Heb je gelijk in, Ajax moet inderdaad scherp zijn. Feyenoord is sterk dit seizoen en een matte pot neerleggen wordt genadeloos afgestraft.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:17 schreef Chadi het volgende:
Ajax is niet kansloos maar ze moeten wel een goede wedstrijd neerleggen. Feyenoord is echt niet binnen hoor. Het middenveld van Ajax zal doorslaggevend zijn.

Er zijn nogal veel clubs in het noorden jaquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:00 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nederland verdelen in Noord en Zuid. 9 teams bij noord, 9 bij zuid. Nummers 1 van noord en zuid spelen om het kampioenschap tegen elkaar.

Je bent voor de play-offs?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:23 schreef jorienvdherik het volgende:
18:30 / 19.00

Er zijn ruim 800 kaarten verkocht tot nu toe...quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:36 schreef Camplo het volgende:
410 zal leeg wezen, F-side zal leeg wezen, komen de rotterdammers?

Staat toch op naam? Tenminste die van mij wel...quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:39 schreef space-kees het volgende:
Iemand die nog een CC te leen heeft?

O.. hier hebben veel mensen, van anderen een kaart kunnen bemachtigen! bij andere wedstrijden idem. (maja ik dus nog nietquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:53 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Staat toch op naam? Tenminste die van mij wel...

dus jij heb zin om te rellen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:00 schreef Cart_man het volgende:
Ik kan nog wel aan wat losse kaarten komen voor de wedstrijd.

waarom leeg?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:36 schreef Camplo het volgende:

quote:

Bron: Vak410.nlquote:
quote:De redenen om dit te doen zijn wisselend, maar we zullen de meest gehoorde en belangrijkste hieronder vermelden: -De ontknoping van de competitie moet gratis zijn voor seizoenkaarthouders die het hele seizoen Ajax gesteund hebben (verder slechts 3 dagen om kaartje te kopen)
-Je krijgt wat je verdiend, az hoort dus CL te spelen, de rest uefa cup!
-Sprake van competitievervalsing (rkc gebaat bij winst Ajax…)
-Commerciële belang gaat voor sportieve belang
-Om de play offs door te laten gaan zijn er allerlei vergaande maatregelen genomen die leiden tot een nog grotere vercriminalisering van de voetbalsupporter
-We hebben A gezegd (spandoeken om onze onvrede te uiten), dus zeggen we nu ook B -Te veel wedstrijden binnen een te korte tijd, geen winterstop maar wel 4 maanden zomerstop
quote:Onze afwezigheid houd in dat er geen vlaggen, bandieri’s, trommels of andere sfeermiddelen zullen zijn en dat een groot deel van de groep die normaal voor de vocale ondersteuning zorgt wegvalt. Ook is de merchandising gesloten. Het doet ons als Ajacieden in hart en nieren zeer veel pijn om de wedstrijden tegen de kakkerlakken (en daarna mogelijk tegen groningen of az) niet live te kunnen volgen, maar wij vinden onze principes en geloofwaardigheid in dit geval zwaarder wegen. Het is geen actie gericht tegen de spelers, deze verdienen onze onvoorwaardelijke steun (die ze ook altijd krijgen), maar moeten begrijpen dat wij soms ook een signaal moeten afgeven omdat er randverschijnselen zijn bij het voetbal die wij niet kunnen en willen accepteren.
De opties voor de play-off wedstrijden op een rij:
1.Je gaat wel en staat daarmee kennelijk achter het systeem van de play offs (of je bent geen voorstander maar gaat tegen je principes in)
2.Je gaat niet en blijft thuis
3.Je kijkt in een kroeg met andere supporters

Kijk dit vind ik wel mooi, ook al schop ik ze het liefst het licht uit de ogen.quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:23 schreef Camplo het volgende:
Maar die rotterdamse puten zijn natuurlijk fan van de playoffs, want die weten dat ze maar eens per 10 jaar 2e of 1e worden, dus leve de playoffs.
Haal aub geen CL als je feyenoord heet. Moet er niet aan denken de slachtigen van volgend seizoen...

Vergeet dat maarquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:36 schreef Camplo het volgende:

Jah dus de niet zingers zitten in het stadion. Nog zat kaartjes 410 te krijgen ATM.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:59 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Vergeet dat maar
Veel mensen die echt nooit maar dan ook nooit gaan zullen nu wel gaan
Kerel die ik ken woont in Mokum heeft Supporters club card
Heeft er nog nooit een kaartje meegehaald en morgen gaat hij een kaartje halen![]()

Niet alleen die vakken...quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:03 schreef renz0r het volgende:
Vak S en X zal ook niet top gevuld zijn denk ik bij feyenoord. En anders iig 2 mensen minder

Maar denk je niet dat die vakken ook opgevuld worden met dagjesmensen? Het is op zondag, dus volgens mij sowieso meer animo dan op donderdag in Amsterdam...quote:

Ik ga er wel vanuit, maar dat zal niet op een grootschalige manier gaan gebeuren. Althans, dat hoop ik...quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar denk je niet dat die vakken ook opgevuld worden met dagjesmensen? Het is op zondag, dus volgens mij sowieso meer animo dan op donderdag in Amsterdam...

En zo is het.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:30 schreef renz0r het volgende:
Ben trouwens ook Anti play offs, ga om die rede ook er niet naartoe.
34 wedstrijden is einde en prijzen verdelen, PUNT!
PSV: CL
AZ: v-CL
Feyenoord, Ajax en Groningen Uefa cup
Klaar!

Aankomende zondag zeer zeker.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:38 schreef Staanplaats het volgende:
De politie..
Politie inzet, speerpunt bij de politiek. honderde mensen zonder kaart kunnen de spanningen aardig doen oplopen.

Hehe de politie in rotterdam mischien. Die klote ME in Amsterdam houdt wel van een verzetje.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:43 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Aankomende zondag zeer zeker.
Politie is altijd al overspannen met dit soort wedstrijden. Zeker na 17 april vorig jaar.

Dat merkte ik 28 augustus...quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:47 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hehe de politie in rotterdam mischien. Die klote ME in Amsterdam houdt wel van een verzetje.

Ooh ja dat weet ik nog:.. en daarbij verloor ajax..quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:43 schreef Camplo het volgende:
[..]
Dat merkte ik 28 augustus...
* Camplo mistte de hele eerste helft van Dé Klassieker

Ik leek op een hooliganquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik miste de eerste 10 minuten, maar dat kwam door een file. Wel het leukste gemist, de tifo actie....

Dat is misschien wel de enige mogelijkheid om die PO's nog te cancellen voor de komende jaren.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:38 schreef Staanplaats het volgende:
De politie..
Politie inzet, speerpunt bij de politiek. honderde mensen zonder kaart kunnen de spanningen aardig doen oplopen.

Tja, was t niet van plan. Maar zon boycot moet wel nut hebben.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:52 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee![]()
Te erg, naarmate de wedstrijd vordert, gaan meer mensen een kaart kopen.![]()

Die hele playoffs interesseren me geen ene reet!AZ verdient CL,wij niet,Ajax niet en Groningen zéker niet....quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:16 schreef Staanplaats het volgende:
Statement van F-side/410 kan ik me wel in vinden. Hoewel het zonde is, niets is mooier dan een alles of niets wedstrijd tegen je rivaal. Maar dit systeem is zo fout, dat ik vind dat je toch een signaal af moet geven.
Of het lukt is een tweede, vermoedelijk zitten de stadions gewoon vol, daarvoor zijn de belangen te groot.
We zien wel..

proest zegt een ajax gast over zijn eigen fansquote:had je in september met alle clubs samen naar de knvb moeten gaan, dit is weer typisch actie van huidige generatie ajaxfans.... sterker, verwacht dat vak410 en dappre strijders ook gewoon gaan, maar er op de sites geen aandacht aan schenken

Pfff, beetje gezellig een praatje maken en kaarten met elkaar.quote:Op woensdag 19 april 2006 09:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord gaat vanaf vandaag in trainingskamp ter voorbereiding op het duel met ajax, morgenavond in amsterdam. Toevallig genoeg zitten de Rotterdammers in hetzelfde Noordwijkse hotel als de ploeg uit de hoofdstad, dat ook een trainingskamp zal beleggen. Dirk Kuijt reageerde hierop in De Telegraaf: "Toevallig, maar wij staan wel met 1-0 voor, want we hadden wat de kamers betreft de eerste keus. We kunnen in ieder geval lekker bij elkaar op bezoek gaan."

Dat supporters nou vaak leeghoofden zijn die niet normaal met elkaar om kunnen gaan....quote:Op woensdag 19 april 2006 10:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Pfff, beetje gezellig een praatje maken en kaarten met elkaar.

| 1 | 
jaaquote:Op woensdag 19 april 2006 10:07 schreef SCH het volgende:
Is het morgen?
* SCH is helemaal de draad kwijt van al die duizenden wedstrijden

Zeg dan niks.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat supporters nou vaak leeghoofden zijn die niet normaal met elkaar om kunnen gaan....
Neem nou eens een voorbeeld aan je "helden" man......

hup frieslandquote:Op woensdag 19 april 2006 10:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan is het goed. Ik heb nou eenmaal een sterk ontwikkeld rechtvaardigheidsgevoel.

je hoeft toch alleen maar naar het veld te kijkenquote:Op woensdag 19 april 2006 10:17 schreef jorienvdherik het volgende:
meer om het zicht,
leuk joh zo wand midden in je vak
[afbeelding]

het jeukt bij mij ook, maar ik blijf thuis.....quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:52 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee![]()
Te erg, naarmate de wedstrijd vordert, gaan meer mensen een kaart kopen.![]()

je snapt het niet he?quote:Op woensdag 19 april 2006 10:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je hoeft toch alleen maar naar het veld te kijken

God, jij kan ook nooit normaal doen, hè.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je snapt het niet he?.
Als f;noorder hoor je OVERAL op te k*nkeren, anders ben je geen echte ofzo.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |