ben hem ff up to date makenquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:42 schreef Googolplexian het volgende:effe de quotes weg en we hebben een OP
Op dat "vanaf 12:00 uur welkom" kom ik misschien nog terug ... dit in verband met de uitzendtijden van de voorbeschouwing.quote:Kan iedereen even checken of ze mail van me hebben gekregen? Nieuwsbrief is er hier uit aan iedereen die mij een aanmeldings-mail heeft gestuurd. En zoals eerder verzocht: Kunnen de mensen die anderen hebben aangemels ervoor zorgen dat deze ook de mail krijgen?
Vanaf 12:00 uur welkom. Degene die met de pendel komen zij er dan een kwartiertje later
Ik zou graag nog willen weten hoeveel mensen met de pendel wensen te reizen (vanaf Den Haag CS) zodat we weten of het een Fiat Panda of een dubbeldekker moet worden (bij wijze van spreken, hoor)
Ook nog even de mededeling dat de ruimte waar we gaan vertoeven nogal betonnerig is ... beetje zoals een echte pitbox. Houd rekening met het weer en je kleding want ik weet niet of het er koud gaat zijn.
13:00 begint de voorbeschouwingquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:51 schreef Googolplexian het volgende:
Mijn laatste dienstmededelingen van vorig topic:
[..]
Op dat "vanaf 12:00 uur welkom" kom ik misschien nog terug ... dit in verband met de uitzendtijden van de voorbeschouwing.
Check! 12:00 uur it isquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:55 schreef WEST het volgende:
[..]
13:00 begint de voorbeschouwingdus zou je het beste tussen 12:00 en 12:45 kunnen doen.
dan hoeven de mensen die ver weg wonen in feite ook niet ultra vroeg weg![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:06 schreef vinnyb het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hebben ze deze fantastische meet verzonnen, kijk ik er zo naar uit eens een keer met fans een F1 race te kijken (kijk bijna altijd alleen), ga ik echte live F1 auto's kunnen zien....
Gaan ze verzinnen dat Feyenoord () - Ajax (
) op dezelfde dag is (play-off meuk van voetbal enzo)... en laat ik nou al bijna een maand een passe-partout kaartje hebben... Ik vind het echt balen, maar ik moet me helaas afmelden...
Jullie a'maal iig heel veel plezier!!![]()
Ben ik even blij met mijn idee om de play-offs te boycotten. En zoals WEST al zegt de wedstrijd is toch nog redelijk vroeg afgelopen. Dus je kan altijd nog proberen te komen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:06 schreef vinnyb het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hebben ze deze fantastische meet verzonnen, kijk ik er zo naar uit eens een keer met fans een F1 race te kijken (kijk bijna altijd alleen), ga ik echte live F1 auto's kunnen zien....
Gaan ze verzinnen dat Feyenoord () - Ajax (
) op dezelfde dag is (play-off meuk van voetbal enzo)... en laat ik nou al bijna een maand een passe-partout kaartje hebben... Ik vind het echt balen, maar ik moet me helaas afmelden...
Jullie a'maal iig heel veel plezier!!![]()
Zo klopt ie wat beter.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:30 schreef WEST het volgende:
[..]
je weet toch dat feyennoord Ajax gaat verliezen
bovendien de wedstrijd is om 14:15 al afgelopen kan je mooi ff je naar de meet spoeden
Gaso gaat kijken wat hij kan betekenen in deze en we komen er later op terugquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:22 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb net de mail gelezen, ziet er allemaal puik uitToch nog een vraagje.. Is er een internetverbinding aanwezig? Ik heb nogal de gewoonte door de slechte regie goed op de livetiming te letten om zo onderlinge verschillen van rijders en evt. zelfs positiewisselingen te kunnen constateren (tja, addicted enzo
) ... Kan zelf evt. nog een laptop met beamer meenemen om dit aan de rest te laten zien!
Het was afhankelijk van de eindstand in de competitie of Feyenoord op donderdag of zondag thuis moest spelen. Mochten ze van Ajax weten te winnen, is het weer afhankelijk van de uitslag van de andere wedstrijd of ze volgende week donderdag of zondag thuis spelen. Niet echt dé manier om te plannen helaas.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:11 schreef Googolplexian het volgende:veel dingen lijken achteraf verzonnen geplanned te zijn op dezelfde datum ... of hebben mensen niet goed op zitten letten met inschrijven?
quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:38 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ben ik even blij met mijn idee om de play-offs te boycotten. En zoals WEST al zegt de wedstrijd is toch nog redelijk vroeg afgelopen. Dus je kan altijd nog proberen te komen.
[..]
Zo klopt ie wat beter.
Ach, wij zetten Feyenoord - Ajax dan wel op als je dat liever wiltquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:38 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ben ik even blij met mijn idee om de play-offs te boycotten. En zoals WEST al zegt de wedstrijd is toch nog redelijk vroeg afgelopen. Dus je kan altijd nog proberen te komen.
[..]
Zo klopt ie wat beter.
Ich auch !! Und ich fahrequote:Op dinsdag 18 april 2006 13:52 schreef Boink het volgende:
Ich bin dabei!! Vanaf hoelaat is het open?
Geen excuus nodig johquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:07 schreef vinnyb het volgende:
[..]
Het was afhankelijk van de eindstand in de competitie of Feyenoord op donderdag of zondag thuis moest spelen. Mochten ze van Ajax weten te winnen, is het weer afhankelijk van de uitslag van de andere wedstrijd of ze volgende week donderdag of zondag thuis spelen. Niet echt dé manier om te plannen helaas.
Mijn excuses! Je hebt heel erg je best gedaan, en ik heb het gevoel dat ik je/jullie in de steek laat...![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:52 schreef Paladijn het volgende:
Flotter rijdt overigens met mij mee, we zorgen er wel voor dat we er rond 12-en zijn - als we geen files tegenkomen
paladijn hoe gaan jullie via afsluitdijk? zo niet en je komt langs zwolle. dan hoeft die nr1 met z'n moeilijke naam ook niet langs utrecht CS te gaan.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:52 schreef Paladijn het volgende:
Flotter rijdt overigens met mij mee, we zorgen er wel voor dat we er rond 12-en zijn - als we geen files tegenkomen
Nieuwe mail is onderweg (en tevens tvp).quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:48 schreef WEST het volgende:
ik heb al mail contact gehad met Sasquatsch over het mee rijden. en ga nu ff kijken voor de trein richting utrecht.
Door de polder (A6) lijkt me, dus Zwolle is op zich niet zo'n heel end omquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:05 schreef WEST het volgende:
paladijn hoe gaan jullie via afsluitdijk? zo niet en je komt langs zwolle. dan hoeft die nr1 met z'n moeilijke naam ook niet langs utrecht CS te gaan.
check .... en het lijkt me wel in ordequote:Op dinsdag 18 april 2006 22:11 schreef -Eddow- het volgende:
Hey googol ik heb je een mail gestuurd
ontvangen
mail terug. Ik kan met Paladijn mee rijden die komt langs Emmeloord en das voor mij makkelijker.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:07 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nieuwe mail is onderweg (en tevens tvp).
Ik zal de mail doorsturen!!quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
check .... en het lijkt me wel in orde
zet er maar bij. Regel jij dat hij/zij goed op de hoogte is?
No problem!quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:40 schreef WEST het volgende:
[..]
mail terug. Ik kan met Paladijn mee rijden die komt langs Emmeloord en das voor mij makkelijker.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:36 schreef X-fi het volgende:
Maar Googol. Als het een succes is, dan doen we het zeker vaker?
quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Zie het als een eenmalig iets
en verder gaat Gaso daarover
Me baas was iets te vroeg vandaagquote:
Hekkey heeft helaas afgemeldquote:Op woensdag 19 april 2006 09:04 schreef sanger het volgende:
![]()
Mooi mailtje Googol
Hekkey, ik zie dat je redelijk in de buurt woont. Hoe ga jij?
Dan kom ik waarschijnlijk alleenquote:Op woensdag 19 april 2006 10:04 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hekkey heeft helaas afgemeld
ik had de nieuwsbrief klaar voordat hij dat meldde dus daarom staat iedereen nog op het lijstje
Dat ik dichter bij de zee woon dan jou lijkt me sterk. Ik woon namelijk op de grens met Rijswijk. Bedankt voor het aanbod, maar ik kom gewoon op de fiets.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:09 schreef Atreidez het volgende:
Ik gok dat 4-Elements al vervoer heeft, maar volgens het kaartje woont ie dichter bij zee als ik.. Dus als ie een lift wil dan moet ie maar roepen. Ik kom iig met de auto uit Scheveningen
jij kunt het ook wel op de fiets af zegquote:Op woensdag 19 april 2006 11:09 schreef Atreidez het volgende:
Ik gok dat 4-Elements al vervoer heeft, maar volgens het kaartje woont ie dichter bij zee als ik.. Dus als ie een lift wil dan moet ie maar roepen. Ik kom iig met de auto uit Scheveningen
met die simulatie's zal ik revance nemen op het vorige GP proleague seizoenquote:Op woensdag 19 april 2006 12:10 schreef Atreidez het volgende:
Als me fiets binnen kan staan daar kom ik met mooi weer wel op de fiets, is lekker stukje.. Maar mijn fiets is nogal diefstalgevoelig, dus had er nog niet over nagedacht
Ik denk dat het geen probleem isquote:Op woensdag 19 april 2006 12:10 schreef Atreidez het volgende:
Als me fiets binnen kan staan daar kom ik met mooi weer wel op de fiets, is lekker stukje.. Maar mijn fiets is nogal diefstalgevoelig, dus had er nog niet over nagedacht
Ernstig?quote:Op woensdag 19 april 2006 12:46 schreef X-fi het volgende:
En ik ben ziek. Hoop niet dat het tot zondag doorzet.
kotsmisselijk zei die niet. 1 advies naar bed en kom daar tot zondagmorgen niet meer uitquote:
En zolang je kan lopen, kom je gewoon, ze hebben daar vast wel een toilet waar je overheen kan hangen..quote:Op woensdag 19 april 2006 13:06 schreef WEST het volgende:
[..]
kotsmisselijk zei die niet. 1 advies naar bed en kom daar tot zondagmorgen niet meer uit![]()
dat gaat Gaso en googol leuk vinden als iedereen weg is en de boel opruimenquote:Op woensdag 19 april 2006 13:17 schreef Kanjer het volgende:
[..]
En zolang je kan lopen, kom je gewoon, ze hebben daar vast wel een toilet waar je overheen kan hangen..
Ik ga er dus niet meer op terugkomenquote:Op woensdag 19 april 2006 12:16 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik denk dat het geen probleem iszo toch dan kom ik er op terug, anders niet
Neem je laptop maar meequote:Op dinsdag 18 april 2006 17:22 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb net de mail gelezen, ziet er allemaal puik uitToch nog een vraagje.. Is er een internetverbinding aanwezig? Ik heb nogal de gewoonte door de slechte regie goed op de livetiming te letten om zo onderlinge verschillen van rijders en evt. zelfs positiewisselingen te kunnen constateren (tja, addicted enzo
) ... Kan zelf evt. nog een laptop met beamer meenemen om dit aan de rest te laten zien!
Dus emmer en chemisch toilet mee?quote:Op woensdag 19 april 2006 18:30 schreef X-fi het volgende:
[..]
Diarree, overgeven en nog eens buikpijn hebben.
quote:
neem je de beamer ook mee dan gelijkquote:Op woensdag 19 april 2006 18:59 schreef Atreidez het volgende:
Dan wordt het toch weer de auto, want op de fiets met een laptop op me rug door den haag is hetzelfde als met biefstuk op me rug door afrika
Heb vanavond ff geoefend weerquote:Op woensdag 19 april 2006 12:13 schreef WEST het volgende:
[..]
met die simulatie's zal ik revance nemen op het vorige GP proleague seizoen![]()
lolquote:Op donderdag 20 april 2006 02:33 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Heb vanavond ff geoefend weerZal wel anders zijn daar, ik rij nu namelijk met een andere set.
We zullen zien
Mag ik dan mijn laptop ook meenemen dan?quote:Op woensdag 19 april 2006 18:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Neem je laptop maar meeWe regelen wel iets met de internetverbinding.
Als je zelf een draadloos netwerk hebt (bluetooth) zou dat top zijn want dan hoeven we geen snoer te leggen
laat X-fi zijn laptop ook maar mee nemen, kunnen we ondertussen ook ff gluren wat er op fok gebeurtquote:Op donderdag 20 april 2006 11:06 schreef Googolplexian het volgende:
Nou ... laten we het op één laptop houden anders wordt het meer een LAN-party
quote:Op donderdag 20 april 2006 12:02 schreef WEST het volgende:
[..]
laat X-fi zijn laptop ook maar mee nemen, kunnen we ondertussen ook ff gluren wat er op fok gebeurtmaar alle gekheid, X-FI moet nog wat werk doen voor de site
daarom neemt hij de laptop mee
![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 11:06 schreef Googolplexian het volgende:
Nou ... laten we het op één laptop houden anders wordt het meer een LAN-party
Check!quote:Op donderdag 20 april 2006 17:29 schreef Googolplexian het volgende:
Terug van helpen opbouwen
Ik heb toch nog één of twee puntjes:
- Neem wat centjes mee voor een eventueel broodje tussen de middag of neem een brood-pakketje mee. Gaso regelt dat iemand gaat rijden om eten te halen maar we kunnen moeilijk verwachten dat hij voor 25 man eten verschaft
- Ik heb nog steeds van niemand te horen gekregen dat hij/zij met de pendel mee wil. Als er geen aanmeldingen voor de pendel zijn dan STAAT DEZE ER NATUURLIJK NIET op zondag. Dus graag nog effe de koppen bij elkaar
Ik kwam, ik zag en ik vond het gezelligwordt een leuke dag!
Het is je geradenquote:Op donderdag 20 april 2006 19:17 schreef X-fi het volgende:
En ik voel me weer beter. Morgen maar weer werken, ik kijk uit naar zondag!
Dat geloof ik je graag (100%)quote:Op donderdag 20 april 2006 19:19 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Het is je geradenje gaat echt balen als je dit thuis op de bank moet zien
Als ie toch voor de deur staatquote:Op woensdag 19 april 2006 11:38 schreef Boink het volgende:
Doordeweeks kan ik lopend, in het weekend op de fietsMaar het wordt de auto
Als er weinig mensen met de pendel meegaan, wil ik eventueel wel een ommetje langs DenHaag HS/CSquote:Op donderdag 20 april 2006 17:29 schreef Googolplexian het volgende:
Terug van helpen opbouwen
Ik heb toch nog één of twee puntjes:
- Neem wat centjes mee voor een eventueel broodje tussen de middag of neem een brood-pakketje mee. Gaso regelt dat iemand gaat rijden om eten te halen maar we kunnen moeilijk verwachten dat hij voor 25 man eten verschaft
- Ik heb nog steeds van niemand te horen gekregen dat hij/zij met de pendel mee wil. Als er geen aanmeldingen voor de pendel zijn dan STAAT DEZE ER NATUURLIJK NIET op zondag. Dus graag nog effe de koppen bij elkaar
Ik kwam, ik zag en ik vond het gezelligwordt een leuke dag!
GODVERDEGODVER, wat ben ik blij met jequote:Op donderdag 20 april 2006 21:08 schreef lipje het volgende:
[..]
Als er weinig mensen met de pendel meegaan, wil ik eventueel wel een ommetje langs DenHaag HS/CS
maken.
We hebben alleen niet zo heel veel speling met tijd.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:21 schreef -Eddow- het volgende:
Anders stappen ze uit @ Rijswijk, moet je wel door een putlucht maar dan is het max 10 min lopen
En anders belt diegene en wordt ie wel opgepikt
By Boink, eddow was nog ingelogd:P
Boefjequote:Op donderdag 20 april 2006 21:21 schreef -Eddow- het volgende:
Anders stappen ze uit @ Rijswijk, moet je wel door een putlucht maar dan is het max 10 min lopen
En anders belt diegene en wordt ie wel opgepikt
By Boink, eddow was nog ingelogd:P
Laat t me maar op tijd wetenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:16 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
GODVERDEGODVER, wat ben ik blij met je
kom ik op terug
Morgenavond weet ik het zeker ...quote:
Okequote:Op donderdag 20 april 2006 22:31 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Morgenavond weet ik het zeker ...
Desnoods bel ik namelijk iedereen nog effe na
kan ik mijn vier zetels ook binnen parkeren?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:36 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
We hebben een plastic stoeltje dus dat komt goed
Hey dude, mijn mobiel doet het weer hoorquote:Op donderdag 20 april 2006 22:31 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Morgenavond weet ik het zeker ...
Desnoods bel ik namelijk iedereen nog effe na
ben je er door tmobile uitgeknikkerdquote:Op donderdag 20 april 2006 23:01 schreef X-fi het volgende:
[..]
Hey dude, mijn mobiel doet het weer hoor
alles gaat goed komen swaquote:Op donderdag 20 april 2006 23:01 schreef X-fi het volgende:
[..]
Hey dude, mijn mobiel doet het weer hoor
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:05 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
alles gaat goed komen swa [afbeelding], je weet toch
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:11 schreef X-fi het volgende:
[..]
Dat is mijn thuis nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:29 schreef lipje het volgende:
Een docent vroeg me eens het nummer van ov-reisinformatie, dus ik roep spontaan 0900-9595. Gaat ie t gelijk bellen, hangt ie op met een super rooie kop. Dus wij vragen waarom, zet ie de telefoon op speaker en belt ie nog een keer
geweldigquote:Op donderdag 20 april 2006 23:29 schreef lipje het volgende:
Een docent vroeg me eens het nummer van ov-reisinformatie, dus ik roep spontaan 0900-9595. Gaat ie t gelijk bellen, hangt ie op met een super rooie kop. Dus wij vragen waarom, zet ie de telefoon op speaker en belt ie nog een keer
Misschien dat diegene die wel op station komen en opgepikt moeten worden wat voor je meebrengen?quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:29 schreef Googolplexian het volgende:
Nog steeds geen aanmeldingen voor de pendel?
Ik vrees dat ik een BK-tje ga missen![]()
Ik woon practisch naast de BK, maar voordat ik van Zoetermeer bij jou ben....quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:29 schreef Googolplexian het volgende:
Nog steeds geen aanmeldingen voor de pendel?
Ik vrees dat ik een BK-tje ga missen![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:35 schreef sanger het volgende:
[..]
Misschien dat diegene die wel op station komen en opgepikt moeten worden wat voor je meebrengen?
Ik kom BK tegen onderweg (2 om precies te zijn)
Laptop, met nadruk op lapquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:44 schreef Googolplexian het volgende:
[..]erg lief maar tegen de tijd dat het dan in Rijswijk is is het eten redelijk verlept
en zo'n BK-verslaafde ben ik nou ook weer niet.
Nee hoor ... geen pendel betekent alleen maar dat mensen het onderling goed geregeld hebben
PS.: Qua laptops meenemen: Doe eigenlijk maar nietGaso heeft zelf wel ééntje dus als we internet kunnen regelen kunnen we ook live-timing laten zien.
Bovendien is Pitbox Race Events meer een pitbox dan een woonkamer dus succes met het vinden van een tafeltje
Tja, van Hoofddorp naar Rijswijk is nog altijd een 50 kilometer.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:44 schreef Googolplexian het volgende:
[..]erg lief maar tegen de tijd dat het dan in Rijswijk is is het eten redelijk verlept
en zo'n BK-verslaafde ben ik nou ook weer niet.
en ik mits ik er in pas in het stoeltje van josquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:04 schreef Atreidez het volgende:
Hoe zit t dan met stoelen?Anders ga ik wel in t stoeltje van Alonso zitten tijdens de race
checkquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:04 schreef Atreidez het volgende:
Hoe zit t dan met stoelen?Anders ga ik wel in t stoeltje van Alonso zitten tijdens de race
Nog één nachtje slapenquote:Op zaterdag 22 april 2006 03:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Veel plezier jongensJammer dat ik er niet bij kan zijn
Zometeen eerst kwali kijkenquote:Op zaterdag 22 april 2006 10:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nog één nachtje slapenmaar toch bedankt
Ben tussen 10.45 uur en 11.00 uur bij je.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:20 schreef X-fi het volgende:
ElmarO. Hoe laat wil je morgen ochtend weg?
ik heb vanavond eerst nog een feesjequote:Op zaterdag 22 april 2006 10:12 schreef sanger het volgende:
[..]
Zometeen eerst kwali kijken
En dan wachten![]()
Ik had ook even kunnen lezenquote:Op zaterdag 22 april 2006 10:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ben tussen 10.45 uur en 11.00 uur bij je.
Als je morgen maar fit bentquote:Op zaterdag 22 april 2006 10:52 schreef WEST het volgende:
[..]
ik heb vanavond eerst nog een feesjeen toevallig niet ver weg, hoef de deur uit te lopen en 100 meter verder en daar wordt het feesie gehouden. ik kan kruipend terug
![]()
En niet gaat flippen van de alcohol als JPM eruit vliegtquote:
Gaaf!!quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:58 schreef Googolplexian het volgende:
Nog een late huishoudelijke mededeling
De artiest die de de "Nederlanders en Formule1"-auto heeft ge-airbrushed zal aanwezig zijn met zijn apparatuur. Als je dacht dat jij lekker kon spuiten moet je hem eens aan het werk zien
Anywayz ... Hij is er dus als je nog iets hebt waar jij de afbeelding van je fav. F1 auto op gespoten wilt hebben (achterkant GSM-etje ofzo) neem dat dan mee![]()
JP (de artist) vraagt hiervoor wel een klein bedrag dus mocht je zo'n uniek kunstwerkje willen > neem wat centjes mee. Houd rekening met zo'n 15 euro (afhankelijk van de grootte van de afbeelding / het object).
Wat voorbeelden van JP's werk : http://www
Waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:32 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Gaaf!!
Zou dat ook op mijn laptop kunnen?
quote:Echter, het hoogtepunt voor Johan was toen hij hoogst persoonlijk een schilderij mocht komen afleveren bij Vivianne Senna, de zus van Ayrton. Toen zij het doek onder ogen kreeg moest ze toch een traantje wegpinken. Een enorm compliment natuurlijk voor een kunstenaar die probeert de emoties van het moment in zijn kunst te vangen.
Zou je een indicatie kunnen geven hoe duur die litho's ongeveer zijn. Dan weet ik of ik morgen nog wat geld moet pinnen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:51 schreef Gasolinejunkie het volgende:
Oohhww bijna vergeten,
Johan neemt ook litho's mee voor de liefhebbers en uiteraard krijgen fokkers hier korting.
gegroet
Nog steeds niet gestortquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:28 schreef Atreidez het volgende:
Kicke! Ik heb nog een muur hier leeg en me salaris is net gestort
het grote aftellen is begonnenquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:04 schreef Gasolinejunkie het volgende:
De litho's kun je hier zien
http://www.jpart.nl/jp/litho_f12006.asp
jullie prijs is ¤ 20 per stuk.
Johan neemt verschillende mee die op voorraad zijn uiteraard.
nog 21.52 uur ;-)
quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:27 schreef X-fi het volgende:
Anders ik wel!. Oja, even de camera opladen
Whehe, je zal het maar vergeten en met lege batterijen aankomenquote:
Na de meet maak ik een centraal topic waar we onze foto's kunnen uitwisselen en misschien ook een tijdelijke website voor hetzelfde doelquote:Op zaterdag 22 april 2006 16:33 schreef X-fi het volgende:
[..]
Whehe, je zal het maar vergeten en met lege batterijen aankomen
Ik wil eventueel wel een website maken hoorquote:Op zaterdag 22 april 2006 16:37 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Na de meet maak ik een centraal topic waar we onze foto's kunnen uitwisselen en misschien ook een tijdelijke website voor hetzelfde doel
Ik maak me niet zo'n zorgen over een gebrek aan foto's
Kan ... ik kan je ook een 12 Gig hosting geven waar ik nu effe geen gebruik van maak voor de hosting van de foto'squote:Op zaterdag 22 april 2006 16:38 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik wil eventueel wel een website maken hoorDe foto's moeten dan wel upgeload worden op xs.to of imageshack.us
Dan maak ik nu een website aan (wordt wel een pagina op mijn site, als jullie het niet erg vinden?)
We hebben 132 Gig (van mezelf) online plus de ruimte van Boink en anderen dus ruimte zal het probleem niet zijnquote:
Ik maak vanavond een site klaar op mijn f1 sitequote:Op zaterdag 22 april 2006 16:42 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Kan ... ik kan je ook een 12 Gig hosting geven waar ik nu effe geen gebruik van maak voor de hosting van de foto's
quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:55 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik maak vanavond een site klaar op mijn f1 site
quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:01 schreef Gasolinejunkie het volgende:
wat een enthousiasme mensen.
Nu maar hopen dat ik aanalles gedacht heb.
betrapte mezelf er net op dat ik kalender ging bekijken voor eventueel vervolg.(moet niet gekker worden !!!)
nog 18.57 uur
PS. wou nog geheim verklappen maar bericht was al weg![]()
nooodgevallen sms nummerquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:49 schreef Googolplexian het volgende:
lolzakelijk doch doeltreffend
ik hoop dat iedereen 'm heeft. (en bedankt voor de berichtjes terug)
quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:49 schreef lipje het volgende:
is er eigenlijk voor drank en sjips gezorgd?
quote:
Alphen, he? hoeveel kilometer van Rijswijk (wegennet) ?quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:38 schreef zinloos het volgende:
Helaas wil ik mij langs deze weg afmelden voor de meet morgen.
De vriend waar ik mee mee zou rijden zit ziek thuis en kan dus morgen niet komen. Het ov is helaas geen optie aangezien ik om 1800u nog een afspraak heb in Amsterdam waar ik helaas niet meer onderuit kom
Desondanks toch erg bedankt voor de moeite die jullie er voor doen om dit te organiseren. Ik baal er erg van dat ik niet kan komen maar het is helaas even niet anders...
Jullie allemaal veel plezier en wanneer er nog eens iets dergelijks georganiseerd wordt zal ik er zeker weten bij zijn. Ik baal er flink van
heel, heel, heel erg jammer dat jij er niet bij bentquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:47 schreef zinloos het volgende:
Ik moet dus om 1700u in amsterdam zijn en niet om 1800u, was een typfout
Hoe populair maak ik mezelf nu als ik zeg dat het een 1 april grap wasquote:
De volgende keer zal ik er zeker bij zijn, dat beloof ik!!quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
heel, heel, heel erg jammer dat jij er niet bij bentzeker gezien jij juist degene bent die Gaso heeft geholpen met het verzoek waar dit allemaal mee begonnen is
Saluut! F1-fapper!
Volgende keer ben je er zeker bij ... desnoods kom ik je halen
Dank jequote:Op zaterdag 22 april 2006 19:02 schreef zinloos het volgende:
[..]
De volgende keer zal ik er zeker bij zijn, dat beloof ik!!
Zodra er bekent is wanneer het eventueel weer gedaan wordt zal ik direct iedereen in mijn omgeving laten weten dat ik die dag verder nergens voor beschikbaar ben
Veel plezier allemaal in elk geval morgen allemaal!
Ik kom jullie sowieso nog wel een keer bedanken dat jullie dit allemaal regelen. Ook al komt er geen meet meerquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:04 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dank jeen zoals gezegd: de foto's zijn binnenkort op Fok te bewonderen.
ALS er nog een F1 meet komt ben jij de derde die het weet
notedquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:08 schreef zinloos het volgende:
[..]
Ik kom jullie sowieso nog wel een keer bedanken dat jullie dit allemaal regelen. Ook al komt er geen meet meerTrouwens, als de 'schilder' nog een mooie litho bij zich heeft van Massa in een ferrari, dan heb ik wel interesse om die een keer op te komen halen
Blikjes standaard fris aanwezig. Het onvermijdelijke biertje ook welquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:08 schreef X-fi het volgende:
Dus we worden goed verzorgd? (qua drinken). Of moet je dat wel meenemen?
Willen jullie wel een bijdrage ontvangen?quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:20 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Blikjes standaard fris aanwezig. Het onvermijdelijke biertje ook wel
Sjipjes en wat Chocolade ook aanwezig
Daar ga ik echt niet over !!! Bewaar je geld liever voor een lekker hapje lunch, een artwork van JP of misschien wel avondeten (pizzapunt)quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:24 schreef X-fi het volgende:
[..]
Willen jullie wel een bijdrage ontvangen?
Ik vind het echt een super georganiseerd iets! Huldequote:Op zaterdag 22 april 2006 20:27 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Daar ga ik echt niet over !!! Bewaar je geld liever voor een lekker hapje lunch, een artwork van JP of misschien wel avondeten (pizzapunt)je weet maar nooit.
Ik neem aan dat er ook water aanwezig is? Aangezien ik niet veel frisdrank mag voor mijn tanden.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:20 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Blikjes standaard fris aanwezig. Het onvermijdelijke biertje ook wel
Sjipjes en wat Chocolade ook aanwezig
Gemeentepils gewoon op z'n Haags uit de kraanquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:58 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er ook water aanwezig is? Aangezien ik niet veel frisdrank mag voor mijn tanden.![]()
Als je dat zou willen doen, graag.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:59 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Gemeentepils gewoon op z'n Haags uit de kraan
Desnoods zetten we een paar flessen koud voor je in de aanwezige koelkast
???? wat bedoel je?quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:17 schreef X-fi het volgende:
Heeft hij geen FOK!account? Is wel makkelijk enzo
Nou, of die meneer, die alles aan het regelen is voor een gave dag, een fok!account heeft?quote:
Effe oplettenquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:19 schreef X-fi het volgende:
[..]
Nou, of die meneer, die alles aan het regelen is voor een gave dag, een fok!account heeft?
quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:45 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Effe oplettenda's dus Gaso
(zie reaktie hierboven en velen voorafgaand)
't is nog vroeg he?quote:
Zal toch welquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:19 schreef Atreidez het volgende:
Is er ook koffie?Ben dan net wakker namelijk...
die plempen we hier welquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:58 schreef Googolplexian het volgende:
en vanaf nu is Gaso op een apart MSN adres bereikbaar:
gaso@wachabase.com
ook voor mail en geschoten foto's
Neuh, aparte topic natuurlijk. Oja, ik maak nog even een pagina aan voor zondagquote:
Al lang toegevoegdquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:25 schreef Googolplexian het volgende:
voeg 'm nou maar toe op MSNvoor zolang 't duurt
Kan je wel slapen? ben je niet te zenuwachtig?quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:36 schreef Boink het volgende:
Ik ga vroeg slapen, des te sneller is het morgen
Ik krijg ook altijd hyperventilatie als ik die drie letters zie/hoorquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:51 schreef lipje het volgende:
[..]
Kan je wel slapen? ben je niet te zenuwachtig?
Damn t is wel in de buurt van t CBR... daar ben ik na het behalen van het roze papiertje niet meer geweest
niet discrimineren, hequote:
quote:Op zondag 23 april 2006 00:10 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
niet discrimineren, he
Geen negerzoen, geen blanke vla ... DUS ZEKER GEEN BLAUWE ENVELOPPE!
Ik wil een negerinnenzoenquote:Op zondag 23 april 2006 00:10 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
niet discrimineren, he
Geen negerzoen, geen blanke vla ... DUS ZEKER GEEN BLAUWE ENVELOPPE!
En, kan je het nog allemaal hebben?quote:
Ik laat het nu gewoon maar gebeurenquote:Op zondag 23 april 2006 10:11 schreef X-fi het volgende:
[..]
En, kan je het nog allemaal hebben?Niet té zenuwachtig aan het worden
Niet stiekem afzeggen eyquote:Op zondag 23 april 2006 10:13 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik laat het nu gewoon maar gebeuren
Ik zal kijken of ik plastic bekertjes kan regelen.quote:Op zondag 23 april 2006 10:35 schreef Gasolinejunkie het volgende:
heren heren
ik heb slecht nieuws
en ik bedoel echt slecht nieuws
ik ben plastic bekertjes voor de koffie vergeten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lol
ik zeg: tot zo ;-)
gegroet
nog 1.19 uur
Ik fix er wel een stuk of wat bij een tankstation onderwegquote:Op zondag 23 april 2006 10:49 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik plastic bekertjes kan regelen.
Oja,winkels dicht
me tooquote:
Oke ik denk over de lange kleiwegquote:Op zondag 23 april 2006 11:18 schreef lipje het volgende:
[..]
me too
en ik ga over de A4dus mag ik langs heel Tanthof tuffen
vind ik maar K*t rijden. mag je maar 70 en vaak zitten de verkeerslichten niet mee. Op de A4 kan je tenminste plankenquote:
Die heb ik niet zien staanquote:
Ik wel.quote:Op zondag 23 april 2006 17:32 schreef lipje het volgende:
[..]
Die heb ik niet zien staanAlleen een zwarte Del sol
Het was zeker gezelligquote:Op zondag 23 april 2006 17:03 schreef -Eddow- het volgende:
Super dag!!! Super geregeld
iedereen bedankt!
och de race gezien, de bolides bekeken, en vooral een gezellige tijd gehadquote:Op zondag 23 april 2006 17:59 schreef Googolplexian het volgende:
Ook ik heb geweldig genoten
We zijn niet aan alles toegekomen, zoals je hebt gemerkt (dit grotendeels door gebrek aan tijd) maar de belangrijkste dingen zijn gelukkig wel gelukt.
quote:Op zondag 23 april 2006 18:14 schreef X-fi het volgende:
Mensen. ElmarO en ik zijn goed thuis gekomen.
Ik regel nu iets op mijn site Worldracing.nl voor een toffe event programma. Heb je foto's mail ze dan naar mij! Dan voeg ik ze graag toe onder jouw naam! Bedankt.
Mailen naar frontpage@worldracing.nl!
Heb al met hem gesproken. Ik regel wat voor hemquote:Op zondag 23 april 2006 18:19 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Maar wacht effe op Gaso ... misschien dat hij zelf ook wel wat kliks op z'n site wil
Ik zou sowieso willen vragen of iedereen me de foto's kan mailen op het bekende f1meet-mailadres
Ik maak al een opstel op mijn site!quote:
Yup ... en Francesco Pastorelliquote:Op zondag 23 april 2006 19:04 schreef -Eddow- het volgende:
Whahaha
en was Bart van Big Brother er nou ook?
Wat heb je met je handen gedaan?quote:Op zondag 23 april 2006 18:58 schreef Googolplexian het volgende:Negers horen gewoon niet in de F1, zo zie je maar
goed gewassenquote:
\quote:
Audi eerstquote:Op zondag 23 april 2006 19:17 schreef X-fi het volgende:
[..]
\
Ik krijg voorrang, altijd!
Maare, indeling is al gemaakt op de site. Klik maar op het huisje in mijn profiel. En ga via de uitklapmenu naar events
Sodeknettersquote:Too many users downloading right now. Please try again later or get a PREMIUM-Account
Dat is mij in ieder geval niet gelukt.quote:Op zondag 23 april 2006 19:27 schreef 4-elements het volgende:
Was ik er ook? Ja ik was er ook. Hopelijk heb ik weer alle foto's weten te ontwijken
Nog even een dank woordje voor Gaso en Googol: bedankt!![]()
Het was een hele leuke dag. Mijn complimenten.quote:Op zondag 23 april 2006 19:28 schreef Googolplexian het volgende:
Ik hoop dat iedereen 't ook een beetje naar z'n zin heeft gehad
Da's voor mij en Gaso voldoening genoeg
Jij komt strakjesquote:
op jouw bureauquote:Op zondag 23 april 2006 19:55 schreef X-fi het volgende:
[..]
Jij komt strakjes
Je weet waar de foto's komen te staan hè?
Ik weet niet of ik vanavond klaar ben met uploadenquote:Op zondag 23 april 2006 19:59 schreef sanger het volgende:
Gaso en Googol hartstikke bedankt![]()
Was echt een topdaggie zo!
*/ vanavond de foto's bekijken gaat![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 20:21 schreef WEST het volgende:
ook ik zit weer in het noorden het was een super gezellige dag dank voor Googol en Gaso![]()
![]()
foto's zal ik ook ff uploaden.
Nou Gaso, je had (volgens mij) aan alles gedacht, en meer dan dat! Ik denk dat we niets tekort zijn gekomen. Integendeel! Vooral de sleutelhangerquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:01 schreef Gasolinejunkie het volgende:
wat een enthousiasme mensen.
Nu maar hopen dat ik aanalles gedacht heb.
betrapte mezelf er net op dat ik kalender ging bekijken voor eventueel vervolg.(moet niet gekker worden !!!)
nog 18.57 uur
PS. wou nog geheim verklappen maar bericht was al weg![]()
quote:
Kon niet kiezen tussen CA en RD dus heb ik beiden genomen. Jammer dat JP geen mobieltjes versierde anders had ie zeker de mijne onder handen mogen nemenquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:15 schreef sanger het volgende:
nog 20.46 uur
En litho's zijn mooi. Morgen maar beoordelen welke ik mooier vind. CA of RD.
* gaat nu eerst oefenen voor de sim race. Normaal gesproken doe ik dat nooit, racen op de PC.
Zet de site anders naamloos effe in je sigquote:Op zondag 23 april 2006 20:42 schreef X-fi het volgende:
Ik kom even melden dat ik klaar ben met uploaden van Googol's foto's. Nu ga ik beginnen aan die van ElmarO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |