Veel bier! Dat zul je denk ik nodig hebben.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:20 schreef UnleashMitch het volgende:
Iemand een tip over waar de wedstrijd wordt uitgezonden in Rotterdam ?Bij voorkeur met bier natuurlijk.

Ja met een fles ranja kan je de slachtpartij van morgenavond natuurlijk niet vierenquote:Op woensdag 19 april 2006 19:45 schreef Don_Gurgen het volgende:
Veel bier! Dat zul je denk ik nodig hebben.![]()
Sorry, maar deze was gewoon te makkelijk om te laten liggen...

gaat die mee ?quote:Op woensdag 19 april 2006 19:49 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ja met een fles ranja kan je de slachtpartij van morgenavond natuurlijk niet vieren
Kortom, weet iemand een leuke plaats in Rotterdam ? Anders moet ik morgen weer rond gaan bellen enzoow ja, Feyenoord supporters honk is geen optie aangezien een vriend van me Ajax fan is

Offtopicquote:Op woensdag 19 april 2006 19:49 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ja met een fles ranja kan je de slachtpartij van morgenavond natuurlijk niet vieren
Kortom, weet iemand een leuke plaats in Rotterdam ? Anders moet ik morgen weer rond gaan bellen enzoow ja, Feyenoord supporters honk is geen optie aangezien een vriend van me Ajax fan is

[sub]tekst die je klein wil[sub] maar dan met een / tussen de laatste [ en squote:Op woensdag 19 april 2006 20:18 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Offtopic
Hoe doe je die kleine letters?

M'n pa kon geen drie kaarten meer krijgen, vonden ze op z'n werk niet zo leukquote:Op woensdag 19 april 2006 20:18 schreef editor2 het volgende:
Maat van mij vertelde dat er schijnbaar in Rotterdam een kroeg is genaamd De Klapdeur.
Heel gemoedelijk en waar een biertje +/- 1,25 kost en waar ze beiden wedstrijden uitzenden.
Ik zie um wel in de ArenA.Veel leuker
| 1 | 

Is geen neutrale plaats in Rotterdam. Kan je beter ergens anders gaan kijken.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:56 schreef UnleashMitch het volgende:
Ja die gaat mee dus een beetje neutrale plaats (zover dat kan in Rotterdam) is wel aan te raden, ik bind niet graag de kat op t spekGewoon een leuke kroeg ofzo, wordt het niet uitgezonden in de Irish pub bijvoorbeeld ?

Ach alstie een paar scheldwoorden naar z'n hoofd krijgt is dat geen probleem maar ik sleur hem natuurlijk geen Feyenoord supporters home in. Zal morgen Paddy's eens bellen dan of ze te uitzenden. Irish Pub roeltquote:Op woensdag 19 april 2006 22:25 schreef Cart_man het volgende:
Is geen neutrale plaats in Rotterdam. Kan je beter ergens anders gaan kijken.
Zijn twee Ierse pubs in Rotterdam, O'sheas heeft geen Versatel/tele2, Paddy's wel.

Paddy's lijkt me geen goed plan.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:30 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ach alstie een paar scheldwoorden naar z'n hoofd krijgt is dat geen probleem maar ik sleur hem natuurlijk geen Feyenoord supporters home in. Zal morgen Paddy's eens bellen dan of ze te uitzenden. Irish Pub roelt

Maar wat is wel een goed plan dan ? Kijk hij zal vast niet in volledige Ajax outfit komen maar goedquote:Op woensdag 19 april 2006 22:41 schreef Cart_man het volgende:
Paddy's lijkt me geen goed plan.Je moet het zelf weten natuurlijk.

voetbalclub anders je vriend thuislatenquote:Op woensdag 19 april 2006 22:46 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Maar wat is wel een goed plan dan ? Kijk hij zal vast niet in volledige Ajax outfit komen maar goedCafe de Klapdeur ligt in Kralingen, das wel een roteind weg
Oude binnenweg kunnen we ook proberen maar goed ik ben dus op zoek naar een leuk gezellig cafe waar we een gezellige avond kunnen hebben zonder steeds op onze woorden te moeten letten

Weet ik het. Ik zeg Paddy's niet, want daar zit ik morgen (als het wordt uitgezonden tenminste). Jullie kunnen in principe overal gaan zitten. Alleen moet je vriend dan niet gaan juichen bij een eventueel doelpunt van Klaas Jan.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:46 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Maar wat is wel een goed plan dan ? Kijk hij zal vast niet in volledige Ajax outfit komen maar goedCafe de Klapdeur ligt in Kralingen, das wel een roteind weg
Oude binnenweg kunnen we ook proberen maar goed ik ben dus op zoek naar een leuk gezellig cafe waar we een gezellige avond kunnen hebben zonder steeds op onze woorden te moeten letten

Altijd mooi die goed nieuws show in rotterdam. De 2-0 uitslag in 2003 slaan ze voor het gemak over.quote:28/08/ 2005 ajax - Feyenoord 1-2 14/11/2004 ajax - Feyenoord 1-1
30/11/2003 ajax - Feyenoord 2-0 9/2/2003 ajax - Feyenoord 1-1
3/3/2002 ajax - Feyenoord 1-1 13/5/2001 ajax - Feyenoord 3-4

je hebt je er al bij neergelegd?quote:Op woensdag 19 april 2006 22:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Normaal gesproken ben ik een week voor de klassieker al zenuwachtig, maar nu helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |