Gaat altijd wel makkelijk met vrouwen ja, omdat iemand op tv is die ineens het einde. Kortzichtig.
JACK GVD IS DE BESTEquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:00 schreef Evil_Jur het volgende:
Jack Bauer all the fucking way.
* ijsmeis steekt een vinger op.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:26 schreef Evil_Jur het volgende:
Hoeveel van de mensen die gestemd hebben, hebben ook daadwerkelijk beide series gevolgd?
We noemen Frans Bauer toch ook niet Frans de Boer?quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:02 schreef LSS het volgende:
Jack Bauer is in het Nederlandsch trouwens Jakob de Boer![]()
Gewoon gejat van Chuck Norris helaas.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:08 schreef RedFever007 het volgende:
http://www.notrly.com/jackbauer/index.php?topthirty![]()
Een paar quotes
If everyone on "24" followed Jack Bauer's instructions, it would be called "12".
Jack Bauer once forgot where he put his keys. He then spent the next half-hour torturing himself until he gave up the location of the keys.
If it tastes like chicken, looks like chicken, and feels like chicken, but Jack Bauer says its beef. Then it's fucking beef.
Jack Bauer played Russian Roulette with a fully loaded gun and won.
![]()
Duh. Hoe kon ik anders weten dat Jack Bauer een waardeloze van zijn gun afhankelijke mongool is.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:26 schreef Evil_Jur het volgende:
Hoeveel van de mensen die gestemd hebben, hebben ook daadwerkelijk beide series gevolgd?
* ijsmeis zwijmeltquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:29 schreef MrDrako het volgende:
Scofield is meer de blije acteur die in het normale leven een nicht is die niet kan kiezen tussen 2 roze shirts.
USP's zijn stoer.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:29 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Duh. Hoe kon ik anders weten dat Jack Bauer een waardeloze van zijn gun afhankelijke mongool is.
Je vergelijkt nu een acteur met een personagequote:Op dinsdag 18 april 2006 16:29 schreef MrDrako het volgende:
Jack bauer is de typische stoere agent die de wereld even zal redden, vergelijkbaar met de cowboys van vroagah,
Scofield is meer de blije acteur die in het normale leven een nicht is die niet kan kiezen tussen 2 roze shirts.
Die Uber trieste Scofield is afhankelijk van een tatoeage,dat is pas zieligquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:29 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Duh. Hoe kon ik anders weten dat Jack Bauer een waardeloze van zijn gun afhankelijke mongool is.
Bauer met z'n horloge-ding danquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:36 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Die Uber trieste Scofield is afhankelijk van een tatoeage,dat is pas zielig![]()
![]()
Scofield
Bauer![]()
Kon je het hoge kwaliteitsniveau weer eens niet aanquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:42 schreef booo het volgende:
[..]
Ohh, dan heb ik het fout![]()
Moet je nagaan hoe snel ik daar al ben afgehaakt![]()
Het ging mij om het uiterlijk, waar denk je aan als je hun foto's naast elkaar ziet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:34 schreef booo het volgende:
[..]
Je vergelijkt nu een acteur met een personage![]()
Zo is het maar netquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:44 schreef Mustard_Man het volgende:
ik volg beide series, en ja ik vind prison break ook wel leuk maar scofield is gewoon een mietje. dat straalt hij ook echt uit in de serie.die russische mafia meneer in prison break is bijvoorbeeld al veeeeeeeeeeel stoerder dan scofield.
24 is vet en jack bauer straalt ultieme stoerheid uit.
jack bauer zou ook zo scofield en zn debiele broer terug het gevang inschoppen mochten ze ooit ontsnappen.
dus jack bauer = win
Geloof je het zelfquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:50 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Scofield zou ook zo de president redden mocht het nodig zijn..
Bek houden, omgehooggevallen high-tech 9mm Bauer pussy.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:51 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Geloof je het zelf![]()
![]()
Scofield pussy![]()
Bauer weet tenminste hoe je met een 9MM om moet gaan, scofield weet niet eens hoe je het schrijftquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:53 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Bek houden, omgehooggevallen high-tech 9mm Bauer pussy..
Integendeel. Al die pubers vinden zo'n high-tech CTU eenheid met al die leuke speeltjes en wapens natuurlijk helemaal geweldig. Een echte kenner/volwassene kijkt naar het verhaal, de psychologische aspecten en de genialiteit ervan. En het blijkt maar weer dat de kenners in de meerderheid zijn op dit forum. De rest mag een topic openen in PUB "check Bauer zijn 9mmquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:57 schreef Mustard_Man het volgende:
als alleen 18+ers mochten stemmen dan had jack bauer zo gewonnen.
Precies. Jack Bauer, it is! Schofield is een mietje vergeleken met hem.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:00 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Een echte kenner/volwassene kijkt naar het verhaal, de psychologische aspecten en de genialiteit ervan.
Toch is de discussie die ik op veel andere fora zie Vic Mackey VS Jack Bauer. Ik weet niet wie dat zou winnen...quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:56 schreef Mustard_Man het volgende:
gadver vic mackey vind ik dan weer wél een loser.
Scofield heeft vast ervaring.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:10 schreef Forcefuzz het volgende:
Jack Bauer zou het nog niet eens 1 dag volhouden in Fox River Prison zonder verkracht te worden door hem:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:10 schreef Forcefuzz het volgende:
Jack Bauer zou het nog niet eens 1 dag volhouden in Fox River Prison zonder verkracht te worden door hem:
[afbeelding]
Wtf dat plaatje door de qoute heen!quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:20 schreef TC03 het volgende:
[afbeelding]
[..]
Precies. Jack Bauer, it is! Schofield is een mietje vergeleken met hem.
Prison Break is zo overrated. Hey laten we ontsnappen! Nee dat kan niet! Oh dan doen we het zo! Nee dat kan ook niet! Oh dan doen we het zo! Nee dat kan ook niet! Oh toch wel! Hey laten we z'n broer dood maken! Oh nee toch niet! Of wel! Of niet!
[afbeelding]
Die smilie is er ook met Palmers hoofd. Heb je die ook?quote:
Die heb ik ook ja.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:18 schreef Zombine het volgende:
[..]
Die smilie is er ook met Palmers hoofd. Heb je die ook?
Heb Jack gestemd! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:50 schreef Devlinsect het volgende:
Kan Jack net zo goed zingen als zijn broer?
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:04 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bauer mag blij zijn dat hij vergeleken wordt met Scofield![]()
Pff, Prison Break wordt vast binnen de korste keren gecancelled. Jack verdedigt de vrije wereld al 5 jaar, en over 5 jaar nog steeds!quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:04 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bauer mag blij zijn dat hij vergeleken wordt met Scofield![]()
Rare vergelijkingquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:23 schreef AffenStrudel het volgende:
Jack strijdt tegen criminelen. Micheal is een crimineel.
Michael is dus cooler.
Heb je Jack Bauer wel eens iemand zien ondervragen? Dat is cool.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:23 schreef AffenStrudel het volgende:
Jack strijdt tegen criminelen. Micheal is een crimineel.
Michael is dus cooler.
http://www.bauercount.com/quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:49 schreef Evil_Jur het volgende:
Wat is trouwens de bodycount van Jack na 5 seizoenen?
Hey, dat had ik in je fotoboek gepost.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:11 schreef Life het volgende:
Ik kan bevestigen dat dit geen mythe is.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:56 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik heb mij laten vertellen dat veel mensen deze monoloog houden als ze oog in oog komen te staan met de moordenares van hun vrouw.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:56 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hey, dat had ik in je fotoboek gepost.![]()
Dat geeft nog maar eens aan dat fans over de hele wereld zo'n mooi tragische monoloog vol dramatiek memoriseerden. Ik heb mij laten vertellen dat veel mensen deze monoloog houden als ze oog in oog komen te staan met de moordenares van hun vrouw.
Maar goed, omdat 1 plaatje meer dan 18 woorden zegt:
[[url=http://i3.tinypic.com/vsksw5.jpg]afbeelding][/url]
Je vergeet dat Jack oneindig veel cooler is dan Michaël Schooieveld.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:19 schreef Jay_Snake het volgende:
het zijn totaal verschillende characters in totaal verschillende series...
Een PB-fan die over realisme gaat beginnen! Boh!quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:20 schreef Shirley het volgende:
Scofield natuurlijk! Sowieso omdat het een lekker hapje is, maar Prison Break is gewoon super! Stomme 24 met onrealistisch verhaaltje, alsof 1 lame ass sukkeltje de hele wereld kan redden
Ik vind het geloofwaardiger dan 24. Kon me ook totaal niet boeien.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Een PB-fan die over realisme gaat beginnen! Boh!
quote:
In het Prison Break topic:quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je vergeet dat Jack oneindig veel cooler is dan Michaël Schooieveld.
Hiermee acht ik bewezen dat jack de bouwer dit soort lage streken nodig heeft om ook maar een schijn op te werpen dat hij misschien cooler is.quote:
Precies! Er is sabotage in het spel!quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:26 schreef Silentuz het volgende:
[..]
[..]
In het Prison Break topic:
[..]
Hiermee acht ik bewezen dat jack de bouwer dit soort lage streken nodig heeft om ook maar een schijn op te werpen dat hij misschien cooler is.
Dus is de poll niet meer betrouwbaar.
En dus door de lage streek van de jack de bouwer fanclub, is michael scofield automatisch de coolste persoon in dit universum
Ssst...wees maar stil...Ga in een hoekje zitten huilen omdat Michael niet winnen kan.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:26 schreef Silentuz het volgende:
blablabl
Tevens acht ik daarmee bewezen dat Michael fans dommer zijn, mochten ze daadwerkelijk geklikt hebben.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:26 schreef Silentuz het volgende:
ik heb niet gekliktquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:30 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Tevens acht ik daarmee bewezen dat Michael fans dommer zijn, mochten ze daadwerkelijk geklikt hebben.
Wellicht moet je deze post even weghalen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:34 schreef DaMart het volgende:
shalalala
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:20 schreef Shirley het volgende:
Scofield natuurlijk! Sowieso omdat het een lekker hapje is, maar Prison Break is gewoon super! Stomme 24 met onrealistisch verhaaltje, alsof 1 lame ass sukkeltje de hele wereld kan redden
Ik heb vast iets gemist, maar is deze beschrijving beter?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:36 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wellicht moet je deze post even weghalen.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb vast iets gemist, maar is deze beschrijving beter?
Ah... tja... ik haat teruglezen in een topicquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:38 schreef -Mo- het volgende:
[..]
But still...niet dat we dat nodig hadden.![]()
Ja vervang die gast maar met Chuck Norris, dan hebben we tenminste nog een match. Zelfs Steven Siegal doet t nog beter probably.quote:
Zegt heel wat over jou.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:23 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik vind het geloofwaardiger dan 24. Kon me ook totaal niet boeien.
en mijn post over jouw domme redenatie lekker negeren he, heerlijk dat zelfdeceptie of niet?quote:
Ik maak me er wat minder druk om dan jullie. Zou je ook eens moeten proberen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:46 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
en mijn post over jouw domme redenatie lekker negeren he, heerlijk dat zelfdeceptie of niet?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie je niet vaak gebeuren dat een poll zo gelijk op loopt!quote:
Waar heb je het over? Oh, bedoel je dit topic?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:01 schreef Crazykill het volgende:24 losers, gaan ze in topics linkjes posten naar die stem van Jack Bauer
How low can you go
dus omdat het je wat minder interesseert ga je automatisch debiel redeneren?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:47 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik maak me er wat minder druk om dan jullie. Zou je ook eens moeten proberen.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:02 schreef Game_Error het volgende:
Eps 17 + 18 + 19 van prisonbreak was trouwens weer gruwlijk
Ik zie anders nog meer pro Scofield votes in het 24 topic.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:03 schreef Crazykill het volgende:
[..]
PUB SC deel nummero achthondereenentachtig
Prison Break USA #7 lincoln oh noes!!!
![]()
Jaja, ik had hem al.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:03 schreef Crazykill het volgende:
[..]
PUB SC deel nummero achthondereenentachtig
Prison Break USA #7 lincoln oh noes!!!
![]()
Touché.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:05 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
dus omdat het je wat minder interesseert ga je automatisch debiel redeneren?![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:55 schreef DaMart het volgende:
[..]Sutherland is in Engeland geboren aan Canadeese ouders...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jack verdedigt Amerika!quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:08 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Sutherland is in Engeland geboren aan Canadeese ouders...
Kansloos dusquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:08 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Sutherland is in Engeland geboren aan Canadeese ouders...
quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:08 schreef Myers het volgende:
Ik heb deze topic even bestudeerd en ik heb een aantal verklaringen gevonden waarom mensen op Michael Scofield zouden stemmen.
1) Breezermeisjes van 14 jaar oud, zoals Shirley, vinden Scofield knapper, maar kennen waarschijnlijk beide series niet.
Pffquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:10 schreef Zombine het volgende:
Na dit topic dan maar een poll "24 versus prison break"?
Enig gevoel voor humor en sarcasme is jouw kennelijk vreemd. Achja, wat verwacht je van eenquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hilarisch om jullie obsessie te zien. Het is bijna ziekelijk.
Haha. Die verliest 24 nog veel harder. Hou dus maar op.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:10 schreef Zombine het volgende:
Na dit topic dan maar een poll "24 versus prison break"?
Je bent bijna net zo stoer als Jack Bauer zelf.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:08 schreef Myers het volgende:
Ik heb deze topic even bestudeerd en ik heb een aantal verklaringen gevonden waarom mensen op Michael Scofield zouden stemmen.
Daarom kunnen jullie de poll niet winnen en komen jullie in andere topic's aandacht vragenquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:11 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
PffNiet nodig, iedereen weet dat 24 veel beter is.
Ken je die mop van die lesbische negerin die ging koken? Ze vond de ketel zo zwart!quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:14 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Daarom kunnen jullie de poll niet winnen en komen jullie in andere topic's aandacht vragen![]()
Ik niet, ik geef jullie een eerlijke kans.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:14 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Daarom kunnen jullie de poll niet winnen en komen jullie in andere topic's aandacht vragen![]()
grappigquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:16 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik hoef Jack maar te bellen en Scofield verdwijnt van de planeet.
Gelukkig heeft jack het onrealistisch druk zodat er een wachtlijst van 34 jaar is en tegen die tijd is ie bejaardquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:16 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik niet, ik geef jullie een eerlijke kans.
de prison break kijkers begrijpen het 24 verhaal waarschijnlijk niet eens. Dan haken ze af en daarom vinden ze het niet leuk.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:15 schreef Mustard_Man het volgende:
zelfs als 24 zou verliezen dan komt dat vooral omdat prison break nu de "nieuwe" hype is. en dan nog niet al die voters te noemen die scofield kiezen omdat het een 'lekkertje' is.![]()
ik wed dat de gemiddelde leeftijd van de 24 voters een stukje hoger ligt, evenals het IQ.
Dit topic neemt echt ziekelijke vormen aanquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:16 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik niet, ik geef jullie een eerlijke kans.
Met z'n horloge zekerquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:16 schreef DaMart het volgende:
Scofield heeft maanden nodig om te ontsnappen... Jack heeft 2 seconden nodig om Scofield weer achter de tralies te krijgen
ik heb seizoen 1 2 en 4 van 24 gezien en ik vind PB toch een kilometer beter (maar PB is zo goed dat 24 ook goed is ondanks het verschilquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:17 schreef Repeat het volgende:
[..]
de prison break kijkers begrijpen het 24 verhaal waarschijnlijk niet eens. Dan haken ze af en daarom vinden ze het niet leuk.
Jack kan alles tegelijk hoor.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:17 schreef Game_Error het volgende:
[..]
Gelukkig heeft jack het onrealistisch druk zodat er een wachtlijst van 34 jaar is en tegen die tijd is ie bejaard
Ik vind het steeds grappiger worden!quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:17 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dit topic neemt echt ziekelijke vormen aan
En ondertussen stiekem om 24-NZB'tjes vragenquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:12 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Haha. Die verliest 24 nog veel harder. Hou dus maar op.
4) Alle argumenten wijzen naar Jack. Op Scofield stemmen is dus gewoon kortzichtig.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:08 schreef Myers het volgende:
1) Breezermeisjes van 14 jaar oud, zoals Shirley, vinden Scofield knapper, maar kennen waarschijnlijk beide series niet.
2) Sommige mensen kennen alleen Prison Break, en zijn dus niet op de hoogte van het feit dat Scofield nog geen fractie van Jack's coolheid bevat.
3) Sommige mensen weten diep in hun hart wel dat Jack de coolste is, zoals boebiedoe, maar ergeren zich aan de monopolie positie van Jack als coolste persoon ooit, en proberen op deze manier wat tegenwicht te bieden.
Ik heb werkelijk nog geen één goed argument gezien waarom Scofield beter is.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:17 schreef boebiedoe het volgende:
Kijk die 24 aanhang huilen en loze argumenten produceren om hun ongelijk goed proberen te praten.
Aandoenlijk.
Scofield is hem toch te slim af met een goed doordacht plan, ipv van dat schiet en ren werk van jackquote:
Alleen om te kijken om Jack in seizoen 5 nog iets voor elkaar kon krijgen. Wie weet kan ik dan nog enig begrip voor jullie standpunt opbrengen. Wat me heel sterk lijkt hoor.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
En ondertussen stiekem om 24-NZB'tjes vragen!
Voordat hij z'n plan heeft bedacht, heeft Jack hem al een kogel door z'n mooie koppie geschoten.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:20 schreef Game_Error het volgende:
[..]
Scofield is hem toch te slim af met een goed doordacht plan, ipv van dat schiet en ren werk van jack
Duhh, Scofield wint dit met gemakquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:19 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik vind het steeds grappiger worden!
S03E18 doet alles veranderenquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:18 schreef Game_Error het volgende:
[..]
ik heb seizoen 1 2 en 4 van 24 gezien en ik vind PB toch een kilometer beter (maar PB is zo goed dat 24 ook goed is ondanks het verschil)
Ik ga de FP mailen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:20 schreef Game_Error het volgende:
Ik ben nog steeds voor een frontpage poll trouwens
regel ff ietsquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:20 schreef Game_Error het volgende:
Ik ben nog steeds voor een frontpage poll trouwens
Breezermeisjes liegen altijd over hun leeftijd, je vertoont tevens ook de symptonen van een onderontwikkelde intelligentie waardoor 24 te moeilijk is voor jou om te volgen, daarom ben je afgehaakt. Prison Break heeft een simpel plot met een verwijfd ventje, ook iets wat breezermeisjes aantrekt.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:11 schreef Shirley het volgende:
[..]!
Ik een breezermeisje van 14? Beter bestuderen dan. Ik ken Prison Break, heb elke aflevering tot nu toe gezien, en 24 heb ik een paar keer gezien, maar daar vind ik gewoon niks aan.
Hilarisch om jullie obsessie te zien. Het is bijna ziekelijk.
Jack zou na 1 dag geklaard worden door T-Bag + Advocadoquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:22 schreef Mustard_Man het volgende:
ja slimme gozer die scofield, hoeveel afleveringen ook alweer nog voordat hij eindelijk uit die gevangenis ontsnapt?![]()
daarom is het nodig om CTU op te blazen in seizoen 2, hij had ze toch ook kunnen martellen? Scofield had dit veel doordachter aangepaktquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:22 schreef TC03 het volgende:
Ik vind dat hier een demoniserend sfeertje heerst.
Men schildert Scofield af als de perfecte man. Slim, sterk, scherp. Ondertussen wordt Jack Bauer geportretteerd als een één of andere Rambo. Dit beeld is zeer onjuist. Jack neemt verantwoordelijk, denkt na, neemt de juiste beslissingen en gebruikt geweld waar nodig. Jah, het is makkelijk om zonder pistool rond te lopen als je niet de L.A. moet verdedigen van een ramp met miljoenen doden als gevolg.
Dussssssssssssssssssssssssss.
T-bag zou al kruipend wanhopig Jack's veters vast houden.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:23 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Jack zou na 1 dag geklaard worden door T-Bag + Advocado![]()
Jack had binnen 1 uur van alle inmates zijn bitch gemaakt.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:23 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
JAck kan niks zonder CTU en pistoolquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
T-bag zou al kruipend wanhopig Jack's veters vast houden.
Alleen fok-leden kunnen stemmen toch?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:24 schreef cucemodre het volgende:
Oneerlijke strijd, iemand heeft een reflink op scholieren gepost en er dus +/-10 stemmen bij gejat!
Dat zijn die 24'tjesquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:24 schreef cucemodre het volgende:
Oneerlijke strijd, iemand heeft een reflink op scholieren gepost en er dus +/-10 stemmen bij gejat!
Hoe kan 'ie nou de wereld verdedigen als 'ie niet eens zijn eigen familie kan verdedigen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:22 schreef TC03 het volgende:
Ik vind dat hier een demoniserend sfeertje heerst.
Men schildert Scofield af als de perfecte man. Slim, sterk, scherp. Ondertussen wordt Jack Bauer geportretteerd als een één of andere Rambo. Dit beeld is zeer onjuist. Jack neemt verantwoordelijk, denkt na, neemt de juiste beslissingen en gebruikt geweld waar nodig. Jah, het is makkelijk om zonder pistool rond te lopen als je niet de L.A. moet verdedigen van een ramp met miljoenen doden als gevolg.
Dussssssssssssssssssssssssss.
Daar ook al?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:24 schreef cucemodre het volgende:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:23 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
En mensen uit Amerika!quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:24 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Alleen fok-leden kunnen stemmen toch?
Jack mag blij zijn als hij naast Tweener mag lopen, yoquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
T-bag zou al kruipend wanhopig Jack's veters vast houden.
Vooral van die trafoquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:24 schreef Myers het volgende:
[..]
Jack had binnen 1 uur van alle inmates zijn bitch gemaakt.
Dat is onder de gordel van die 24 nerds.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:24 schreef cucemodre het volgende:
Jack heeft een bodycount van ver boven de 100, en lang niet allemaal met hulp van CTU of zelfs een pistoolquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:24 schreef Game_Error het volgende:
[..]
JAck kan niks zonder CTU en pistool
Jack heeft zonder CTU een gijzeling van 40 mensen op een vliegveld beëindigd.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:24 schreef Game_Error het volgende:
[..]
JAck kan niks zonder CTU en pistool
Ligt klaar.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:26 schreef Game_Error het volgende:
Deel 2 komt er bijna aan, iemand al een goede OP klaarliggen, nog een poll? gaan de 24 fans nog harder onderuit
quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:24 schreef Mustard_Man het volgende:
Once, someone tried to tell Jack Bauer a "knock knock" joke. Jack Bauer found out who was there, who they worked for, and where the goddamned bomb was.
[afbeelding]
Ronduit meesterlijk!quote:If it tastes like chicken, looks like chicken, and feels like chicken, but Jack Bauer says its beef. Then it's fucking beef.
Als je goed kijkt zie je dat Jack op de helft van de plaatjes een gun vaast heeft, hij kan dus niet zonder, Scofield heeft in de hele gevangenis nog geen kun vastgehoudenquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:27 schreef Myers het volgende:
Hele boel plaatjes van een nepheld
Hier nog wat plaatjes voordat het topic vol is.
Nee, niet meesterlijk, wel waar maar ook gewoon gejat van www.chucknorrisfacts.comquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:28 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
![]()
![]()
Verzin je die quotes zelf of zijn daar nog echt sites voor?
Geniaal,
[..]
Ronduit meesterlijk!
http://www.notrly.com/jackbauer/index.php?topthirtyquote:Jack Bauer sleeps with a pillow under his gun.
Hij heeft ook nog geen zak bereikt daar.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:29 schreef Game_Error het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je dat Jack op de helft van de plaatjes een gun vaast heeft, hij kan dus niet zonder, Scofield heeft in de hele gevangenis nog geen kun vastgehouden
...En heeft dan ook nog steeds niks bereikt.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:29 schreef Game_Error het volgende:
Scofield heeft in de hele gevangenis nog geen kun vastgehouden
Scofield heeft maatjes nodig, Jack doet alles alleen. En bij hem lukt het voor de verandering.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:29 schreef Game_Error het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je dat Jack op de helft van de plaatjes een gun vaast heeft, hij kan dus niet zonder, Scofield heeft in de hele gevangenis nog geen kun vastgehouden
Dat kan gewoon hoor.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:29 schreef stFz het volgende:
kan de poll niet verder gaan in het volgende topic? Zou toch mogelijk moeten zijn?
quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:29 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Nee, niet meesterlijk, wel waar maar ook gewoon gejat van www.chucknorrisfacts.com
quote:Contrary to popular belief, America is not a democracy, it is a Chucktatorship.
Jack is een marionet van CTUquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Scofield heeft maatjes nodig, Jack doet alles alleen. En bij hem lukt het voor de verandering.![]()
Scofield heeft geen pistool nodig om zijn doel te bereikenquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:30 schreef -Mo- het volgende:
[..]
...En heeft dan ook nog steeds niks bereikt.![]()
Ja, dat vindt Jack wel leukquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:32 schreef Merkie het volgende:
En dan nog, wat een mietje die Michael. "Egh Haywiret, doe is je mondje open? Ja, toe maar." En dan hem laten kotsen. Weet je hoe Jack Bauer dat zou oplossen? Die duwt gewoon in 1x 2 vingers in zijn mond. Geen gezeik.
CTU is een marionet van Jack Bauer. 9 van de 10 keer wordt 'ie tegengewerkt door CTU. Maaaaaar gooed, ik heb dan ook nog maar alle 114 afleveringen gezien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |