Met quickquotequote:Op dinsdag 18 april 2006 17:01 schreef carmiie het volgende:
Ivo, hoe doe je die pijltjes PI?
Ik bedenk er "Hey Keileweg" maar even bij, dan voel ik me iets beter. En nu ga ik samen met mijn imaginaire vriendje SC'en.quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:04 schreef carmiie het volgende:
alles goed?
Veel plezierquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:05 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Ik bedenk er "Hey Keileweg" maar even bij, dan voel ik me iets beter. En nu ga ik samen met mijn imaginaire vriendje SC'en.
nou, ik wou me dus aan mn planning houden maar het lukt dus nietquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]superdeluxe
kan niet beter
met jou dan?
PI's in quick-reply!quote:
Tip: begin 1 dag voor het proefwerk met leren, dan is de druk groter en werk je harder. Geeft bij mij altijd goede resultatenquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:07 schreef carmiie het volgende:
[..]
nou, ik wou me dus aan mn planning houden maar het lukt dus niet![]()
Thnxquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:08 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Trouwens Speedy, ik vind die dreigende (noodweer)wolken-foto's erg goed!
Waar was het? Dokkum?quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Thnxwas een super daggie
die vergeet ik nooit weer
ja dat doe ik alquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:10 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Tip: begin 1 dag voor het proefwerk met leren, dan is de druk groter en werk je harder. Geeft bij mij altijd goede resultaten(bereid je wel voor op een hele dag en avond werken).
Linkje daar volgen.quote:
gewoon die extention installerenquote:
Dat is minderquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:07 schreef carmiie het volgende:
[..]
nou, ik wou me dus aan mn planning houden maar het lukt dus niet![]()
jij hebt mijn tvp weggehaaldquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:14 schreef Boeman het volgende:
* GEMENERD!! luistert lekker wazig Radiohead
Klopt, in de stad nog welquote:
Je download ditquote:
Ow... tja, als je het echt niet wilt maken is er (voor de klassieke talen) internetquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:12 schreef carmiie het volgende:
[..]
ja dat doe ik almaar het gaat nu om maakwerk
Ja, openen met Firefox (in de lijst selecteren)quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:15 schreef carmiie het volgende:
[..]
dan moet ik gaan opsporen met welk programma ofzo![]()
Gewoon de firefox.exe zoekenquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:15 schreef carmiie het volgende:
[..]
dan moet ik gaan opsporen met welk programma ofzo![]()
Wie herkent het nummer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |