Nee, helaas.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:49 schreef Thisbe het volgende:
Ik ben een nazaat van Rembrandt, telt dat ook?
Ik ga zo ook ff wat Drogen naarbinnen gooien, ik trek deze situatie niet meer.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:49 schreef Polen het volgende:
Zo! 10 pijnstillers en een glaasje wodka. Ik ben er klaar voor.
Over een uurtje ga ik thuis een lekkere Maroc roken. Heb ik wel verdiend na deze drukke dagquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:50 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ga zo ook ff wat Drogen naarbinnen gooien, ik trek deze situatie niet meer.![]()
Ok, nu ben ik nog jaloers ook.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over een uurtje ga ik thuis een lekkere Maroc roken. Heb ik wel verdiend na deze drukke dag.
Proost!quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:49 schreef Polen het volgende:
Zo! 10 pijnstillers en een glaasje wodka. Ik ben er klaar voor.
andere mensen maken eerst het halve ziekenhuis gillend gek met ranzige opmerkingen en maken daarna een magnetronmaaltijd.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:08 schreef nixxx het volgende:
sommige mensen he... die hebben het zo goed voor elkaar... dat er voor ze gekookt wordt en dergelijke...
zonder trouwringquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nog drie weken
En deleuke dokter
was er weer.
niet het halve ziekenhuisquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
andere mensen maken eerst het halve ziekenhuis gillend gek met ranzige opmerkingen en maken daarna een magnetronmaaltijd.
daar liet ie je eerst een paar uur voor wachten...quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
zonder foto's ja
maar hij liet zich wel schaamteloos door mij begluren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |