goh, half 4 alquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik 20 voor 9 tot OFFICIEEL 10 over 5.
Ik ga half 4 weg![]()
ja, waarom niet eerder?quote:
en nu doet ie toch niet veel bijzondersquote:
jaa bedoel.. das ook niet veel boeiendsquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:24 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
en nu doet ie toch niet veel bijzondersbeetje fokken
Je gaat vanavond toch pas.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:28 schreef spenky het volgende:
[..]
jaa bedoel.. das ook niet veel boeiends
ik moet zo me tas gaan pakken..
Waaar ga je heen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:28 schreef spenky het volgende:
[..]
jaa bedoel.. das ook niet veel boeiends
ik moet zo me tas gaan pakken..
hoopt voor derquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:29 schreef Boeman het volgende:
[..]
Je gaat vanavond toch pas.
Of komt je mokkel nog langs
ik ga vanavond naar France.. Poitiers.. Futuroscope..quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:30 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Waaar ga je heen?
Damn, ik was van plan wat te gaan doen nu, maar komt niet veel van terecht
aha ..quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:32 schreef spenky het volgende:
[..]
ik ga vanavond naar France.. Poitiers.. Futuroscope..
euhm.. niet dat ik weet ?quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:36 schreef -Marlii- het volgende:
Wat is er aan de hand dan met je vriendin spenky?
Was jij dat, wiens vriendin op zo'n camsite zat?
ohquote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:35 schreef spenky het volgende:
ze zou na school naar me toe komen..
smst ze net hey ik neem gelijk de trein terug want ik ga even met es de stad in en helpen verhuizen..
veel plezier in frankrijk.
dus ik smsde terug
o doei
en daarna smsde ik omdat ze niks stuurde..
Je rot maar lekker op!
kutwijf
jezusquote:
jaaquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:39 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
jezusDas wel kut
Nja, ben weg, heb pauze
haha weet ik veel.. ze kijkt maar wat ze doetquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:45 schreef Boeman het volgende:
[..]
Wat verwacht je, gaat ze weer achter je aanlopen?
quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Moeten ze ook wel aardig tegen ons doen![]()
Jij in Fra:quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:46 schreef spenky het volgende:
[..]
haha weet ik veel.. ze kijkt maar wat ze doet
ze krijgt er spijt van![]()
Je mist wat.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:55 schreef gtsmrt het volgende:
zoals ook al in mijn msn naam vermeld staat (niet dat ik mensen van fok in me msn heb):
schoolexamens stinken!
nou ze was online en ze praatte 3 woorden.. en toen was ze of.. dus ik dacht nou ik bel der wel ff..quote:
Post wat leuks dan.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:48 schreef Renesite het volgende:
ik verveel me..
ik nog steeds hoorquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:33 schreef mstr het volgende:
Is hier nog iemand..?
ik heb net gelezen, is goed johquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:45 schreef Boeman het volgende:
Zullen we die mstr zo mar even thuisbrengen, ik vertrouw het niet
Ik ben al thuisquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:45 schreef Boeman het volgende:
Zullen we die mstr zo mar even thuisbrengen, ik vertrouw het niet
ik thuisquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:52 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik zit nog even lekker op school te fokken
Ik moet zo eerst nog 2 uur werken, en dan nog een werkstuk bouwenquote:
leukquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:58 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik moet zo eerst nog 2 uur werken, en dan nog een werkstuk bouwen
Op school hoor je te studerenquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:52 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik zit nog even lekker op school te fokken
Planning?quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:19 schreef carmiie het volgende:
ik ga toch maar huiswerk maken en me aan mn planning houden
Die maak ik altijd wel heel braaf, vervolgens niet aan houden.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:30 schreef Boeman het volgende:
[..]
Jaa, dat woord moet ik ook ff opzoeken
quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:30 schreef Boeman het volgende:
[..]
Jaa, dat woord moet ik ook ff opzoeken
waarom maak je die dan in vredesnaamquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:31 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Die maak ik altijd wel heel braaf, vervolgens niet aan houden.
Soms moet het van een leraar, heb jij dat nooit gehad?quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:33 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
waarom maak je die dan in vredesnaam
Avi -> DVD converteren, duurt niet al te lang.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:39 schreef VASND het volgende:
Zo, hoi.
Net nieuwe dvd spelert, jammer dat ie geen .avi's wil afspelen....
Mja al die programma's die dat doen crashen steeds.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:40 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Avi -> DVD converteren, duurt niet al te lang.![]()
Hoi trouwens.
Die dingen maakte ik nooitquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:39 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Soms moet het van een leraar, heb jij dat nooit gehad?
Formateren!!quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:41 schreef VASND het volgende:
[..]
Mja al die programma's die dat doen crashen steeds.
Rare computer.
We moeten ze inleveren, en dan per dag erbij schrijven hoeveel je eraan hebt gedaan.quote:
Hahaha, moet je dat echt serieus inleveren?quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:43 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
We moeten ze inleveren, en dan per dag erbij schrijven hoeveel je eraan hebt gedaan.
Iedereen lekker sociaal wenselijk doen.
Misschien in de 1e ooit eensquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:43 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
We moeten ze inleveren, en dan per dag erbij schrijven hoeveel je eraan hebt gedaan.
Iedereen lekker sociaal wenselijk doen.
Havo 3, minder zelfstandig werken dan VWO.!quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:44 schreef -Marlii- het volgende:
Hahaha, moet je dat echt serieus inleveren?
quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:52 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Havo 3, minder zelfstandig werken dan VWO.!
En H/V1?quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:53 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
dat zal het zijn ja
maar H3 heeft dat bij ons ook never nooit niet gedaan
die waren niet zo braaf
heb ik het ook nooit gedaanquote:
wrom nie?quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben moe maar moet straks weg dus kan niet slapen
Nee, dat is idd veel belangrijkerquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik moet darten en zo eten dan kan dat niet
[CENTRAAL] PUBmeet Topic.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:48 schreef the_legend_killer het volgende:
waar
Gedisste Boerenkoolbabequote:
quote:
waarom niet?quote:
als nou eens iedereen eerlijk doet en niet zo triest.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Poll werkt niet kun je mee sjoemelen
We kunnen beter allemaal in een post stemmen en dan ouderwets tellen is eerlijkerquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:56 schreef VASND het volgende:
[..]
als nou eens iedereen eerlijk doet en niet zo triest.
Dat gebeurt toch welquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
We kunnen beter allemaal in een post stemmen en dan ouderwets tellen is eerlijker
puik planquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
We kunnen beter allemaal in een post stemmen en dan ouderwets tellen is eerlijker
eyooquote:
quote:
Met quickquotequote:Op dinsdag 18 april 2006 17:01 schreef carmiie het volgende:
Ivo, hoe doe je die pijltjes PI?
Ik bedenk er "Hey Keileweg" maar even bij, dan voel ik me iets beter. En nu ga ik samen met mijn imaginaire vriendje SC'en.quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:04 schreef carmiie het volgende:
alles goed?
Veel plezierquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:05 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Ik bedenk er "Hey Keileweg" maar even bij, dan voel ik me iets beter. En nu ga ik samen met mijn imaginaire vriendje SC'en.
nou, ik wou me dus aan mn planning houden maar het lukt dus nietquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]superdeluxe
kan niet beter
met jou dan?
PI's in quick-reply!quote:
Tip: begin 1 dag voor het proefwerk met leren, dan is de druk groter en werk je harder. Geeft bij mij altijd goede resultatenquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:07 schreef carmiie het volgende:
[..]
nou, ik wou me dus aan mn planning houden maar het lukt dus niet![]()
Thnxquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:08 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Trouwens Speedy, ik vind die dreigende (noodweer)wolken-foto's erg goed!
Waar was het? Dokkum?quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Thnxwas een super daggie
die vergeet ik nooit weer
ja dat doe ik alquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:10 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Tip: begin 1 dag voor het proefwerk met leren, dan is de druk groter en werk je harder. Geeft bij mij altijd goede resultaten(bereid je wel voor op een hele dag en avond werken).
Linkje daar volgen.quote:
gewoon die extention installerenquote:
Dat is minderquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:07 schreef carmiie het volgende:
[..]
nou, ik wou me dus aan mn planning houden maar het lukt dus niet![]()
jij hebt mijn tvp weggehaaldquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:14 schreef Boeman het volgende:
* GEMENERD!! luistert lekker wazig Radiohead
Klopt, in de stad nog welquote:
Je download ditquote:
Ow... tja, als je het echt niet wilt maken is er (voor de klassieke talen) internetquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:12 schreef carmiie het volgende:
[..]
ja dat doe ik almaar het gaat nu om maakwerk
Ja, openen met Firefox (in de lijst selecteren)quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:15 schreef carmiie het volgende:
[..]
dan moet ik gaan opsporen met welk programma ofzo![]()
Gewoon de firefox.exe zoekenquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:15 schreef carmiie het volgende:
[..]
dan moet ik gaan opsporen met welk programma ofzo![]()
Wie herkent het nummer?quote:
kijk ff op www.google.nl ?quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:20 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Wie herkent het nummer?
...schreeuwde tot de vloed zich keerde...
NIET GOOGLEN!
Dokkumquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Thnxwas een super daggie
die vergeet ik nooit weer
Nederlandstalige muziekquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:20 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Wie herkent het nummer?
...schreeuwde tot de vloed zich keerde...
NIET GOOGLEN!
staan de quick PI's er?quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:21 schreef carmiie het volgende:
[..]
nou heb ik het maar ik kan het nog steeds niet
Ik weet het wel, het is de vraag wie van jullie dit stukje muzak herkent.quote:
ff Firefox overnieuw opstarten helpt meestal.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:21 schreef carmiie het volgende:
[..]
nou heb ik het maar ik kan het nog steeds niet
was ook een grapjequote:Op dinsdag 18 april 2006 17:22 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Ik weet het wel, het is de vraag wie van jullie dit stukje muzak herkent.
...en schreeuwde net zo lang tot de vloed zich keerde...
jij moet je schamen dat je mijn tvp weghaaldequote:Op dinsdag 18 april 2006 17:23 schreef Boeman het volgende:
[..]
Jij moet je schamen dat je überhaupt tvp's post![]()
Wanneer belde je? En wie is die gastquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:22 schreef spenky het volgende:
[..]
word er eindelijk opgenomen.. neemt er een gast op![]()
Nee, niet googlen zei ikquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:22 schreef VASND het volgende:
Boudewijn de Groot - Andere toer
al gedaanquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:23 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
ff Firefox overnieuw opstarten helpt meestal.
Ai. Ach, de lol die je aan die pijltjes beleeft is ook maar relatiefquote:
Sorry, wordt hem niet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:23 schreef carmiie het volgende:
[..]
jij moet je schamen dat je mijn tvp weghaalde
maar, maar, ik wil het kunnenquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:25 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Ai. Ach, de lol die je aan die pijltjes beleeft is ook maar relatief
Zoek even via google.fok.nl forumtools.xpi.quote:
Hmm, je kunt dus wel quickquoten en quickreplyen met de PI's, maar zonder dequote:
Niet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Motorhead - Jack the ripper is sjiek nummer
Bloedquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:32 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik ga eten
En daarna sporten
En daarna slapen
En daarna (morgen dus) een dagje meelopen met een chirurg
Meeloper!!quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:32 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik ga eten
En daarna sporten
En daarna slapen
En daarna (morgen dus) een dagje meelopen met een chirurg
quote:
Jahquote:
quote:
Ja met jou?quote:
wat voor pijltjes?quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:58 schreef carmiie het volgende:
ik kan nog steeds geen pijltjes
oh .. hoeft het me niet uit te leggen, snap er vast weinig vanquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:00 schreef carmiie het volgende:
[..]
als PI, die rode pijltjes die bewegen
En, wat voor piercing wordt het?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:02 schreef saaw het volgende:
'me heeft net de piercer gebeld om een afspraak te maken voor morgen
le titties.quote:
ik dus ook nietquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:02 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
oh .. hoeft het me niet uit te leggen, snap er vast weinig van
hoe is het met jou vandaag?quote:
echtquote:
goedquote:
ik ook nietquote:
Oh das natuurlijk altijd fijn.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:07 schreef saaw het volgende:
[..]
goedeindelijk tussen al mn 5en eens wat goede cijfers terug op school
moet alleen wel werken vanavondgeen zin
nee als het goed is niet. allemaal 6enquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:10 schreef VASND het volgende:
[..]
Oh das natuurlijk altijd fijn.
Ga je met onvoldoendes je centraal schriftelijk in?
Ik heb vanaaf feestje. misschien dat je nu zin hebt om te werken
.
haha, die logica snap ik ff niet meer maar goedquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:08 schreef saaw het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
maar doe het toch
pijn is fijn enzo, en vind het wel mooi
Ik ga met 4 onvoldoendesquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:10 schreef saaw het volgende:
[..]
nee als het goed is niet. allemaal 6enmaar zou moeten lukken
nja ik wil het gewoon graagquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:11 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
haha, die logica snap ik ff niet meer maar goed
ejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjquote:
quote:
aaaaaaaaaaahquote:
zo iets?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:13 schreef HuHu het volgende:
[..]
Nummer 49 is het. Selecteren en klaar ben je.
ik snap het nietquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:13 schreef HuHu het volgende:
[..]
Nummer 49 is het. Selecteren en klaar ben je.
gewerktquote:
ghehequote:
en als je iets graag wil moet je het doen want anders ga je er spijt van krijgenquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:12 schreef saaw het volgende:
[..]
nja ik wil het gewoon graag
en die pijn is vast wel te overzien en duurt maar heel even
Oi D_Kquote:
Dat lijkt me inderdaad niet lekker... een bloedende tiet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:15 schreef saaw het volgende:
[..]
ghehe
misschien
maar dna pas over een tijdje, eerste week ziet het er maar naar en bloederig uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |