dus in gothictopiques ben jij altijd een beetje onzeker?quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:18 schreef Salvad0R het volgende:
Zelfverzekerde mensen hebben per definitie geen mensen nodig om zwart te maken, om hun eigen persoonlijkheid te profileren.
Gozer.. Ik was stoned..quote:
Ja dank je wel, heb om de meeste films goed kunnen lachen, ik lig verder ook helemaal blauw om "funniest home video's" en sinds kort heb ik Sponge Bob ondekt, tranen in mijn ogen van het lachen..quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:36 schreef Camplo het volgende:
Zo om te beginnen ben je nu al gefopt door de titel. Maar meisje doet het altijd goed in titels, evenals iets met een breezah.
Ik ben op zoek naar mensen die het voor mekaar kregen te lachen bij 1 van de volgende films:
- Johnny English
- Scary Movie (1/2/3)
- Not Another Teen Movie
- 40 Days 40 Nights
- Road Trip
- Dumb & Dumber
- En het ergst van allemaal --> Ace Ventura
Zijn er hier simpele zielen die het voor mekaar kregen om dergelijke films blauw te liggen? Dat soort mensen zijn al een studie opzich waard. Echt die standaard non-grappige dingen waar ik me afvroeg of het niet toevallig voor 1-2 jarigen bedoeld was. Je weet wel zodat ze in hun kleine wiegje in slaap vallen met een saaie comedy.
Afschuwelijk, dat er mensen zijn die zo'n films ook serieus aanprijzen en er helemaal dubbel om liggen. Dat is nog erger dan bouwvakkers humor.
Als je SpongeBob lachen vindt, kun je Shin Chan ook wel waarderen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dank je wel, heb om de meeste films goed kunnen lachen, ik lig verder ook helemaal blauw om "funniest home video's" en sinds kort heb ik Sponge Bob ondekt, tranen in mijn ogen van het lachen..
Sue me
Die ken ik nog niet.. ook op Nickelodeon dan op zondag ochtend ofzo?quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:13 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Als je SpongeBob lachen vindt, kun je Shin Chan ook wel waarderen?
Ik zocht eigenlijk een foto van dat mes met die silicoonquote:
Ge-ni-aal!quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
noemen ze dat tegenwoordig niet Emo? scheelt iig een hoop typen
TS is nog een hele serie vergeten!!
what about de hele American Pie series??
Stiffler
Uhmz.. het was geloof ik altijd op Fox.. of Jetix.. of weet ik veel wat...quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die ken ik nog niet.. ook op Nickelodeon dan op zondag ochtend ofzo?![]()
Dat vind ik dus echt een van de ergste baggerfilms die ooit gemaakt is; maar ja, ieder zijn eigen (wan) smaak.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:09 schreef Bastard het volgende:
Nog een goeie film: Freddy got fingered... te erg gewoon maar supergoed!![]()
Mijn kids zaten daar laatst naar te kijken, ik moet zeggen dat ik wel erg verbaasd was over de de tekenfilm hoor. Een oversexte opa die met kleinzoon meisjes gaat scoren, ondertussen over oma klaagt die vreemd is gegaan tegen het kind. Hele vage serie......quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:27 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Uhmz.. het was geloof ik altijd op Fox.. of Jetix.. of weet ik veel wat...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En er schijnt zelfs een Real Life Shin Chan te zijn...
[afbeelding]
Weet dus ff niet wanneer dit komt, maar is wel![]()
Euhmz, dan mag je ook 'Police Squad' noemen, de jaren 80-serie die aan de Naked Gun films vooraf ging.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:26 schreef Myst.nl het volgende:
je vergeet de naked gun series... humor van de bovenste plank... onee w8
Ja, ik zou ook denk ik mijn kids hier niet naar laten kijken.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mijn kids zaten daar laatst naar te kijken, ik moet zeggen dat ik wel erg verbaasd was over de de tekenfilm hoor. Een oversexte opa die met kleinzoon meisjes gaat scoren, ondertussen over oma klaagt die vreemd is gegaan tegen het kind. Hele vage serie......
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |