Ook bestquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:22 schreef vamperotica het volgende:
of Tilburg
jullie ?quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:35 schreef CarDani het volgende:
Waarom organiseren jullie geen themafeest? Leuk hoor. Halloweenfeest of Gothicstyle.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:34 schreef Mirage het volgende:
Nou ja, dan kan het net zo goed in de buurt van Rotterdam/den Haag.. daar heb je meer cafés![]()
Plaats is dus niet zo'n probleem![]()
![]()
Ow..haha...nee hoor, maar ik ga daar niet heen. Ik heb er geen tijd voor. Vandaar dat ik jullie zeg. Bovendien ben ik niet zo'n actieve fokker als jullie.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:43 schreef Mirage het volgende:
[..]
jullie ?
Distancieer jij je van ons ?
En halloween is het nog niet
Wel een leuk idee voor later in het jaar natuurlijk, maar deze meet vindt als het goed is in de komende weken ergens plaats.
april/mei/juni
Heel hard roepen (en typen)quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:12 schreef RickySway het volgende:
hey ik woon in Utrecht....
maar hoe kom ik in aanmerking voor een zgn. "truth-meet" ?
Maar toch altijd wel geweestquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:51 schreef CarDani het volgende:
[..]
.Bovendien ben ik niet zo'n actieve fokker als jullie.![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:20 schreef nokwanda het volgende:
Ik geloof nou niet dat het aantal uren aanwezigheid een criterium zijn.
quote:
Nee.... iedereen mag komen, behalve jijquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ook al vonden jullie het niet goed dan kwam ik toch
quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee.... iedereen mag komen, behalve jij
jij moet komen![]()
quote:
Kun je ook doen. Je zou ook kunnen proberen om tot een concensus te komen via de mail.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:35 schreef CarDani het volgende:
Nee, mijn aanwezigheid is door sommigen onder ons niet gewenst.
Ik kom over een paar maanden wel weer eens buurten.
![]()
nah, ik had mijn reply geplaatst nog zonder dat ik deze posting van jou had gelezenquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:47 schreef nokwanda het volgende:
We zitten nog te dubben over een datum.
LW kan moeilijk in het weekend in mei en gaat in juni op vakantie.
Maar Vamp moet ergens eind juni bevallen (misschien wel op de meet)
Ik ben zelf redelijk flex.
Mirage stelde een doordeweekse dag als optie voor als er dan meer mensen kunnen (en dat kunnen regelen met kinderen en werk)
Dus zeg es.... wat zou jou het beste uitkomen. Wat denk en vindt jij?
JIj weet hoe bij jullie de vakanties en de afspraken lopen. Roep jij eens iets danquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:30 schreef vamperotica het volgende:
doordeweeks wordt dan toch een beetje moeilijk voor mij... Idd... in de schoolvakantieszou mischien eenoptie zijn... als ze meekunnenof toevalligbij dr vaderzijn
wat een onzin zeg !quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:35 schreef CarDani het volgende:
![]()
Nou dieworden meestal ophet laatste moment afgesprokenquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
JIj weet hoe bij jullie de vakanties en de afspraken lopen. Roep jij eens iets dan
kom je kan het...... roep het.... ik ga mee!!!quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:35 schreef CarDani het volgende:
![]()
Nee joh !quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:02 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nou dieworden meestal ophet laatste moment afgesproken
ik had t over de afspraken in die vakantiesquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:04 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nee joh !
de schoolvakanties bedoeld ze.. die staan in de schoolgids![]()
![]()
We huren gewoon een oppas inclusief pand en stoppen daar gezamelijk al onze kinderen inquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:07 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ik had t over de afspraken in die vakanties
quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:10 schreef Mirage het volgende:
[..]
We huren gewoon een oppas inclusief pand en stoppen daar gezamelijk al onze kinderen in
Daar krijg je groene snottersoep ipv een cola !quote:
Doe dan maar whisky ipv cola.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:17 schreef Mirage het volgende:
[..]
Daar krijg je groene snottersoep ipv een cola !
quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:17 schreef Mirage het volgende:
[..]
Daar krijg je groene snottersoep ipv een cola !
quote:Op woensdag 19 april 2006 14:06 schreef vamperotica het volgende:
ik ben ook wel voor een nachtje doorhalen!
ik ook, maar dat kan ik ook doordeweeks, ik neem gewoon vrij de dag ernaquote:
hehe ik ookquote:Op woensdag 19 april 2006 14:41 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik ook, maar dat kan ik ook doordeweeks, ik neem gewoon vrij de dag erna![]()
Maar goed, ik pas me aan aan de meerderheid.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |